Zwanger?

23-10-2014 18:36 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond allemaal! Ik heb een vraagje waarop ik het antwoord niet op internet kan vinden, dus ik hoop dat iemand hier er meer vanaf weet.



Ik ben 24jr en zit na een eerdere stop al ruim 2,5 jaar aan de anticonceptie pil. Normaal slik ik de pil door en hou ik dus geen stop na de derde week, maar deze keer heb ik besloten om pas bij mijn volgende menstruatie weer de pil te gebruiken omdat ik geen tijd heb gehad om een nieuwe strip op te halen. Ik heb voor het laatst op 1 of 8 Oktober de pil ingenomen en ben daarna gewoon ongesteld geworden. Na de menstruatie/ontrekkingsbloeding, heb ik onveilige sex gehad, om precies te zijn afgelopen maandag.



Mijn vraag is nu of ik zwanger kan zijn.. Ik heb dus 3 of 2 weken na mijn laatste pil sex gehad. Omdat ik door de pil al 2,5jaar geen normale menstruatiecyclus heb gehad en weet dus niet of ik ovuleer e.d.



Heeft iemand hier antwoord op? Of heeft iemand een soortgelijke situatie meegemaakt?
Alle reacties Link kopieren
*zucht*
Life is good!
Zonder test weet niemand het.
Alle reacties Link kopieren
Ja kan. Geen anticonceptie+seks=kans op zwangerschap.

Of

Geen rubbertje+klussen=kans op beeb.
Ja kan, maar dat kun je nu nog niet testen. 19 dagen na de onveilige seks is een test betrouwbaar.
Gefeliciteerd!! Het wordt een drieling, 2 jongens en een meisje!
Ja, dat kan.
Alle reacties Link kopieren
Ja, zwanger.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Die kans is vrij groot als je in de eerste week nadat je ongesteld bent geweest seks hebt gehad zelfs.
Alle reacties Link kopieren
1 of 8 oktober is nogal een verschil. Waarom weet je dit niet zeker?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
En hoezo heb je op 1 óf 8 oktober de laatste pil geslikt? Daar zit een week verschil tussen. Weet je niet meer wellie datum?
Alle reacties Link kopieren
Niet slim hè. Snap dit echt nooit gewoon. Dat je zo dom kan zijn.
Leef & laat leven!
Maar op beide data heb je een reeële kans overigens.
Waarom geen condooms?
quote:verhuisd schreef op 23 oktober 2014 @ 18:42:

Gefeliciteerd!! Het wordt een drieling, 2 jongens en een meisje!Hahaha aah doe mij ook een voorspelling!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:olivia1 schreef op 23 oktober 2014 @ 18:41:

Ja kan, maar dat kun je nu nog niet testen. 19 dagen na de onveilige seks is een test betrouwbaar.Olivia1, bedankt voor je reactie!
Waarom slik je de pil?
Ana_isabel: mijn glazenbol zegt: een koningskoppel en sneller dan je denkt! Gefeliciteerd
Alle reacties Link kopieren
Dorothy en Thordis:

Ja, heb het niet helemaal bijgehouden en weet het dus niet meer precies wanneer de laatste was. Denk wel eerder 8okt maarja als er reële kans is op beide data, dan had het dus ook niet helemaal uitgemaakt.



Ik zal het maar moeten afwachten totdat de 19 dagen geweest zijn en ik een test kan doen.
Wat denk je zelf?



Ik neem aan dat je zwanger wilt worden? Anders was je vast niet zo dom geweest om te sexen zonder gebruik van anticonceptie.



Weet je zelf eigenlijk wel hoe een 'normale' cyclus er uit ziet? En hoe je lichaam werkt?
Alle reacties Link kopieren
Godallemachtig, ik ga een brief schrijven naar de makers van bijsluiters. Kennelijk staan er hele rare dingen in die bijsluiter.



Ik vond het '60% van de zwangerschappen zijn ongepland'-cijfer van de vk waarbij ik stage liep ongeloofwaardig, maar sinds ik op VF zit geloof ik dat direct. Sjongejongejonge.
Alle reacties Link kopieren
Ik stel voor: een IQ-test om te kijken of je wel slim genoeg bent voor de pil, als je er voor het eerst om komt bij de huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Nee joh. 1 strip slikken en je bent om precies te zijn 2,5 jaar beschermd.



Waar is je verstand? Geen A-C gebruiken = kans op zwNgerschap.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Waarom kies je er bewust voor om onveilige seks te hebben als je de pil op dat moment niet slikt?



Ik gok op zwanger van een tweeling!
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Ja : je Hebt kans dat je zwanger bent maar dat verneem je wel aan je Brein gevoel de eerste 3 weken van Hormoon verandering. Heb je dit niet dan zal ik zeggen dat je ook niet zwanger bent in de Pil nog enige nawerking heeft op de hormonen cirkel van de afgelopen weken van de pil gebruik. Jans.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven