Alleen slapen en bang

20-10-2016 23:56 41 berichten
Ik pas een paar dagen op de kat en het huis van vrienden. Ze wonen in een ruim huis en deze staat in een nogal rustige buurt.



Het stomme is dat ik niet bang ben voor inbrekers, maar voor zoiets als geesten. Ik had mezelf inmiddels genesteld in bed, maar schoot vrijwel direct weer overeind toen ik een deur hoorde kraken. Terwijl ik ze toch echt allemaal dicht heb gedaan, creepy.



Hoe zet ik deze stomme angst aan de kant zodat ik gewoon kan slapen en dit geen lange angstaanjagende nacht gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
dat heb je met onbekende huizen, die hebben onbekende geluiden.Misschien kun je de radio zachtjes aanzetten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
En een schemerlamp laten branden ?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren




Ik hoop dat je dit niet meer leest omdat je al slaapt.



Anders misschien een lichtje aan op de gang?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Was vast de wind, mss ergens een raam op kiep? Of het was de kat. Mss de kat bij je op de kamer houden? Dan heb je wat aanspraak/afleiding.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Ik heb een klein lampje aan en zal een muziekje aanzetten. Voel me echt stom nu
quote:bumbly schreef op 21 oktober 2016 @ 00:03:

Was vast de wind, mss ergens een raam op kiep? Of het was de kat. Mss de kat bij je op de kamer houden? Dan heb je wat aanspraak/afleiding.Dat was het plan, maar de kat had geen zin om mee naar boven te komen, die lag al lekker op de bank.
Voor jou geen enge films meer. Geesten? Kom op. Als ze al bestaan, zijn het dode mensen en die kunnen over het algemeen niet zoveel. Ik snap nooit dat mensen bang worden van een knipperend licht. Meestal moet je gewoon de lamp ff een stukje beter de fitting in draaien, duh. Kraken doet hout ook uit zichzelf, dat noem je werken. Door vocht en temperatuur enzo. Een huis van/met hout dat niet kraakt, bestaat niet.



O wel je deur op slot doen en geen ramen op een kier. Dat is wel redelijk dom want zo komen inbrekers wel binnen. Als je dat hebt gedaan, dan ben je wel veilig hoor. Zeg anders hardop: willen alle geesten opfleuren, ik wil slapen. Ga maar naar de buren ofzo. Je weet maar nooit, als ze bestaan, misschien luisteren ze wel.
quote:Ameliaaa schreef op 21 oktober 2016 @ 00:06:

Voor jou geen enge films meer. Geesten? Kom op. Als ze al bestaan, zijn het dode mensen en die kunnen over het algemeen niet zoveel. Ik snap nooit dat mensen bang worden van een knipperend licht. Meestal moet je gewoon de lamp ff een stukje beter de fitting in draaien, duh. Kraken doet hout ook uit zichzelf, dat noem je werken. Door vocht en temperatuur enzo. Een huis van/met hout dat niet kraakt, bestaat niet.



O wel je deur op slot doen en geen ramen op een kier. Dat is wel redelijk dom want zo komen inbrekers wel binnen. Als je dat hebt gedaan, dan ben je wel veilig hoor. Zeg anders hardop: willen alle geesten opfleuren, ik wil slapen. Ga maar naar de buren ofzo. Je weet maar nooit, als ze bestaan, misschien luisteren ze wel. hier kan ik wel om lachen. De angst slaat nergens op en dat weet ik ook. Maar sowieso nooit meer enge films inderdaad
Alle reacties Link kopieren
ik hoop dat je de ochtend haalt
very metal
Alle reacties Link kopieren
weet je wat me creepy lijkt, dat je deur een stukje opengaat, en je bovenin een hoofd ziet wat langzaam naar beneden zakt langs de deurpost, en dan verdwijnt.
very metal
Alle reacties Link kopieren
of dat je op je rug in bed ligt, je ogen open doet en iemand aankijkt die boven je zweeft.
very metal
Alle reacties Link kopieren
nou lekker slapen he.
very metal
maar nu genoeg enge praat KING
Alle reacties Link kopieren
als ik 's nachts soms naar de wc moet, loop ik langs de voordeur waar een raam in zit. ik denk me dan weleens in dat mijn begraven opa daar staat, met een heel boos gezicht en modder in zijn haar.
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:monroe1988 schreef op 21 oktober 2016 @ 00:20:

maar nu genoeg enge praat KING sorry ga maar lekker slapen, er gebeurt niks.
very metal
King, jij etterbak
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 21 oktober 2016 @ 00:23:

King, jij etterbak
very metal
Echt gemeen...ik ga zo maar proberen te slapen
quote:-KING- schreef op 21 oktober 2016 @ 00:21:

als ik 's nachts soms naar de wc moet, loop ik langs de voordeur waar een raam in zit. ik denk me dan weleens in dat mijn begraven opa daar staat, met een heel boos gezicht en modder in zijn haar. Ooh is ie gestorven in een moddersloot, door jou?
Alle reacties Link kopieren
quote:monroe1988 schreef op 21 oktober 2016 @ 00:28:

Echt gemeen...ik ga zo maar proberen te slapenheb je een kruisje aan een kettinkje ofzo? als het gezicht van de duivel ineens naast je kussen verschijnt, het kruisje hardhandig in zijn voorhoofd duwen. succes!
very metal
Lekker slapen Monroe, zet de radio op radio 1. Daar wordt de hele nacht lekker gekeuveld. Vooral vanaf een uur of twee vannacht. Nachtzuster
quote:-KING- schreef op 21 oktober 2016 @ 00:30:

[...]



heb je een kruisje aan een kettinkje ofzo? als het gezicht van de duivel ineens naast je kussen verschijnt, het kruisje hardhandig in zijn voorhoofd duwen. succes! Nee, ik heb wel een honkbalknuppel naast het bed staan. Hopelijk werkt dat ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ameliaaa schreef op 21 oktober 2016 @ 00:30:

[...]





Ooh is ie gestorven in een moddersloot, door jou? nee hij moest zich uit zijn graf omhoog graven. hij is gewoon boos dat we hem onder de grond gestopt hebben. in mijn fantasie staat hij heel stil, en bewegen alleen zijn ogen die mij volgen.
very metal
quote:prada schreef op 21 oktober 2016 @ 00:31:

Lekker slapen Monroe, zet de radio op radio 1. Daar wordt de hele nacht lekker gekeuveld. Vooral vanaf een uur of twee vannacht. Nachtzuster Thanks Prada

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven