Zonder ondergoed

15-09-2009 14:15 1034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie loopt er ook regelmatig zonder ondergoed en dan speciaal zonder slipje of string? Mijn vriend vindt dit geweldig en in het begin deed ik het vooral voor hem. Maar nu vind ik het zelf ook leuker. Ik ga in een gekke bui wel eens sliploos naar mijn werk(kantoor).
Alle reacties Link kopieren
Nee dit vind ik maar saai. Naar een scherm staren .
Alle reacties Link kopieren
quote:MonteCara schreef op 02 maart 2015 @ 13:14:

[...]





Ben je nu alweer terug uit Kortrijk? Had je het koud?Nee op weg naar kortrijk. Internet met mobieltje he
Alle reacties Link kopieren
quote:cebufriend schreef op 02 maart 2015 @ 13:11:

[...]





Sorry maar het maakt mij echt gelukkig als mannen naar mijn kut staren . Niet geil ! Wel een zalig gevoel .

Als mannen naar dat ding van je staren, leg jij dat ding wel open en bloot neer voor ze.

Waarom niet gelijk voor ze klaar gaan liggen, of ben je daar dan weer te preuts voor?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie je nu echt wijdbeens in de trein zitten met een stel kwijlende starende mannen tegenover je. Waar je maar gelukkig van wordt.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:mrsdoubtfire schreef op 02 maart 2015 @ 13:14:

[...]





staren nog wel!



dan flash jij je kut niet.... dan leg je gewoon de boel open en bloot voor langere tijd, anders kunnen ze niet staren.?? Als je ergens zit en koffie drinkt is dat toch niet 1sec toch
Alle reacties Link kopieren
quote:OldWood schreef op 02 maart 2015 @ 13:17:

[...]



Als mannen naar dat ding van je staren, leg jij dat ding wel open en bloot neer voor ze.

Waarom niet gelijk voor ze klaar gaan liggen, of ben je daar dan weer te preuts voor?Sex is enkel voor mijn man bedoeld !!
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 02 maart 2015 @ 13:18:

Ik zie je nu echt wijdbeens in de trein zitten met een stel kwijlende starende mannen tegenover je. Waar je maar gelukkig van wordt.Tja iedereen is verschillend he
Alle reacties Link kopieren








Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:cebufriend schreef op 02 maart 2015 @ 13:18:

[...]





?? Als je ergens zit en koffie drinkt is dat toch niet 1sec toch



Als ik ergens zit en koffiedrink, is dat meestal aan een tafeltje met mijn benen onder de tafel.



Verder houd ik mee meestal ook niet echt bezig met of en hoe mensen naar mij kijken.
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 02 maart 2015 @ 13:18:

Ik zie je nu echt wijdbeens in de trein zitten met een stel kwijlende starende mannen tegenover je. Waar je maar gelukkig van wordt.



no shit Sherlock..



nou snap ik ook ineens waarom die agenten in dat andere topic zo testosteronisch reageerden...
Alle reacties Link kopieren
quote:cebufriend schreef op 02 maart 2015 @ 12:37:

[...]

Ok U wint ... dan ben ik een trotse exhibitioniste maar dan wel een hygiënische !! En ik maak mijn man ermee gelukkig ! Dus

Iedereen gelukkigEn nou ben je wel weer hygiënisch. Eerder zei je dat je niet schoon was. Het wordt zo verwarrend.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 02 maart 2015 @ 13:22:

[...]





Als ik ergens zit en koffiedrink, is dat meestal aan een tafeltje met mijn benen onder de tafel.



Verder houd ik mee meestal ook niet echt bezig met of en hoe mensen naar mij kijken.Dat is ook het verschil. Wij gaan ergens naartoe om gezien te worden . Mijn man kiest waar ik zit zodat het zichtbaar is
Alle reacties Link kopieren
quote:cebufriend schreef op 02 maart 2015 @ 13:11:

[...]





Sorry maar het maakt mij echt gelukkig als mannen naar mijn kut staren . Niet geil ! Wel een zalig gevoel .



Staren.

Het word steeds mooier of niet?

Eerst in je blote kont lopen.

Toen werd het flashen en nu is het al staren.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:cebufriend schreef op 02 maart 2015 @ 13:29:

[...]

Dat is ook het verschil. Wij gaan ergens naartoe om gezien te worden . Mijn man kiest waar ik zit zodat het zichtbaar isO wat kansloos.
Alle reacties Link kopieren
quote:cebufriend schreef op 02 maart 2015 @ 13:29:

[...]





Dat is ook het verschil. Wij gaan ergens naartoe om gezien te worden . Mijn man kiest waar ik zit zodat het zichtbaar is



Gewoon goor.

Ga lekker naar een parenclub waar mensen daadwerkelijk op je kut zitten te wachten.

Ik hoop voor je dat ik je nooit met mijn oppaskinderen tegen kom. Als je mij en vooral hen durft lastig te vallen met je vieze geile spelletjes heb je aan mij een verkeerde.

En dan ben ik niet eens geweldadig aangelegd.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 02 maart 2015 @ 13:18:

Ik zie je nu echt wijdbeens in de trein zitten met een stel kwijlende starende mannen tegenover je. Waar je maar gelukkig van wordt.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:cebufriend schreef op 02 maart 2015 @ 13:16:

[...]





Nee op weg naar kortrijk. Internet met mobieltje heJoh
quote:cebufriend schreef op 02 maart 2015 @ 09:17:

[...]





Dan moet je zeker niet naar kortrijk gaan deze namiddag want ik ga er shoppen. En mijn kleedje is eigenlijk te kort . Want als ik gewoon wandel is er al iets zichtbaar.Ik g'leuf er helemaal niks van.
Alle reacties Link kopieren
quote:MonteCara schreef op 02 maart 2015 @ 13:49:



Ik g'leuf er helemaal niks van.Goeie
Open your eyes & live your dream
Alle reacties Link kopieren
Jullie hoeven dit niet geloven. Ik heb hier niks mee te winnen. En ik doe alles wat mijn man gelukkig maakt. Zolang ik er ook van geniet
Alle reacties Link kopieren
quote:cebufriend schreef op 03 maart 2015 @ 08:45:

En ik doe alles wat mijn man gelukkig maakt. Mozes kriebel, ben je altijd zo onderdanig aan je man?
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 03 maart 2015 @ 08:46:

[...]



Mozes kriebel, ben je altijd zo onderdanig aan je man?Dit is niet onderdanig dit is onze cultuur !
Alle reacties Link kopieren
quote:cebufriend schreef op 03 maart 2015 @ 08:51:

[...]

Dit is niet onderdanig dit is onze cultuur !Over welke cultuur hebben we het nu? De Aziatische cultuur, de Belgische cultuur, de Noorweegse cultuur?
Alle reacties Link kopieren
quote:cebufriend schreef op 03 maart 2015 @ 08:51:

[...]





Dit is niet onderdanig dit is onze cultuur !Dacht dat je een West-Vlaming was?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 03 maart 2015 @ 08:52:

[...]



Over welke cultuur hebben we het nu? De Aziatische cultuur, de Belgische cultuur, de Noorweegse cultuur?Aziatische (filipijnse ) natuurlijk. Wij doen wat we kunnen in een relatie .Zolang we er ons zelf goed bij voelen natuurlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven