Zonder ondergoed

15-09-2009 14:15 1034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie loopt er ook regelmatig zonder ondergoed en dan speciaal zonder slipje of string? Mijn vriend vindt dit geweldig en in het begin deed ik het vooral voor hem. Maar nu vind ik het zelf ook leuker. Ik ga in een gekke bui wel eens sliploos naar mijn werk(kantoor).
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 26 juni 2015 @ 12:16:

[...]

Hahaha funny ....
Gut, wifi op het terras?
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 26 juni 2015 @ 12:35:

Gut, wifi op het terras?Tuurlijk 2015 he .....
Valt tegen zo te zien, de aandacht? Kut zeg...
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 26 juni 2015 @ 12:51:

Valt tegen zo te zien, de aandacht? Kut zeg...Wees gerust het valt heel goed mee . Het is echt wel zalig in het zonnetje
Mwa, als je tussendoor nog een forum nodig hebt ter vermaak heb ik alleen maar meelij.
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 26 juni 2015 @ 13:24:

Mwa, als je tussendoor nog een forum nodig hebt ter vermaak heb ik alleen maar meelij.Je hoeft heen meelij te hebben ik geniet van het zonnetje op mijn kutje . En met de vriendinnen lezen we jullie reacties amusant
quote:cebufriend schreef op 26 juni 2015 @ 13:17:

[...]





Wees gerust het valt heel goed mee . Het is echt wel zalig in het zonnetjeWat doe je hier dan nog? Zo te lezen vind je hier geen lotgenoten medestanders. Zelfs TO is in geen velden of fonteintjes wegen meer te bekennen.



Je zoekt hier aandacht. Pff, geniet van het mooie weer en je blote mossel, zonder dat je telkens dit topic upt om aandacht te vragen. Veel plezier!
quote:cebufriend schreef op 26 juni 2015 @ 13:42:

[...]





Je hoeft heen meelij te hebben ik geniet van het zonnetje op mijn kutje . En met de vriendinnen lezen we jullie reacties amusantWat een boeiend leven
Alle reacties Link kopieren
[quote]MonteCara schreef op 26 juni 2015 @ 13:46:

[...]





Wat een boeiend leven 8-P[/quote



Het is boeiend want het is mijn hobby en passie . Dus ja ik geniet van het zonnetje
Alle reacties Link kopieren
IK wil oohook zon
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hoe moeilijk moet je op een terras wel niet zitten, als je met rokje aan de zon op je 'kutje' voelt?



Nee, dan liever naturistenstrand of -camping.. Heerlijk ongedwongen met álles in de zon
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:cebufriend schreef op 26 juni 2015 @ 13:42:

[...]





Je hoeft heen meelij te hebben ik geniet van het zonnetje op mijn kutje . En met de vriendinnen lezen we jullie reacties amusant ruk ik mezelf suf op al die aandacht.Het geeft niet hoor, hier heb je nog een stukje. Enjoy!
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 26 juni 2015 @ 13:52:

Hoe moeilijk moet je op een terras wel niet zitten, als je met rokje aan de zon op je 'kutje' voelt?



Nee, dan liever naturistenstrand of -camping.. Heerlijk ongedwongen met álles in de zon Het rokje is kort genoeg het is wel degelijk in de zon . En nee geen naturistenstrand want daar is iedereen er mee bloot . En is de fun weg
quote:cebufriend schreef op 26 juni 2015 @ 13:49:

[quote]MonteCara schreef op 26 juni 2015 @ 13:46:

[...]





Wat een boeiend leven 8-P[/quote



Het is boeiend want het is mijn hobby en passie . Dus ja ik geniet van het zonnetjeNogmaals; wat een boeiend leven
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 26 juni 2015 @ 13:52:

[...]



Het geeft niet hoor, hier heb je nog een stukje. Enjoy!Haha . Ja wel dat is Uw mening . Maar wees gerust ik ben op en top vrouw . Wat klein misschien maar trots op wat god me gaf !!
Alle reacties Link kopieren
Hou es op met je "wees gerust", ik ben hartstikke gerust.



En god gaf niks, die schiep naar zijn evenbeeld en die heeft geen kut.

Je pik heb je gewoon van je ouders gekregen.

Nogmaals, enjoy.
...
quote:Rooss4.0 schreef op 26 juni 2015 @ 14:00:

Hou es op met je "wees gerust", ik ben hartstikke gerust.



En god gaf niks, die schiep naar zijn evenbeeld en die heeft geen kut.

Je pik heb je gewoon van je ouders gekregen.

Nogmaals, enjoy.
quote:cebufriend schreef op 26 juni 2015 @ 13:57:

[...]



Haha . Ja wel dat is Uw mening . Maar wees gerust ik ben op en top vrouw . Wat klein misschien maar trots op wat god me gaf !!Uw met hoofdletter en god zonder. Oké....
Dat Cebufriend dit leuk vindt, ieder z'n hobby, het zou de mijne niet zijn, maar als ze dit in een club doet, soit.

Zomaar, overdag, in het openbare leven, vind ik het wel gek / niet kunnen. Daar lopen (kleine) kinderen rond en mensen die niet verwachten ineens een naakte vrouw te zien. Van een man zouden we dit niet accepteren! Moet dus voor een vrouw ook gelden.

En dan heb ik het er nog niet eens over wat voor engerds je ermee aantrekt.
Alle reacties Link kopieren
Yep, die discussie is al lang en breed geweest, Anque.. een man zou hier niet mee wegkomen, Cebu zegt dat zij er nog nooit problemen door heeft gehad. En nu zit ze lekker in d'r blote gat, waaromheen ze een sjaal geknoopt heeft, op een terrasje in de zon met vriendinnen.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:MonteCara schreef op 26 juni 2015 @ 14:03:

[...]





Uw met hoofdletter en god zonder. Oké....Ik zou er bijna van naast de instappers gaan wandelen!
...
Hier schijnt de zon niet eens
Alle reacties Link kopieren
quote:Anque schreef op 26 juni 2015 @ 14:17:

Dat Cebufriend dit leuk vindt, ieder z'n hobby, het zou de mijne niet zijn, maar als ze dit in een club doet, soit.

Zomaar, overdag, in het openbare leven, vind ik het wel gek / niet kunnen. Daar lopen (kleine) kinderen rond en mensen die niet verwachten ineens een naakte vrouw te zien. Van een man zouden we dit niet accepteren! Moet dus voor een vrouw ook gelden.

En dan heb ik het er nog niet eens over wat voor engerds je ermee aantrekt. Van een man accepteren we dan weer dat hij makkelijk in zijn blote torso kan lopen, dat kan een vrouw dan weer niet...
Alle reacties Link kopieren
quote:Anque schreef op 26 juni 2015 @ 14:17:

Dat Cebufriend dit leuk vindt, ieder z'n hobby, het zou de mijne niet zijn, maar als ze dit in een club doet, soit.

Zomaar, overdag, in het openbare leven, vind ik het wel gek / niet kunnen. Daar lopen (kleine) kinderen rond en mensen die niet verwachten ineens een naakte vrouw te zien. Van een man zouden we dit niet accepteren! Moet dus voor een vrouw ook gelden.

En dan heb ik het er nog niet eens over wat voor engerds je ermee aantrekt. Kinderen lopen ook op een naaktstrand hoor die kijken daar echt niet naar om .wat engerds betreft . Je hebt er wel die denken dat ik een gemakkelijke prooi ben omdat ik er mee zichtbaar zit . Maar die komen snel van een kale reis terug

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven