als er 's avonds laat wordt aangebeld

28-10-2014 00:00 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon alleen in een mini-huisje en er werd zojuist aangebeld. Ik heb niet open gedaan. Er wonen hier wat vreemde types, en ik vind het gewoon wat griezelig zo laat. Heb ook niet echt veel contact met de buren. Is er bij jou wel eens zo laat aangebeld? Wat heb je toen gedaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Vl43inder schreef op dinsdag 28 oktober 2014 00:42 Nou, snel rughaar kweken en door het raampje kijken dan maar he. Anders slaap je toch niet.Ik doe mijn best! :-D
Alle reacties Link kopieren
Ooit ging bij mij de bel, ik slaap nogal vast, dus werd ik pas wakker toen mijn zoon kwam zeggen dat hij wat hoorde bij de voordeur. Vast mijn man die de sleutel vergeten was, dus liep ik naar beneden om de deur open te doen. Naakt, want het was toch mijn man maar, dacht ik. Bleek dat hij zijn vrienden uitgenodigd had om nog een borrel te komen drinken.
Toen ik op kamers woonde was ik in het weekend vaak alleen thuis omdat huisgenoten naar hun ouders gingen en ik niet (want mijn moeder woonde 15 min rijden bij me vandaan). Toen werd er een x om 3h 's nachts aangebeld en een kwartier lang aan de deur gerommeld. Ik huisgenoten gesmst of zij het waren. Geen reactie of reactie dat zij het niet waren. Slechte buurt, veel rare types (drugs etc) dus niet open gedaan. Politie gebeld (op 0900 want de aanbeller was voor zover ik kon beoordelen weg). Die zijn toen even langsgekomen maar konden geen sporen vinden van een poging tot inbraak oid.



Bleek achteraf het vriendinnetje van een huisgenoot te zijn die het veel handiger vond om op de kamer van vriendje te slapen dan om naar huis te fietsen na het stappen. Beetje dom want ze had mijn tel. Nmmr en had ook ff kunnen roepen door de brievenbus dat zij het was. Ze was nog boos ook dat ik niet had open gedaan
Alle reacties Link kopieren
De buurman belde ook ooit aan om te zeggen dat er een kat opgesloten zat in mijn auto, ben blij dat ik de deur open deed voor de buurman, anders had ik mijn auto nooit meer schoon gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Heb niet gekeken, ben duidelijk geen held...
Kun je nog wel slapen denk je? Of giert de adrenaline door je lijf?
Ik wil niet je topic kapen, maar ben wakker en hier giert de adrenaline vrolijk door. Zojuist de ambulance voor de deur gehad. Man ging om even na twaalven uit bed, richting de wc en is, vermoedelijk, flauwgevallen. Kwam niet direct weer bij, dus 112 gebeld en die stuurden ambulance langs.
Jeetje sandt en nu??
Zolang de wereld niet vergaat zou ik de deur ook niet open doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:sandt2.0 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 01:03 Kun je nog wel slapen denk je? Of giert de adrenaline door je lijf?Dat laatste nu haha. Stom he. Ga maar wel proberen te slapen. Zit nu in de woonkamer maar kan moeilijk de hele nacht hier blijven zitten. In de slaapkamer zit ik praktisch naast de voordeur. Voelt toch griezelig ofzo.
quote:matroesjka_ schreef op 28 oktober 2014 @ 01:07:

Jeetje sandt en nu??Niets ergs gecontateerd, kinderen in paniek, iedereen is wakker. En ik kan niet meer slapen. Behalve dan Sandtman, die ligt nu rustig ademend naast me!
Alle reacties Link kopieren
Nou, zolang ik geen afspraak met iemand heb gemaakt ( familie, vrienden) doe ik niet open. Dan bellen ze maar als ze je zo dringend nodig hebben.
Typisch mannen sandt. Gewoon weer slapen neem een kop thee, forum nog wat, knuffel je man ff en probeer dan te slapen.
Sinds ik met mijn broer heb samengewoond die nogal wat deurwaarders had, doe ik sowieso nooit meer open.

Nu ben ik verhuisd naar een eigen kamer, en de deurbel doet het niet eens, en dat vind ik heerlijk.

Ik hou niet van onverwacht bezoek, en mocht je wel onverwachts aankomen, kun je mij ook opbellen.
Alle reacties Link kopieren
Oh sandt wat eng! Sterkte!



Zo zie je maar of je nou alleen thuis bent of met je hele gezin, je kan zomaar met de schrik in je lijf recht overeind zitten.
quote:matroesjka_ schreef op 28 oktober 2014 @ 01:15:

Typisch mannen sandt. Gewoon weer slapen neem een kop thee, forum nog wat, knuffel je man ff en probeer dan te slapen.Ja, hij is het minst geschrokken van iedereen! Maar even forummen valt niet mee. Is weinig te doen hier!
Nou ik kan niet slapen omdat ik me (stom, i know) druk zit te maken over het feit dat vriend zijn moeder en de ouders van zijn moeder allemaal voor hun 55ste dood gingen en ik nu bang ben vroeg weduwe te worden



On the bright side, zijn vader (die we verder niet kennen) leeft al 63 jaar terwijl hij alcoholist was (misschien nog is?) Dus er is hoop
quote:lampjelampje schreef op 28 oktober 2014 @ 01:17:

Oh sandt wat eng! Sterkte!



Zo zie je maar of je nou alleen thuis bent of met je hele gezin, je kan zomaar met de schrik in je lijf recht overeind zitten.Ja, was even schrikken. Het gebeurt hem wel eens vaker door lage bloeddruk, maar is dan meestal snel weer bij. Of kan zelf gaan liggen voor hij valt. Eens in de paar jaar gebeurt er zo iets, en dan zit de schrik er weer even goed in. Ik durf nu haast niet te slapen. Bang dat ik iets mis, wat ik wel moet merken!
quote:matroesjka_ schreef op 28 oktober 2014 @ 01:19:

Nou ik kan niet slapen omdat ik me (stom, i know) druk zit te maken over het feit dat vriend zijn moeder en de ouders van zijn moeder allemaal voor hun 55ste dood gingen en ik nu bang ben vroeg weduwe te worden



On the bright side, zijn vader (die we verder niet kennen) leeft al 63 jaar terwijl hij alcoholist was (misschien nog is?) Dus er is hoop Men lijdt het meest door het lijden dat men vreest! I know, maar vannacht mag het! Toch?
quote:sandt2.0 schreef op 28 oktober 2014 @ 01:20:

[...]





Ja, was even schrikken. Het gebeurt hem wel eens vaker door lage bloeddruk, maar is dan meestal snel weer bij. Of kan zelf gaan liggen voor hij valt. Eens in de paar jaar gebeurt er zo iets, en dan zit de schrik er weer even goed in. Ik durf nu haast niet te slapen. Bang dat ik iets mis, wat ik wel moet merken!



Zet de wekker voor over een uur of twee. Maak 'm dan even wakker. Dat geeft jou ook rust. Twee paracetamolletjes helpen mij trouwens ook altijd goed om te gaan slapen.

Of ga tegen 'm aanliggen (niet dat mijn man dat zou accepteren, "Je ligt op mijn helft!") dan wordt je instinctief echt wel wakker als er iets aan de hand is.
Vooruit. Omdat je zo geschrokken bent.
quote:sandt2.0 schreef op 28 oktober 2014 @ 01:22:

[...]





Men lijdt het meest door het lijden dat men vreest! I know, maar vannacht mag het! Toch?Ja hoor. En een doorwaakte nacht overleef je ook wel.
En dan nog iets engs: ik zit net te plassen, pak wat velletjes wc papier en ontdek daarop een spin. Zo een met van die lange dunne poten. Gelukkig ben ik niet bang voor spinnen (hoewel ik ze liever niet vermorzel met mijn vagina) maar wie weet bezorgt dit verhaal een andere forummer een slapeloze nacht die dan kan forummen met sandt!
quote:Vl43inder schreef op 28 oktober 2014 @ 01:23:

[...]





Zet de wekker voor over een uur of twee. Maak 'm dan even wakker. Dat geeft jou ook rust. Twee paracetamolletjes helpen mij trouwens ook altijd goed om te gaan slapen.

Of ga tegen 'm aanliggen (niet dat mijn man dat zou accepteren, "Je ligt op mijn helft!") dan wordt je instinctief echt wel wakker als er iets aan de hand is.Wekker is wel een goed idee, hoewel ik denk ik dan nog niet slaap. Ben een hele slechte slaper. Tegen hem aan liggen duurt altijd maar kort, als we slapen, maken we er als vanzelf 'lucht' tussen. Veel te warm!
quote:Vl43inder schreef op 28 oktober 2014 @ 01:23:

[...]





Ja hoor. En een doorwaakte nacht overleef je ook wel.Weet ik wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven