Zonder ondergoed

15-09-2009 14:15 1034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie loopt er ook regelmatig zonder ondergoed en dan speciaal zonder slipje of string? Mijn vriend vindt dit geweldig en in het begin deed ik het vooral voor hem. Maar nu vind ik het zelf ook leuker. Ik ga in een gekke bui wel eens sliploos naar mijn werk(kantoor).
Zeikwijven hebben een dikke onderbroek nodig.
Alle reacties Link kopieren
Nou valt het me de laatste tijd wel op dat er in West Vlaanderen steeds meer vrouwen met blote kut lopen. Ook veel Filipijns uitziende. Dat maakt het vrij lastig Cebu om te weten dat jij het bent. Is er nog iets waar we jouw prachtige flamoes aan kunnen herkennen? Een piercing begreep ik al? Verder nog uiterlijke kenmerken van de kut die noemenswaardig zijn?
Alle reacties Link kopieren
sorry hoor mod, je gaat serieus de post van tobe wijzigen omdat het trollen is terwijl Cebu hier de overduidelijke trol is?



Lol.

( en dan ook nog het half doen want de qoute staat er nog).
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik een oproep aan Jan Jaap van der Wal doe om eens in dit forum onderwerp te duiken. Hij kan er vast wel iets snedigs over zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:tobe2014 schreef op 22 april 2015 @ 12:35:

Nou valt het me de laatste tijd wel op dat er in West Vlaanderen steeds meer vrouwen met blote kut lopen. Ook veel Filipijns uitziende. Dat maakt het vrij lastig Cebu om te weten dat jij het bent. Is er nog iets waar we jouw prachtige flamoes aan kunnen herkennen? Een piercing begreep ik al? Verder nog uiterlijke kenmerken van de kut die noemenswaardig zijn?



Gewoon kijken of je een uitgewaaide vlamoes ziet, dan weet je wel genoeg...

life is to celebrate
Alle reacties Link kopieren
Nou LeolaMarie, de vorige keer dat ik alleen daar op lette, stapte ik daarna op de dame af en zei 'U moet Cebu zijn?'.

Ze zei 'Ik weet niet waar je het over hebt, mijn naam is Goedele'.
Alle reacties Link kopieren
quote:tobe2014 schreef op 24 april 2015 @ 10:56:

Ik denk dat ik een oproep aan Jan Jaap van der Wal doe om eens in dit forum onderwerp te duiken. Hij kan er vast wel iets snedigs over zeggen.Gaat ie dan raaskallen over de binnenste en buitenste hazenlip oid?
Practice what you preach.
Alle reacties Link kopieren
We zijn net terug van een mooie reis op de Filipijnen. En ik zie dat de reacties hier even kinderlijk blijven ....
Alle reacties Link kopieren
Toch wel zielig eigenlijk want we zijn allemaal naakt geboren.
Alle reacties Link kopieren
Heb je weer aandacht nodig?
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk niet. Doe krijg ik voldoende. Wees gerust ! Ik vind de reacties gewoon heel onvolwassen
Alle reacties Link kopieren
Heb je op de Filipijnen ook alles lekker open en bloot getoond?

En hoe waren de reacties daar?
Alle reacties Link kopieren
Tja mannen blijven mannen he. Maar daar zijn opdringerig en hier veel minder . Enkel mijn familie die heel christelijk is vind het minder leuk om zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:cebufriend schreef op 16 mei 2015 @ 09:00:

Tuurlijk niet. Doe krijg ik voldoende. Wees gerust ! Ik vind de reacties gewoon heel onvolwassen



Weet je wat pas onvolwassen is?

Elke keer dit topic omhoog schoppen na een aantal weken omdat je als zielig kleutertje weer aandacht nodig hebt.



Ga lekker met je kut bij de fontein zitten sls je aandacht wil maar laat het Viva forum lekker met rust. Dat is niet bedoeld voor kleine kindjes.



*baalt dat je geen topics uit je reactie lijst kunt verwijderen*
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Heb je vent een nieuwe vrouw uitgezocht daar? Nog zo'n postorderbruidje.
Alle reacties Link kopieren
Postorderbruid is wel heel racistisch he !! En neen hij heeft zijn handen vol aan mij
Alle reacties Link kopieren
Ach gut trek de rascisme kaart maar huilie. Niks rascistisch aan hoe je vent aan jou is gekomen hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:cebufriend schreef op 16 mei 2015 @ 09:30:

Postorderbruid is wel heel racistisch he !! En neen hij heeft zijn handen vol aan mij



Racistisch?

Mens hou op. Altijd dat te pas en te onpas gezeik dat iets racistisch is.

Posterorderbruiden bestaan gewoon hoor.

Je kan het een belediging vinden maar racistisch is het niet.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameQetesh schreef op 16 mei 2015 @ 09:39:

[...]

Racistisch?

Mens hou op. Altijd dat te pas en te onpas gezeik dat iets racistisch is.

Posterorderbruiden bestaan gewoon hoor.

Je kan het een belediging vinden maar racistisch is het niet.Precies: ineens heb je het, je wordt postorderbruid en huilie.
Alle reacties Link kopieren
Zoals ik al zei ik heb mijn man in belgie ontmoet ! Mijn ouders wonen hier al lang .!!En er is een reden waarom veel mannen hun geluk in Azië zoeken hoor !!
Alle reacties Link kopieren
Wij doen alles om een man gelukkig te maken. En vervullen al zijn wensen .dit is volkomen normaal in onze cultuur
Alle reacties Link kopieren
quote:cebufriend schreef op 16 mei 2015 @ 09:44:

Zoals ik al zei ik heb mijn man in belgie ontmoet ! Mijn ouders wonen hier al lang .!!En er is een reden waarom veel mannen hun geluk in Azië zoeken hoor !!Blijf gewoon weg van het VF Cebu, stop met ziekelijk aandacht vragen op internet. Je bent een zielige vrouw, dat is je meermaals duidelijk gemaakt. Je hebt lang genoeg getrold.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt niet zielig . Ik ben gelukkig! Ik maak mijn man heel blij omdat ik zijn wens vervul door mijn kutje nooit te verbergen
Alle reacties Link kopieren
Je bent een zielige aandachtsgeile vrouw, niets meer niets minder.
Alle reacties Link kopieren
Ok ik geniet van de aandacht. Maar ben zeker niet zielig haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven