alarm matjes voor op de bank

29-08-2015 22:50 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
weet iemand waar ik van die alarm matjes kan kopen voor op de bank?



dit om mijn hond van de bank te houden.

als ze dan op de bank springen waar dus het matje ligt gaat er een alarmpje af.



ik weet dat ze bestaan maar ik kan ze nergens vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ebay heeft het vast, al zou ik niet weten welke zoektermen je moet gebruiken.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
ook al gekeken. hihi maar ook daar niet .
http://www.amazon.com/Sof ... t-Repellent/dp/B001J2Q3KY



Bedoel je deze? Dit is van amazone.
Alle reacties Link kopieren
Zoiets?
Correct me if I am wrong! (Nederlands is niet mijn moedertaal)
http://www.amazon.com/Ide ... ssure-Alarm/dp/B00GUNX7WY
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet je hond afleren om op de bank te springen/liggen?



Heeft hier 3 dagen geduurd om af te leren... En we hebben niet een bijster slim hondje... Maar op de bank komt ie niet meer! Ook niet als we er niet zijn...
Vandaag is de mooiste dag.
Alle reacties Link kopieren
Kartonnendoos Hoe heb je dat gedaan? Bij die van mij wil het niet... Zo dra je niet kijkt gaat die er op en wil het eigenlijk afgeleerd hebben voor de kleine komt. Ben nu al 2 weken bezig...
Alle reacties Link kopieren
Steeds als ie in de buurt van de bank kwam een ferme 'uh'. Dit commando kende hij al wel.

Hij hoefde maar naar de bank te kijken en hij kreeg een 'uh' en als ie dan naast de bank ging liggen een braaf/koekje/aai...
Vandaag is de mooiste dag.
Alle reacties Link kopieren
Hoelang heb je de hond al? Een hond die al 5 jaar op de bank mag leer je het natuurlijk niet meer af. Zielig ook.
Oh leuk baby komt en hond mag niet meer wat ie altijd mocht. Gezellig hoor
Alle reacties Link kopieren
Die van ons is nu 4 en mocht altijd op de oude bank, 3 jaar lang. Vorig jaar een nieuwe bank, kleinere bank, dus geen plek meer voor hond.

Hebben hem daarnaast ook aangeleerd dat ie, wanneer 'zijn' kleedje op de stoel ligt, hij met commando 'op' op de stoel mag liggen. Bewust voor gekozen om hem wel een alternatief aan te bieden!
Vandaag is de mooiste dag.
Mocht de hond het eerst wel en nu niet meer, of mocht het nooit?

Want als het eerst wel mocht maar nu niet meer, dat snapt een hond niet (waardoor je het niet krijgt afgeleerd).

Hooguit kun je zijn eigen plekje aantrekkelijker maken met snoepjes en door belonen..
Alle reacties Link kopieren
Wat is er mis met de hond op de bank als er straks een kleine is?

Ik neem aan dat je de baby niet onbewaakt alleen op de bank achter laat? Wat is dan het probleem als hondlief er gezellig bij ligt?



Wij hebben een poes en een kleine op komst. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om haar nu voortaan van de bank te weren. Hoewel ik me af en toe dood erger aan alle haren, maar ja. Dan maar iets vaker stofzuigen.
Alle reacties Link kopieren
wij hebben de hond vanaf juli en nooit op de bank gemogen. en dat zijn idd de matjes die ik bedoel. hallelujah!



alleen nog nooit wat op amazone gekocht. even uitvogelen dus ivm geeb creditcard en invoerkosten?
Alle reacties Link kopieren
De poes mag ook gewoon op de bank daar heb ik geen probleem mee.



We hebben net een enorme vlooien plaag achter de rug en een nieuwe bank gekocht omdat daar dus vlooien eitjes zaten. Op de nieuwe bank wil ik de honden niet hebben en wil haar niet het idee geven dat ze vervangen is door de baby en daarom niet meer mag dus wil ik het afgeleerd hebben voor de kleine er is. Daarnaast wil ik me daar geen druk om hoeven te maken als de er straks is kleine. Het is nu zo dat de hond op de bank gaat zodra je niet kijkt of 1 seconde de kamer uit ben. Met de kleine zal ik vaker heen en weer lopen en ik heb er geen zin in iedere keer dan de hond op de bank aan te treffen en haar er af te sturen (voelt namelijk alsof ik haar dan afwijs).



Heeft er dus niet mee te maken dat ik bang ben dat de hond op de baby gaat liggen, ik zou ze niet samen alleen in een kamer achter laten.



De hond is twee en mocht hier voor wel op de bank, maar alleen als ik een commando gaf dat die er op mocht. Dat kon ze prima, nu ik dat niet meer doe of zeg dat het niet mag doet ze het opeens altijd. Er zijn meerdere kleedjes speciaal voor de hond en ik ga daar ook vaak naast zitten als ze daar ligt om aandacht te geven, ik snap best dat ze het mist om bij mij te zitten dus zit ik nu naast haar (ik mis het zelf ook namelijk). We hebben nu een kleed naast de bank liggen zodat ze wel dichtbij is maar niet op de bank, daar ligt ze vaak alleen blijft ze nu ook op de bank komen.
Alle reacties Link kopieren
Bank zit toch ook veel lekkerder dan zon kleed, stel je moest zelf nu opeens op een kleed chillen terwijl je anders gewend bent. Koop hem gewoon een luxe mand ofzo die hij echt fijn vindt
Alle reacties Link kopieren
Mand wil die niet in en een kussen maakt ze zo snel mogenlijk stuk. Wat we nu hebben is deze http://m.zooplus.nl/shop/ ... dekens/met_motief/300730, daar lag ze ook al op toen ze soms nog wel op de bank mocht. We hebben er nu alleen meer omdat we haar ook een plek naast de bank hebben gegeven. Dit ding is ze dus gewoon gewend en iets gaat niet bij haar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Pippilotta schreef op 30 augustus 2015 @ 00:43:

Mocht de hond het eerst wel en nu niet meer, of mocht het nooit?

Want als het eerst wel mocht maar nu niet meer, dat snapt een hond niet (waardoor je het niet krijgt afgeleerd).

Hooguit kun je zijn eigen plekje aantrekkelijker maken met snoepjes en door belonen..Grootste onzin. Je krijgt een hond bepaald gedrag echt wel afgeleerd. Kost alleen wat tijd. Zie mijn voorbeeld hierboven. Hij komt werkelijk nóóit meer op de bank...
Vandaag is de mooiste dag.
Alle reacties Link kopieren
quote:my-little-appletree schreef op 30 augustus 2015 @ 01:43:

Mand wil die niet in en een kussen maakt ze zo snel mogenlijk stuk.Ben benieuwd wat voor hond je hebt?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Het is een husky, is dat wat je verwacht? Kussen is van haar en gaat daarom net al speeltjes heel snel kapot, dingen van ons sloopt ze niet.
quote:my-little-appletree schreef op 30 augustus 2015 @ 08:43:

Het is een husky, is dat wat je verwacht? Kussen is van haar en gaat daarom net al speeltjes heel snel kapot, dingen van ons sloopt ze niet.Krijgt je hond wel genoeg beweging. Husky's staan er bekend om dat deze veel moeten wandelen. Vaak zie je dat honden, welke te weinig bewegen, dingen gaan slopen. Met de vorige posters eens. Bepaald gedrag is wel af te leren, maar je zult consequent moeten zijn.
quote:kartonnendoos schreef op 30 augustus 2015 @ 01:48:

[...]





Grootste onzin. Je krijgt een hond bepaald gedrag echt wel afgeleerd. Kost alleen wat tijd. Zie mijn voorbeeld hierboven. Hij komt werkelijk nóóit meer op de bank...



Ja, je krijgt het uiteindelijk wel afgeleerd, maar kost veel meer moeite en tijd, omdat het voor een hond natuurlijk super vaag is als hij eerst jaren iets wél mag en daarna opeens niet meer.

Zielig ook.

Het leek er even op dat dat het geval was, in verband met de baby die op komst is.

Maar de hond is er pas sinds juli en mocht nooit op de bank.. (Al staat het er in een latere post weer op een andere manier).

Gewoon trainen dus, zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
meneer heeft een super luxe mand.



die heeft niks te klagen.



hij vind het gewoon een leuk spelletje.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivagirl2013 schreef op 30 augustus 2015 @ 11:41:

[...]





Krijgt je hond wel genoeg beweging. Husky's staan er bekend om dat deze veel moeten wandelen. Vaak zie je dat honden, welke te weinig bewegen, dingen gaan slopen. Met de vorige posters eens. Bepaald gedrag is wel af te leren, maar je zult consequent moeten zijn.Ze gaat vaak genoeg naar buiten en mag dan ook los, ik ga ook met haar aan de fiets dus daar heeft het bij haar niks mee te maken. Ze sloopt ook niks anders dan speeltjes en haar kussen, ze wil gewoon de vulling er uit hebben als het van haar is. Vandaar dat kussens niet werken en kleden wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven