Zonder ondergoed

15-09-2009 14:15 1034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie loopt er ook regelmatig zonder ondergoed en dan speciaal zonder slipje of string? Mijn vriend vindt dit geweldig en in het begin deed ik het vooral voor hem. Maar nu vind ik het zelf ook leuker. Ik ga in een gekke bui wel eens sliploos naar mijn werk(kantoor).
Alle reacties Link kopieren
quote:cebufriend schreef op 16 mei 2015 @ 09:50:

Wij doen alles om een man gelukkig te maken. En vervullen al zijn wensen .dit is volkomen normaal in onze cultuur



Je bent zijn slaaf bedoel je.

Gatverdamme zeg.

Echt mens blijf gewoon weg met je aandacht geile gelul maar jij vind dit leuk he dat wij zo happen.

Of moet je van je vent op het forum reageren terwijl je voor hem in je blote kut bij fontein zit?
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:cebufriend schreef op 16 mei 2015 @ 10:01:

Ok ik geniet van de aandacht. Maar ben zeker niet zielig hahaZielig dekt de lading idd. Triest en sneu ben je.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin draagt ook bijna nooit ondergoed. Alleen onder jurkjes. Maar die strings van haar zijn zo klein dat zelfs als ik goed kijk, het echt niet zie. 😃
Life is fun. Live it.
Alle reacties Link kopieren
quote:cebufriend schreef op 16 mei 2015 @ 07:59:

We zijn net terug van een mooie reis op de Filipijnen. En ik zie dat de reacties hier even kinderlijk blijven ....



En nergens op reis een speleoloog tegengekomen die het wél interessant vindt om jouw druipsteengrot te bewonderen?

En dus kom je ons hier maar weer terugvervelen?



Mens, wat een aandachtshoer ben jij.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zebraa schreef op 16 mei 2015 @ 10:44:

Mijn vriendin draagt ook bijna nooit ondergoed. Alleen onder jurkjes. Maar die strings van haar zijn zo klein dat zelfs als ik goed kijk, het echt niet zie. 😃Ik zou even langs Specsavers gaan dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameQetesh schreef op 16 mei 2015 @ 10:02:

[...]





Je bent zijn slaaf bedoel je.

Gatverdamme zeg.

Echt mens blijf gewoon weg met je aandacht geile gelul maar jij vind dit leuk he dat wij zo happen.

Of moet je van je vent op het forum reageren terwijl je voor hem in je blote kut bij fontein zit?Ik ben zeker niemand zijn slaaf hoor !! Het is gewoon zijn wens en ik vind het intussen heel leuk om te doen !!
quote:cebufriend schreef op 16 mei 2015 @ 09:55:

Ik ben echt niet zielig . Ik ben gelukkig! Ik maak mijn man heel blij omdat ik zijn wens vervul door mijn kutje nooit te verbergenHartstikke leuk voor je meid. Maar hier zit niemand om jouw zuignap verlegen. Echt niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:cebufriend schreef op 16 mei 2015 @ 09:00:

Tuurlijk niet. Doe krijg ik voldoende. Wees gerust ! Ik vind de reacties gewoon heel onvolwassen



Och meid.. en hier steeds weer je topic uppen voor aandacht is natuurlijk héél volwassen.. Ik snap je



Wel apart dat je het topic altijd upt op dagen dat het bij mij regent en ik totaal niet zit te denken aan waar dan ook bloot lopen, waar dan ook mee, behalve in de sauna.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 16 mei 2015 @ 13:55:

[...]



Hartstikke leuk voor je meid. Maar hier zit niemand om jouw zuignap verlegen. Echt niet.Kan zijn maar het topic gaat er wel over. En als ik open mijn ervaringen deel word je van alle kanten aangevallen
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 16 mei 2015 @ 13:58:

[...]





Och meid.. en hier steeds weer je topic uppen voor aandacht is natuurlijk héél volwassen.. Ik snap je



Wel apart dat je het topic altijd upt op dagen dat het bij mij regent en ik totaal niet zit te denken aan waar dan ook bloot lopen, waar dan ook mee, behalve in de sauna.Natuurlijk want als het niet regent ben ik op straat he
quote:cebufriend schreef op 16 mei 2015 @ 13:58:

[...]





Kan zijn maar het topic gaat er wel over. En als ik open mijn ervaringen deel word je van alle kanten aangevallenTrek je conclusies
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je met je oh zo geile fantasie beter naar een mannen forum moet gaan. Daar krijg je precies die aandacht die jij zo graag wilt en zij zullen wél met je fantasie mee spelen.
When I'm down on my knees, you're how I pray..
Alle reacties Link kopieren
quote:adilejessica schreef op 16 mei 2015 @ 14:03:

Ik denk dat je met je oh zo geile fantasie beter naar een mannen forum moet gaan. Daar krijg je precies die aandacht die jij zo graag wilt en zij zullen wél met je fantasie mee spelen.Daar heb ik niks te zoeken. Want dit is geen fantasie .ik wil gewoon open mijn ervaringen delen zonder kritiek te krijgen
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom blijf je hier steeds weer terugkomen, alsof er een kras in de plaat zit, om hetzelfde verhaal keer op keer te doen en dezelfde reacties keer op keer te krijgen? Wie wil je, behalve jezelf, nog overtuigen van hoe leuk het allemaal wel niet is, met zo'n kouwe kut langs het strand te struinen?



Ben je zó masochistisch? Waarom?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 16 mei 2015 @ 14:10:

Maar waarom blijf je hier steeds weer terugkomen, alsof er een kras in de plaat zit, om hetzelfde verhaal keer op keer te doen en dezelfde reacties keer op keer te krijgen? Wie wil je, behalve jezelf, nog overtuigen van hoe leuk het allemaal wel niet is, met zo'n kouwe kut langs het strand te struinen?



Ben je zó masochistisch? Waarom?Ik vertel zeker niet hetzelfde verhaal. Het enige wat ik graag zou willen is de belevenissen van de dag hier neerschrijven als volwassenen
Koop een dagboek
Alle reacties Link kopieren
Nou kritiek krijg je wel hier op het forum...
life is to celebrate
quote:cebufriend schreef op 16 mei 2015 @ 14:19:

[...]





Ik vertel zeker niet hetzelfde verhaal. Het enige wat ik graag zou willen is de belevenissen van de dag hier neerschrijven als volwassenenBegin een blog, kun je fijn zelf de reacties die je niet bevallen weghalen.
Alle reacties Link kopieren
quote:cebufriend schreef op 16 mei 2015 @ 14:19:

[...]





Ik vertel zeker niet hetzelfde verhaal. Het enige wat ik graag zou willen is de belevenissen van de dag hier neerschrijven als volwassenen



Dit is een forum, geen blog of dagboek.

Een forum is niet gemaakt voor jouw belevenissen van alle dag.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:cebufriend schreef op 16 mei 2015 @ 14:06:

[...]





Daar heb ik niks te zoeken. Want dit is geen fantasie .ik wil gewoon open mijn ervaringen delen zonder kritiek te krijgenAls je geen kritiek wil moet je dus dat dagboek kopen. Kan er ook niemand wat over zeggen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 16 mei 2015 @ 08:28:

Heb je weer aandacht nodig?Je haalt me de woorden uit het toetsenbord. Ze zit weer om aandacht verlegen, sneu.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Dreamer schreef op 16 mei 2015 @ 13:58:

[...]





Och meid.. en hier steeds weer je topic uppen voor aandacht is natuurlijk héél volwassen.. Ik snap je







Zolang jullie er lekker op reageren zal deze slet echt niet stoppen... Jullie hebben het zelf in de hand.



Een trol? Jep! Een filipijntje tikt niet zo goed NL...
Alle reacties Link kopieren
Ondergoed is goed of je het nu wel of niet aan hebt.

Soms maakt het net dat kleine verschil tussen meer of minder.

Less is more zegt men wel eens, maar dat geldt lang niet bij alles.

Bij mij is more ook echt more een maatje meer gewoon voor een keer?

Vraag en probeer keer op keer.
blackboysmassage Every girls fantasy
Oh wat ben ik blij dat je speciaal lid bent geworden om dit met ons te delen!
Alle reacties Link kopieren
quote:cebufriend schreef op 16 mei 2015 @ 14:19:

[...]





Ik vertel zeker niet hetzelfde verhaal. Het enige wat ik graag zou willen is de belevenissen van de dag hier neerschrijven als volwassenen



Nee, dat klopt. De ene keer zit je met je blote flamoes in de Filipijnen, de andere keer op een terrasje bij het Belgische strand. En altijd wordt er naar je gekeken. Logisch, als ik dit bij iemand zou zien, zou ik ook kijken van "huh? zie ik dat nou goed?" en dan weer wegkijken als oninteressant. Waarschijnlijk vat jij zo'n blik heel anders op en is jouw dag weer gemaakt.



Anyway, vanuit deze kant gezien is het wél elke keer hetzelfde verhaal. Jij, blote flamoes, iemand kijkt, alleen de omgeving is anders. Ik neem aan dat we bij een weekendje Parijs ook niet te lezen krijgen dat de Mona Lisa zo mooi was, maar wel dat je met je blote flamoes op de Eiffeltoren stond en dat iedereen onder je alles kon zien. Nou.. Koop een lolly en ga het vieren, zou ik zeggen.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven