Aanslag in de wc pot

24-07-2015 22:40 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 26 juli 2015 @ 13:35:

[...]





Kijk uit dat je kunstklapper er niet uit dondert, met dat harde lachen.

Het is ZOOO niet jou!



Dit wel!!

Pardon? Waar heb jij last van?

Ik lach juist omdat Wompie wat mij betreft helemaal gelijk heeft.

Dat ik jou een keer ergens in een topic heb aangesproken zegt niet dat ik nu tegen jou ben. Waarom zou ik?

Doe even gewoon tegen me en houd het voor de verandering eens netjes, dat zou je echt sieren.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 26 juli 2015 @ 13:52:

[...]



Pardon? Waar heb jij last van?

Ik lach juist omdat Wompie wat mij betreft helemaal gelijk heeft.

Dat ik jou een keer ergens in een topic heb aangesproken zegt niet dat ik nu tegen jou ben. Waarom zou ik?

Doe even gewoon tegen me en houd het voor de verandering eens netjes, dat zou je echt sieren.



Dom gelach, over een domme hint, maar dat weet je zelf ook wel.

Speel nu niet de vermoorde onschuld, want dàt siert jou nu weer niet.



Ik moet jou niet, en jij mij moet mij niet, ik forum met een grote boog om je heen.

Laat mij dan ook lekker met rust , en ga je zondagmiddag gerief elders halen, en niet over mijn rug.

Ik ben er niet van gediend.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Eindje, ik bedoelde dat koekje1980 echt een dompie opmerking maakte door jou te beschuldigen van dubbelnicken. Die post beantwoordde ik met een opmerking dat zij niet echt het licht heeft uitgevonden. Volgens mij lachtte Enn daarom en niet om jou uit te lachen ofzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 26 juli 2015 @ 14:46:

[...]





Dom gelach, over een domme hint, maar dat weet je zelf ook wel.

Speel nu niet de vermoorde onschuld, want dàt siert jou nu weer niet.



Ik moet jou niet, en jij mij moet mij niet, ik forum met een grote boog om je heen.

Laat mij dan ook lekker met rust , en ga je zondagmiddag gerief elders halen, en niet over mijn rug.

Ik ben er niet van gediend.

Dit denken klopt echt niet maar ik voel nu geen enkele behoefte om mijzelf hier tegen te verdedigen want blijkbaar heb jij jouw plaatje klaar. Prima dat jij mij niet moet en ik zie verder geen reden om om jou heen te forummen want die heb ik niet.

Fijne zondagmiddag verder.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wompie schreef op 26 juli 2015 @ 14:50:

Eindje, ik bedoelde dat koekje1980 echt een dompie opmerking maakte door jou te beschuldigen van dubbelnicken. Die post beantwoordde ik met een opmerking dat zij niet echt het licht heeft uitgevonden. Volgens mij lachtte Enn daarom en niet om jou uit te lachen ofzo.

Precies.



En daar was ik het mee eens.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 26 juli 2015 @ 14:46:

Ik moet jou niet, en jij mij moet mij niet, ik forum met een grote boog om je heen.Daar merk ik anders helemaal niets van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Koekjeerbij schreef op 27 juli 2015 @ 09:48:

Bedankt voor de tips!

Ik heb van die tabletten gebruikt van Harpic power plus. Twee tabletten in de pot leggen, een nachtje laten inwerken en weg is het.. Althans dat staat op het doosje. Helaas is het niet helemaal weg.

Maar ik heb ook azijn gekocht .

Daarmee straks maar de restjes mee weg poetsen.Ik las ergens dat het helpt om doekjes in de azijn te dompelen, deze tegen de binnenkant aanplakken en dit vervolgens een nacht te laten intrekken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 27 juli 2015 @ 18:14:

[...]



Ik las ergens dat het helpt om doekjes in de azijn te dompelen, deze tegen de binnenkant aanplakken en dit vervolgens een nacht te laten intrekken.quote:Summerdance schreef op 24 juli 2015 @ 23:35:

Wat ik heb gedaan en perfect werkte

Gastendoekjes in de azijn leggen, die tegen de wand leggen

Nachtje laten intrekken

WEG aanslagGoh drie keer raden waar ik dit nou las.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 27 juli 2015 @ 18:47:

[...]





[...]





Goh drie keer raden waar ik dit nou las.

[afbeelding]Prypppppp
Alle reacties Link kopieren
Pot leeghalen en dan bakingsoda en azijn samen erin doen. Even laten weken en dan kan je het zo schoonborstelen
Ik las ergens dat het helpt om doekjes in de azijn te dompelen, deze tegen de binnenkant aanplakken en dit vervolgens een nacht te laten intrekken
Alle reacties Link kopieren
Stop maar want ik heb het enige middel wat helpt. Cola, schuursponsjes, het Nietjesmiddel, Steradent, HG en nog tig producten ten spijt, mijn toilet kreeg ik niet meer schoon, volgens kenners gewoon beschadigd, onderin bruin en bovenaan van die sporen die naar beneden liepen van de schoonmaakmiddelen of aanslag die niet meer weg te krijgen waren.



Afgelopen vrijdag;

Mylene_Valerie in "Welkom in Café Wakker!"



Mylene_Valerie in "Welkom in Café Wakker!" , 1.29 euro maar. Moet 20 min inwerken maar ik was het vergeten dus een paar uur later dacht ik, shit moet het spul nog wegspoelen en toen stond er een wit toilet. Hoefde niet te boenen, voor het goede maar een keer doorgespoeld maar het blonk tegen je aan.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
-
Wat vind je van mijn tip dan van 19.45?
Alle reacties Link kopieren
-
Echt niet!! Ik hoop dat je plee niet schoon wordt!!
Alle reacties Link kopieren
wompie, ik lig hier dubbel achter m n laptoppie..



en ...ik wil wel graag weten hoe schoon het is geworden;

liefst met voor en erna foto s??
escape to the country met jonnie irwin, allistair, jules , nikki, denise 16 hr bbc1
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 25 juli 2015 @ 19:57:

[...]





Ik ga het echt zo doen, ook dank Fame.

Ik snap er niks van heb een bijna nieuwe toilet, maak hem/haar dagelijks schoon, en toch is

het waterreservoir gitzwart.

Heb alles al geprobeerd, cola , bleek, dure HG producten niks helpt.

Azijn zal het zijn.



Ik doe het ook in mijn waterkoker voor het slapen gaan, 's morgens even goed schoonmaken, en als nieuw. !Azijn even koken in de waterkoker. Kalk. Ruist eraf!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Wompie schreef op 27 juli 2015 @ 19:45:

Ik las ergens dat het helpt om doekjes in de azijn te dompelen, deze tegen de binnenkant aanplakken en dit vervolgens een nacht te laten intrekken
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 27 juli 2015 @ 21:36:

[...]





Azijn even koken in de waterkoker. Kalk. Ruist eraf!Echt wel
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vaatwastablet gebruikt, in de spiegel van de plee waar zo'n kring zat. Laten oplossen, paar uur laten staan en de kalk was weg!
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
Een vaatwastablet ga ik ook proberen! Wat ik ook voor chemicalien in laat trekken en hoe hard ik ook boen, er blijft bruine aanslag onderin de pot in het deel naar de afvoerbuis. Doekjes o.i.d. kan niet, want de aanslag zit onder water, in de "bocht". Het vreemde is dat het slechts in 1 van onze 2 toiletten is.



Als een vaatwastablet niet helpt, ga ik de tip van MV proberen. Mistral WC-reiniger van AH.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven