Weekendje weg Breda

02-05-2024 14:15 8 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Aankomend weekend ga ik met mijn zus een weekendje weg naar Breda. Het hotel en restaurants voor vrijdag- en zaterdagavond hebben we al gereserveerd, maar hoe we de dagen in gaan vullen ligt nog best open. Wie heeft tips? Zowel voor leuke dingen om te doen, als plekken voor koffie/ontbijt/lunch.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond een boottocht in Breda leuk.
Lekker vanaf het water de stad zien.
Rondvaart gaat elk heel uur.
https://www.breda.nl/rondvaart-de-nieuwe-mark

Een leuk maatje boot. Geen mega-rondvaartboot, zoals in andere steden.
'Durf te antwoorden' is één van de leukste topics op het forum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Online zijn leuke stadswandelingen te vinden.
Borrelen bij wijnbar pinot op de Grote Markt, katten café familie snorhaar.
Of wandelen in het mastbos, daar is de kogelvanger erg fijn om uit te rusten na je wandeling.
Alle reacties Link kopieren Quote
En als je de stad uit wilt en van kunst en asperges houdt: Aspergeboerderij de Santspuy in Etten Leur houdt weer kunstdagen. Was vorig jaar heel leuk
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
reizen/weekendje-breda/list_messages/504455

Scheelt mij weer typen ;)
Staan leuke suggesties bij
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank jullie wel!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kom vaak in Breda! Het Hart van Breda is super gezellig om te borrelen, de nacho's zijn beroemd en niet voor niets. Als van geschiedenis houdt is de vaste tentoonstelling over de Nassaus in het Stedelijk Museum Breda echt een aanrader. Ben je een ijsliefhebber? Dan zeker even langs Bon Appetit gaan met hun mega assortiment aan smaken. Oh ja, als je iets met vintage kleding hebt dan zou je langs het Kilo Kilo Event kunnen gaan op de Veiligkade kunnen gaan want dat is morgenmiddag- tot avond.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kom zelf regelmatig in Breda. Als je van wandelen houdt ga dan naar het mastbos. Wil je shoppen vergeet dan het Ginneken niet waar je overigens ook lekkere ginneke gin kan kopen.
Voor een lunch kan je altijd wel terecht op de markt, voor de lekkerste lunchplank moet je zijn bij de jongens van zand en klei of wandel naar het park voor een lunch bij het t-huis of pak de fiets naar ginnekemarkt of princehage om daar op een van de terrassen te lunchen.
Als je in het centrum bent vergeet dan niet even naar het bergijhof te gaan, vaak is de poort wel open en kan je even kijken op het hofje. En zoals eerder al geschreven, vergeet de boottocht niet

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven