als er 's avonds laat wordt aangebeld

28-10-2014 00:00 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon alleen in een mini-huisje en er werd zojuist aangebeld. Ik heb niet open gedaan. Er wonen hier wat vreemde types, en ik vind het gewoon wat griezelig zo laat. Heb ook niet echt veel contact met de buren. Is er bij jou wel eens zo laat aangebeld? Wat heb je toen gedaan?
quote:sabbaticalmeds schreef op 28 oktober 2014 @ 00:30:

Vlinder, maak jij je stem dan ook extra zwaar zodat het lijkt alsof je een man bent?



Onze voordeur is van glas, de seriemoordenaar ziet zo dat ik geen man ben. Al ga ik tussen het moment van aanbellen en naar de deur lopen natuurlijk wel snel een snor kweken. En rughaar, dat schrikt iedereen af.



De gang is best lang, dus ik geef het een kans.
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 28 oktober 2014 @ 00:32:

Bgb ik neem aan dat je niet om 12 uur nog aanbelt daarvoor maar dan de volgende ochtend?



Als ik 's morgens weg moet ligt iedereen nog op bed.

Nee, ik zou tot een uurtje of 10 's avonds nog wel aanbellen. Tenzij het al donker is natuurlijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gewoon een intercom.

Ken ik ze niet, dan gaat de deur niet open.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Oke er werd net weer aangebeld...
Ik reageer nooit op forumtopics nadat de schemer is ingevallen, dus ik kom morgen wel weer terug.
Alle reacties Link kopieren
quote:lampjelampje schreef op dinsdag 28 oktober 2014 00:40 Oke er werd net weer aangebeld...Ik zou niet opendoen. Wel proberen te gluren om te kijken wie het is. Zo lang je maar niet open doet
.
Alle reacties Link kopieren
quote:lampjelampje schreef op dinsdag 28 oktober 2014 00:40 Oke er werd net weer aangebeld...
.
Nou, snel rughaar kweken en door het raampje kijken dan maar he. Anders slaap je toch niet.
Alle reacties Link kopieren
Als het iemand in nood was en belde bij jou aan en je deed niet open, had die persoon nu ook bij een ander huis kunnen aanbellen.



Zou het geen familielid of vriend kunnen zijn?
.
Er was eens een man. Hij was alleen thuis. Hij kreeg ineens een telefoontje, aan de andere kant van de lijn zei een stem:

Hallo ik ben de man met de bloedende vinger, ik woon 5 huizen verderop en ik ben over 5 dagen bij je.

De man dacht dat het maar een stomme grap was. En hij ging naar bed. De volgende dag kreeg de man een smsje:

Hallo, ik ben de man met de bloedende vinger, ik woon 4 huizen verderop en ik ben over 4 dagen bij je.

De man vond het nog steeds niet echt eng, maar voor de zekerheid deed hij de ramen dicht. De volgende dag kreeg de man een e-mail:

Hallo, ik ben de man met de bloedende vinger, ik woon 3 huizen verderop, en ik ben over 3 dagen bij je. De man begon het toch een beetje eng te vinden en deed de voordeur op slot. De volgende dag kreeg hij een brief:

Hallo, ik ben de man met de bloedende vinger, ik woon 2 huizen verderop, en ik ben over 2 dagen bij je. De man begon het nu nog enger te vinden en deed ook de achterdeur op slot. De volgende dag werd de man nog een keer gebeld: Hallo, ik ben de man met de bloedende vinger, ik woon 1 huis verderop en ik ben over 1 dag bij je.

De man begon het nu heel eng te vinden en deed ook de gordijnen dicht.

De volgende dag werd er aangebeld, de man besloot toch de deur open te doen, hij haalde de deur van het slot af, en deed de deur open. Daar stond de man met de bloedende vinger, hij vroeg: Mag ik een pleister???
Iemand in nood belt denk ik gewoon 5 keer in 20 sec aan. Ik zou even gaan gluren. Als het iemand is die je niet kent gewoon schudden dat je niet open gaat doen. Als ze dan lastig worden politie bellen.
Ik zou wel even kijken. Iemand belt niet zomaar 2x aan toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op dinsdag 28 oktober 2014 00:44 Iemand in nood belt denk ik gewoon 5 keer in 20 sec aan. Ik zou even gaan gluren. Als het iemand is die je niet kent gewoon schudden dat je niet open gaat doen. Als ze dan lastig worden politie bellen.Dit inderdaad.
.
Maar wel vervelend TO. Ik zou er ook niet gerust op zijn.
Alle reacties Link kopieren
De groeten, ik zou echt niet open doen, zeker niet op dit tijdstip.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:WishfulThinking schreef op 28 oktober 2014 @ 00:43:

Er was eens een man. Hij was alleen thuis. Hij kreeg ineens een telefoontje, aan de andere kant van de lijn zei een stem:

Hallo ik ben de man met de bloedende vinger, ik woon 5 huizen verderop en ik ben over 5 dagen bij je.

De man dacht dat het maar een stomme grap was. En hij ging naar bed. De volgende dag kreeg de man een smsje:

Hallo, ik ben de man met de bloedende vinger, ik woon 4 huizen verderop en ik ben over 4 dagen bij je.

De man vond het nog steeds niet echt eng, maar voor de zekerheid deed hij de ramen dicht. De volgende dag kreeg de man een e-mail:

Hallo, ik ben de man met de bloedende vinger, ik woon 3 huizen verderop, en ik ben over 3 dagen bij je. De man begon het toch een beetje eng te vinden en deed de voordeur op slot. De volgende dag kreeg hij een brief:

Hallo, ik ben de man met de bloedende vinger, ik woon 2 huizen verderop, en ik ben over 2 dagen bij je. De man begon het nu nog enger te vinden en deed ook de achterdeur op slot. De volgende dag werd de man nog een keer gebeld: Hallo, ik ben de man met de bloedende vinger, ik woon 1 huis verderop en ik ben over 1 dag bij je.

De man begon het nu heel eng te vinden en deed ook de gordijnen dicht.

De volgende dag werd er aangebeld, de man besloot toch de deur open te doen, hij haalde de deur van het slot af, en deed de deur open. Daar stond de man met de bloedende vinger, hij vroeg: Mag ik een pleister??? Mijn man heeft een pleister om zijn vinger! Maar hij is de afgelopen dagen niet tig keer verhuisd, denk ik........
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 00:43 Als het iemand in nood was en belde bij jou aan en je deed niet open, had die persoon nu ook bij een ander huis kunnen aanbellen.



Zou het geen familielid of vriend kunnen zijn? Nee die hebben een sleutel of mijn nummer of ze roepen dan mijn naam wel door de brievenbus denk ik.
Zou het niet gewoon een boze buur kunnen zijn die geluidsoverlast van jou ervaart? Al dan niet terecht.
Alle reacties Link kopieren
Een paar jaar geleden toen ik nog alleen woonde. Om 2.15 in de nacht werd er aangebeld. Ik had mijn nachtlampje aan want lag te lezen. Woon gelijkvloers met de slaapkamer recht op de voordeur dus waarschijnlijk is er gezien dat er licht brandde. Heb niet open gedaan en ben gewoon in bed blijven liggen. Een vriend van me die vlakbij woonde was die avond langs geweest en ook nog op dus heb hem gebeld om te vragen of hij aan de deur stond maar hij was het niet, maar mochten ze blijven aanbellen wilde hij wel even mijn kant op komen. Maar ze hebben niet meer aangebeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:muzemeisje schreef op 28 oktober 2014 @ 00:31:

Als er na acht uur wordt aangebeld, schuif ik de loop van mijn buks door de brievenbus en brul met een zware stem: "WAT MOT JE?"



Dan maar geen kinderpostzegels.



helaas alleen tekst en geen muziek van Marijke Boon:

Een smartlap



Als 's avonds de bel gaat

Dan doe ik een baby na

Die huilt in z'n bedje

En daarna de stem van pa

Ik loop de trap af

Ik ben niet alleen

't Gezin biedt bescherming

Vandaar dat ik ween

't Gezin biedt bescherming

Vandaar dat ik ween



Als 's avonds de bel gaat

Dan blaf ik een keer of twee

Niet als een teckel

Maar als een bouvier

Ik loop de gang door

En roep: Tarzan af

Een hond biedt bescherming

Vandaar dat ik blaf

Een hond biedt bescherming

Vandaar dat ik blaf



Als 's avonds de bel gaat

Dan volgt een verkleedpartij

Mijn stem wordt dan lager

Ik fluit er een liedje bij

Ik bind een snor voor

En lach in mijn baard

Zo blijft mij verkrachting

Tenminste bespaard

Zo blijft mij verkrachting

Tenminste bespaard
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
vreemd
Alle reacties Link kopieren
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Vl43inder schreef op dinsdag 28 oktober 2014 00:50 Zou het niet gewoon een boze buur kunnen zijn die geluidsoverlast van jou ervaart? Al dan niet terecht.Mwah zou kunnen maar ik heb maar een directe buur en die draait nachtdiensten. Verder draait de rest van de buurt vaak harde muziek etc. Ik eigenlijk nooit. Zeker niet nu haha!
o nee, armand
Als ik dit lees ben ik blij dat wij hekwerk hebben met een intercom. Heb je nog gekeken TO?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven