360 spin mop: iemand ervaring?

28-02-2011 15:23 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een nieuw dweilgeval en kwam uit op een 360 Spin Mop, een ding dat blijkbaar draait en makkelijk gewassen kan worden. Ik kan eigenlijk nergens reviews vinden, althans niet hier in nederland. Heeft iemand toevallig zo'n ding? Of een andere suggestie om een vloer mee te dweilen? Ik heb tegels. Suggesties welkom!
Alle reacties Link kopieren
Tellsell product?
Alle reacties Link kopieren
dat ding lijkt me gewoon een ietwat modernere versie van de gewone spaanse mop.

Zoek de verschillen:







Maar ik behelp me nu dus ook nog steeds met zo'n mop dus ben benieuwd naar de reacties.

Misschien is er inderdaad iet nieuws onder de zon.

Ik kwam trouwens deze tegen, leuk!

Alle reacties Link kopieren
Of, als je kinderen hebt;

Alle reacties Link kopieren
Ik kon er wel om lachen.

Maar niet heel hard.

Dat zijn mijn ervaringen.
Ik heb gewoon een Leifheit van de Blokker. Daar zit zo'n schuifding op, waardoor je makkelijker kan wringen. Na gebruik spoel ik hem goed uit. Gaat best.



Ikea verkoopt ook een systeem. Die zijn helemaal niet duur.
Alle reacties Link kopieren
spin mob is helemaal geweldig als je er 1 wil kan ik er voor weinig 1 voor je regelen.

groet.
Alle reacties Link kopieren
@ georgette: ja ik denk dat ik nu dezelfde heb als jij beschrijft maar ik vind het niet echt fijn werken



@ guinevieve: draait dat ding ook? ik heb in de UK in mijn vakantiehuisje twee keer gedweild met zo'n ding dat jij daar laat zien. vond het niet eens gek met dat dingetje op de emmer, vandaar dat ik uit kwam bij die draaiende mop



@ luna: nee geen tell sell hebben ze dat ding daar ook dan? kijk nooit naar dat kanaal eerlijk gezegd
Alle reacties Link kopieren
quote:tootsy schreef op 28 februari 2011 @ 17:24:

spin mob is helemaal geweldig als je er 1 wil kan ik er voor weinig 1 voor je regelen.

groet.2e hands zeker!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:max09 schreef op 28 februari 2011 @ 17:33:

@ luna: nee geen tell sell hebben ze dat ding daar ook dan? kijk nooit naar dat kanaal eerlijk gezegdSpin and go
Alle reacties Link kopieren
Heb inmiddels de mop gekocht, binnen en zelfs geprobeerd. Ik had bij de Makro gekeken naar die Leifheit systemen met dat voetpedaaltje, maar vond ze errug groot en ook vooral errug duur. Achteraf weet ik niet meer of zij wel gescheiden emmercompartimenten hebben.



Wat me opviel:



1) grote emmer, lastig weg te bergen maar dat waren de andere systemen ook

2) steel een beetje te kort voor mij (1,83 lang en de steel is aan de korte kant)

3) geen gescheiden emmer. weet niet of het bestaat maar waarom mnou niet het vuile water opvangen in een apart compartiment zodat je alleen met schoon water dweilt/ of bestaat dat helemaal niet? dan zou je met 2 emmers moeten dweilen (sprak de totale nitwit op het schoonmaak gebied)



Het systeem werkt wél moet ik toegeven. Dacht dat het een enorme spetterboel zou worden maar dat is niet zo. Ding in bakje, op de pedaal een paar keer drukken en alles draait en wordt droog, dat kan je dus net zo droog of nat houden als je wilt. Het is wel fijn dat je geen gedoe meer hebt van knijpen ergens in met de handen (pijn) dus voor mij ideaal en ik was echt verrast dat het niet allemaal om mijn oren spetterde eerlijk gezegd.



De mop is wel aardig, werkt op zich prettiger dan een rechthoekige die ik eerst had



Ik heb het pas één keer gebruikt maar ik vond het op zich wel aardig maar die emmer he.... Ik had meteen vies water (dweil niet zo vaak da's duidelijk) en dat blijf je dan gebruiken.... En de afmetingen van de emmer is wel een punt van overweging want het is groot
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tootsy,



Mail me de prijs van die spin en go misschien wil ik er wel eentje. Ik zag ze op de markt in Rotterdam voor 20 euries.



Gr, Hymerke
Alle reacties Link kopieren
Ik kocht crazysales spin mop. Het is een zeer nuttig instrument.

Het belangrijkste voordeel van de mop in de draaiende korf die die deel uitmaken van de bak. De korf wordt bediend door middel van een voetpedaal en werkt een beetje net als een salade spinner. Nadat u de microfiber mop hoofd heb gedoopt in de schoonmaak oplossing, je instellen in je mandje gebruikt middelpuntvliedende kracht om net zoveel water als je zou willen elimineren.

Je hebt alleen nog dat een mop dat is vrij licht van gewicht, maar toch nat genoeg voor het reinigen van uw vloer zonder veel slordige druppels heeft.



We hebben allebei vonden de manier waarop de mop hoofd verworven vuil in tegenstelling tot alleen duwen het rond, en daarnaast we dachten dat het was voldoende groot voor de functie. Mary Beth zou de voorkeur hebben gegeven een twee-delige emmer - het ene deel naar schone oplossing vervolgens één voor helder spoelwater - maar die een klein nadeel was geweest.

De mop hoofd knalt uit voor het witwassen. Het duurde een beetje moed om het de eerste keer te verwijderen, omdat we ervan overtuigd dat we waren het breken van de mop waren. We vonden de mop hoofd was gemakkelijk om op terug te zetten, ook al hebben we een keer in geslaagd om het te doen. We lucht gedroogd de mop hoofd na het wassen, omdat de instructie opgegeven.
De mop hoofd knalt uit voor het witwassen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven