Aanslag in de wc pot

24-07-2015 22:40 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Cola schijnt daar goed voor te zijn.
wij slapen nooit.
Je hebt van die bruis wc tabletten, nachtje laten weken en borstelen ?
Alle reacties Link kopieren
Cola werkt niet, heb ik zelf ook geprobeerd.

Wat wel werkt: (natuur)azijn.

Eerst met de wcborstel zo veel mogelijk water er uit duwen, dan een halve fles azijn er in. Uur of 3 laten intrekken, dan met borstel er doorheenraggen, doorspoelen, dan nog een keer met azijn en laten intrekken.

Zo heb ik de vuilste wc pot schoongekregen :p



Kost je 80 cent en is ook nog eens niet echt milieubelastend!
Dat is kalk met resten vies spul of urinesteen. Je kan een bepaalde bleek voor kalkaanslag kopen, of hg.

Laten weken is beter dan ijzeren sponzen. Je wil niet het glazuur aantasten. Er is een speciale borstel om aanslag te verwijderen. Ik dacht ook van HG.
Alle reacties Link kopieren
Sjee ik dacht even een terroristische aanslag .... Gelukkig is het in de toiletpot.

Er is een soort oplosmiddel in de vorm van een tablet te koop wat hier korte metten mee maakt.

Google even op HG oid.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Bref wc tablet. Nachtje erin en weg is het.
Alle reacties Link kopieren
Van die Steradent-tabletten schijnen ook geweldig te helpen... baat het niet, dan schaadt het niet, toch?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Die tabletten zijn wel superslecht voor het milieu maar werkt als een trein. Iemand anders zei al azijn, en als je dat een hele nacht in de pot laat heb je ook goed resultaat.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Azijn zal er toch wel zijn?
wij slapen nooit.
quote:iceteapeach schreef op 24 juli 2015 @ 23:06:

Azijn zal er toch wel zijn?Azijn tast het glazuur aan. Het werkt misschien wel, maar je moet het steeds vaker schoonmaken omdat de kalk en urinesteen beter kan hechten. Zo heel snel gaat dat niet, maar op den duur zie je steeds vaker die bruine aanslag.
quote:Enn schreef op 24 juli 2015 @ 22:48:

Sjee ik dacht even een terroristische aanslag .... Gelukkig is het in de toiletpot.

Er is een soort oplosmiddel in de vorm van een tablet te koop wat hier korte metten mee maakt.

Google even op HG oid.Haha ja ik dacht ook aan een aanslag! Och het is maar in de pot
Alle reacties Link kopieren
Lekker krabben. Goed voor je schouderspieren.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Wat ik heb gedaan en perfect werkte

Gastendoekjes in de azijn leggen, die tegen de wand leggen

Nachtje laten intrekken

WEG aanslag
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:slagroom-met-dip schreef op 24 juli 2015 @ 22:45:

Cola werkt niet, heb ik zelf ook geprobeerd.

Wat wel werkt: (natuur)azijn.

Eerst met de wcborstel zo veel mogelijk water er uit duwen, dan een halve fles azijn er in. Uur of 3 laten intrekken, dan met borstel er doorheenraggen, doorspoelen, dan nog een keer met azijn en laten intrekken.

Zo heb ik de vuilste wc pot schoongekregen :p



Kost je 80 cent en is ook nog eens niet echt milieubelastend!Dit ga ik proberen, dank voor de tip!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Leeg scheppen. Schoonmaakazijn erin gieten. Nachtje laten staan. Morgen borstel erdoor ennieuw is je pot.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 25 juli 2015 @ 19:49:

Leeg scheppen. Schoonmaakazijn erin gieten. Nachtje laten staan. Morgen borstel erdoor ennieuw is je pot.



Ik ga het echt zo doen, ook dank Fame.

Ik snap er niks van heb een bijna nieuwe toilet, maak hem/haar dagelijks schoon, en toch is

het waterreservoir gitzwart.

Heb alles al geprobeerd, cola , bleek, dure HG producten niks helpt.

Azijn zal het zijn.



Ik doe het ook in mijn waterkoker voor het slapen gaan, 's morgens even goed schoonmaken, en als nieuw. !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een heel vieze pot ooit schoon gekregen met harpic max. Gewoonlijk veel te duur en niet nodig, maar bij potten met flinke kalkaanslag werkt het als een tierelier!
Alle reacties Link kopieren
Onze pot heb ik uiteindelijk wel schoon gekregen was echt gooooor.

Met schoonmaakazijn 6flessen en toch met cola de restjes....maar je moet echt de coca cola hebben, andere werkt niet idd.

En oohja met een afwasborstel flink boenen en wrikken .
dan moet het maar zoals het gaat.
Alle reacties Link kopieren
Misschien helpt de stevige reiniger van Cilit Bang, als je hem langer dan 1 min laat inwerken? Bij mij heeft het effect gehad.
respecteer de overtuigingen van een ander
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2015 13:52
Reden: hinten
% gewijzigd
quote:koekie1980 schreef op 26 juli 2015 @ 13:22:

[...]Ja want TO is vast enige in NL met een vieze pot.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2015 13:52
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Wompie schreef op 26 juli 2015 @ 13:25:

[...]



Ja want TO is vast enige in NL met een vieze pot.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 26 juli 2015 @ 13:26:

[...]







Kijk uit dat je kunstklapper er niet uit dondert, met dat harde lachen.

Het is ZOOO niet jou!



Dit wel!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven