Mode & Beauty alle pijlers

Welke sneakers?

02-04-2024 22:37 289 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben op zoek naar een leuke, hippe sneaker (liefst in een lichte kleur, denk ik). Zie het vaak bij andere vrouwen, van die hippe sneakers en dat staat hen altijd leuk, maar bij mezelf moet ik altijd zo wennen en weet ik eigenlijk niet waar te beginnen.
Iemand tips qua merk/type? Linkjes? Alles is welkom!
Alle reacties Link kopieren Quote
Sketchers. Lopen heerlijk en de keus is giga
"Boring conversation anyway"
Alle reacties Link kopieren Quote
BriannaF schreef:
02-04-2024 22:39
Sketchers. Lopen heerlijk en de keus is giga
Nee. Nee. Nee. Zo vreselijk lelijk, niets hips en leuks aan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben fan van Veja vanwege hun duurzame sneakers. Ze gaan ook lang mee is mijn ervaring.

En daarnaast heb ik één paar Hoff sneakers, die zijn er in veel verschillende kleuren, waaronder ook lichte tinten zonder dat ze gelijk zo steriel wit zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben nooit echt van de sneakers maar heb voor dit jaar hele subtiele sneakers van Tommy Hilfiger gekocht.
https://nl.tommy.com/leren-court-sneak ... fw077020k6

Nu zelfs in de aanbieding zie ik.

En wat voor mij echt een pluspunt is.. voor het eerst geen kapot gelopen hielen.. zelfs na 20 km wandelen niet. Een heerlijke lichte goed aansluitende sneaker.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben zó blij met mijn hi-tec sneakers, ze lopen ontzettend lekker en zien er leuk uit (maar dat is persoonlijk)

https://www.vanarendonk.nl/hi-tec/

toevoeging: ik heb ook salomons, dat is tegenwoordig ook een populair merk https://www.zalando.nl/salomon-xt-6-uni ... 1-b12.html

Ohja en adidas samba's hebben ook een opleving gehad. Ik vind ze stervenslelijk en volgens mij zijn ze alweer een beetje op hun retour. Ik zou die overslaan (maar wederom: persoonlijk).
viamia wijzigde dit bericht op 02-04-2024 22:48
54.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou bij de echte sneakerstores kijken, of sneakerheads volgen op instagram.

Of voor het makkelijk: Zalando daar hebben ze hotdrops en daar zitten de meest nieuwe wel hippe sneakers vaak bij.
Alle reacties Link kopieren Quote
BriannaF schreef:
02-04-2024 22:39
Skechers. Lopen heerlijk en de keus is giga
Het hangt erg af van welke stijl je nastreeft. Ik zou nooit voor Skechers kiezen.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.zalando.nl/release-calendar/sneakers-dames/
Alle reacties Link kopieren Quote
september schreef:
02-04-2024 22:47
Het hangt erg af van welke stijl je nastreeft. Ik zou nooit voor Skechers kiezen.
Nee ik ook niet… vind ze echt niet mooi en zijn ook best nog prijzig
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit is wel hip (raar woord) momenteel:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Van vorig jaar heb ik nog de wit/beige Veja Venturi en dit jaar donkerblauwe New Balance 574, zitten erg lekker.

Op straat zie ik veel Adidas Samba’s en Gazelles in allerlei kleuren.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
biol schreef:
02-04-2024 22:48
Nee ik ook niet… vind ze echt niet mooi en zijn ook best nog prijzig
Oh, geen idee wat die dingen kosten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ook nog wel benieuwd hoe jullie dan jullie sneakers combineren. Onder een jeans? Of ook onder een jurkje of rokje bijv?

Ben echt een beetje lost haha dus al erg geholpen met jullie reacties als uitgangspunt voor een Google sessie. Zo wordt ook duidelijk wat ik wel en wat ik niet leuk vind. Dus thanks!😊
Alle reacties Link kopieren Quote
Evipevi schreef:
02-04-2024 22:54
Ook nog wel benieuwd hoe jullie dan jullie sneakers combineren. Onder een jeans? Of ook onder een jurkje of rokje bijv?

Ben echt een beetje lost haha dus al erg geholpen met jullie reacties als uitgangspunt voor een Google sessie. Zo wordt ook duidelijk wat ik wel en wat ik niet leuk vind. Dus thanks!😊
Afhankelijk van het type sneaker draag ik ze wel onder jurk of rok, maar dat is altijd een hot debate op Viva. Daarin moet je dus je eigen voorkeur volgen.

Ik ben overigens niet iemand die dag in, dag uit op sneakers loopt, ik varieer veel.
Alle reacties Link kopieren Quote
BriannaF schreef:
02-04-2024 22:39
Sketchers. Lopen heerlijk en de keus is giga

Hip wil ze toch? :proud:
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Vans een leuk merk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik draag nu vooral New Balance, soms een Nike en heb Adidas en Puma chunks. En ik draag ze onder alles: broeken, jurken en rokken en jumpsuits.

Maar wel bepaalde stijl, clean cut strakke lijnen kleding. Heb al heftige sneakers aan, geen tierenlantijntjeskleding erbij.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is maar net welke stijl je mooi vindt. Ik hou vooral van Adidas en Nike als het op sneakers aankomt maar misschien vind jij iet eleganters veel mooier.

Momenteel vind ik de Adidas campus leuk, vooral de rood/roze :heart: en de Nike Airforce 1 shadow vind ik ook mooi, al hangt het wel van de kleur af.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik draag sneakers minder snel onder de wat verfijndere jurkjes trouwens. Ik combineer ze het liefste met jeans. Dat kan ook een jeansrok of jurk zijn. Onder een korte broek vind ik het ook prima.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb heel veel sneakers, in allerlei soorten. MM6, Axel Arigato, Nike Air Max, Superga, Converse, Vans... Ik draag ze ook bij rokken/jurken maar dat moet maar net je ding zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vans
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik draag zo goed als alleen maar sneakers en dan het liefst plompe Nikes. Op dit moment heb ik nike air max aan, die vind ik altijd goed al zijn dat tegenwoordig oude vrouwen schoenen.
Air Jordans ook altijd goed, ik heb een heel mooi paar in pasteltinten.
Verder heb ik nog wat andere hoge modellen. Adidas forum zit ook lekker.
Ik draag het onder alles. Netjes is bij mij zwarte air max.
Alle reacties Link kopieren Quote
Air Max (en dan met name de Air Max 1) vind ik het allerlekkerst lopen. Zijn dat ouwe vrouwen schoenen tegenwoordig? Nou ja, ik ben ook een oude vrouw... daar niet van....
Alle reacties Link kopieren Quote
Lucifee2024 schreef:
02-04-2024 22:40
Nee. Nee. Nee. Zo vreselijk lelijk, niets hips en leuks aan.
Dat vind JIJ.
Ik heb deze, ze lopen heerlijk en ik vind ze superleuk!

https://www.bol.com/nl/nl/p/skechers-sk ... kLEALw_wcB
lila01 wijzigde dit bericht op 03-04-2024 00:13
0.00% gewijzigd

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven