50 jaar, Sarah zien, cadeausuggesties

31-03-2011 23:50 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zus wordt binnenkort 50.

Nu willen we buiten een groter cadeau een pakket geven met 50 kleine cadeautjes.

We komen zelf al op een flink aantal dingen maar ik ben op zoek naar meer originele suggesties.



Wie o wie weer er leuke dingen?
Alle reacties Link kopieren
Die dingen die je bij de Xenos ziet maar dan luxer?
Wat heb je dan al?

Je kan ze beter noemen om dubbel te voorkomen. Misschien ook goed om een idee te krijgen wat ze leuk zou kunnen vinden.





Voor de kleine frutsels:
Alle reacties Link kopieren
Bijvoorbeeld...

50 is natuurlijk best een flink aantal, moet wel een beetje betaalbaar blijven, maar ook wel bruikbaar.

Dus een creme voor de rijpere huid ( blijft een gevoelig punt), lekkere douchespullen, misschien een krant of iets dergelijks uit haar geboortejaar, maar ook humoristische dingen (weet zo even geen voorbeeld), mooie kaarsen of wat dan ook..
Bij o.a. de Hema heb ik zaadjes en bakjes gezien van allerlei bloemen. Bij Ikea zag ik tuinverlichting op zonnecellen, maar dat heb ik niet zo goed bekeken. Spulletjes voor de tuin of balkon.



Maar via folder.nl kun je misschien ook op ideeën komen.
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook een goed idee, ze hebben een hele grote tuin waar ze nu druk mee bezig zijn!



Op folder.nl ga ik meteen even kijken.
Bij Scapino zag ik voor 2,50 een CD van Kika.

Bij Blokker hebben goedkope DVD's gehad. Misschien dat daar nog een toepasselijke film of zo ligt.

Bij het kruidvat hebben ze goedkope olie en goedkope geurkaarsjes.

Kunstgebit tabletten hebben ze daar ook goedkoper, kan je altijd nog de WC-pot mee ontkalken....
Alle reacties Link kopieren
Bij zeeman hadden ze ooit vreselijke cd's met een verjaardagslied op naam. Ik heb er een paar familieleden 'blij" mee kunnen maken.



Als de cadeaus niet te zwaar zijn bij elkaar kun je ze ook laten verpakken in een ballon. Bij de feestwinkel.
Voordeelmuis.nl daar staat misschien ook wel wat.
Alle reacties Link kopieren
Kunstgebittabletten vind ik wel heel errug leuk , die ga ik zeker onthouden!!

Bedankt alvast voor het meedenken!
Alle reacties Link kopieren
Een 50+/seniorenmagazine, Tena-lady, leesbril, glijmiddel, steunkousen, vergrootglas,fles advocaat.
Alle reacties Link kopieren
Boerenjongens, geranium, borduurwerkje
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 01 april 2011 @ 00:16:

Een 50+/seniorenmagazine, Tena-lady, leesbril, glijmiddel, steunkousen, vergrootglas,fles advocaat.Die zijn ook leuk!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mac123 schreef op 01 april 2011 @ 00:18:

Boerenjongens, geranium, borduurwerkjeGeraniums om lekker achter te zitten haha, ook leuk!
O ja, net zag ik bij de V&D een make-up-bril. Ik weet niet meer wat de prijs was. Even op brillen kijken en je weet niet wat je ziet (met bril misschien wel) maar die heeft maar één glas en dat kan je omklappen en voor het andere oog zetten. Er stond bij dat het heel handig was.
Brillenkoord voor de leesbril.



Dit is die make-up bril met een glas. voor kleine 9 euro.
Alle reacties Link kopieren
50+ vitaminepillen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pumps_italiaans schreef op 01 april 2011 @ 00:26:

O ja, net zag ik bij de V&D een make-up-bril. Ik weet niet meer wat de prijs was. Even op brillen kijken en je weet niet wat je ziet (met bril misschien wel) maar die heeft maar één glas en dat kan je omklappen en voor het andere oog zetten. Er stond bij dat het heel handig was. Heb even Gegoogled, maar wat een handigheid, wat ze al niet verzinnen , zag dat ie ¤ 19,95 kost.
Alle reacties Link kopieren
Jullie komen al met heule leuke dingen, ga zo door .

Ik duik nu mijn bed in, kom morgen weer snel kijken.

Bedankt alvast en welterusten
quote:sarah50 schreef op 01 april 2011 @ 00:31:

[...]





Heb even Gegoogled, maar wat een handigheid, wat ze al niet verzinnen , zag dat ie ¤ 19,95 kost.Nee hoor, deze kost 8,95 klik
Ja, ook hier welterusten. Ik ga ook plat. Heb wel een paar nieuwe CD's gekocht bij Blokker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pumps_italiaans schreef op 01 april 2011 @ 00:33:

[...]





Nee hoor, deze kost 8,95 klikDat klinkt beter!! Kon hem bij V&D niet vinden, maar ik zocht onder make up bril...
en deze is 4,19 bij Scapino. Past er ook goed bij.



Welterusten!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de laatste maanden in Scheveningen wat leuke cadeautjes gekocht, maar er zijn ongetwijfeld meer van dit soort cadeaushops.

Tube douchecreme met naam of leeftijd of Sarah, koelkastmagneet met leuke tekst, kaars met naam en 'karakter, 1/5e staatslot of een straatje van 1/5des, fles prosecco (of los(se) blikje(s) van de Aldi, borrel/wijn/bierglas met leeftijd/Sarah, een supergaaf rug/nekmassage apparaatje (op batterij) voor nek/schouders van De Tuinen (rond 10 euro), blikje energy drank, een wegwerp/eenmalige camera waarmee foto's worden gemaakt van haar als ze haar cadeautjes uitpakt, handscrubcreme van Rituals (o.a. V&D en super), masker geschikt voor haar huidtype, iets van snoepgoed wat ze lekker vond toen ze jong was (zwart/wit, zoethout, schuimblok etc), wandel- of fietsroute(kaart) van een regio die ze leuk vindt, kortlopend abonnement (paar nummers) van een blad/sommige bladen die ze leuk vindt, geurkaarsjes, lekkere woksaus/-olie, andere kook- of bakspulletjes (als ze van koken houdt), zelfgebrande cd met muziek uit haar/jullie tijd, steen/hangertje met betekenis voor aan een ketting, producten van een bepaalde streek/bepaald land (hier hebben we een luxe italiaanse winkel met veel delicatessen), paar kleine cadeaubonnen van dezelfde winkel, miniflesjes whiskey/likeur/cognac voor na een lekker thuisetentje.

Grinn als me nog iets te binnen schiet, post ik het nog wel.
quote:sarah50 schreef op 01 april 2011 @ 00:21:

[...]





Die zijn ook leuk!!!Helemaal NIET leuk, wat heb je er aan, aan al zulke flauwe dingen waar ze waarschijnlijk niets mee doen. Geef het geld dan uit aan iets wat leuk is voor de jarige i.p.v. geld uit te geven aan zogenaamde grappige spullen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven