als er 's avonds laat wordt aangebeld

28-10-2014 00:00 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon alleen in een mini-huisje en er werd zojuist aangebeld. Ik heb niet open gedaan. Er wonen hier wat vreemde types, en ik vind het gewoon wat griezelig zo laat. Heb ook niet echt veel contact met de buren. Is er bij jou wel eens zo laat aangebeld? Wat heb je toen gedaan?
quote:matroesjka_ schreef op 28 oktober 2014 @ 01:25:

En dan nog iets engs: ik zit net te plassen, pak wat velletjes wc papier en ontdek daarop een spin. Zo een met van die lange dunne poten. Gelukkig ben ik niet bang voor spinnen (hoewel ik ze liever niet vermorzel met mijn vagina) maar wie weet bezorgt dit verhaal een andere forummer een slapeloze nacht die dan kan forummen met sandt!Zij er dan echt mensen die bang zijn voor spinnen? In verhaaltjes?
Noem je mijn nachtelijke avontuur nou verzonnen?
quote:matroesjka_ schreef op 28 oktober 2014 @ 01:30:

Noem je mijn nachtelijke avontuur nou verzonnen?



Nee, ik lees over een spin, hij zit niet onder mijn bed, maar op jouw badkamer. Dat verhaal is ver van mijn bed. Daar krijgt niemand toch een slapeloze nacht van?



Maar het is leuk geprobeerd. Bedankt!
Je hebt ze er tussen zitten die daar nachtmerries van krijgen
quote:matroesjka_ schreef op 28 oktober 2014 @ 01:37:

Je hebt ze er tussen zitten die daar nachtmerries van krijgen



Die hebben dan zeker nog nooit iets echt engs meegemaakt!



(Zegt de vrouw met hoogte-/dieptevrees)



Ga nu toch maar licht uit doen, kinderen zijn allemaal rustig nu. Hoor ze niet meer draaien, hoor geen bedden meer kraken!
Alle reacties Link kopieren
Ik lig inmiddels in bed, niet meer aangebeld gelukkig. Ook geen spin... Maar kan alsnog niet slapen, meer omdat ik de laatste tijd sowieso heul erg laat slaap steeds.
Welterusten en bedankt dat ik hier even mocht kletsen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb t ook ooit gehad.

vriendje ging net 's avonds laat mn deur uit. Paar seconden later ging de bel. Ik dacht dat t vriend was die iets was vergeten, dus ik deed open.

Maar hij was het niet.

het was een vreemde man die mijn huis binnendrong en me aanrandde.

niet open doen dus.
Alle reacties Link kopieren
Ook als er s avonds vroeg wordt aangebeld doe ik niet open. Alleen als ik iemand verwacht.
Mensen moeten bij mij aanbellen bij het hek bij de oprit, dus kunnen gelukkig niet om mijn huis heen lopen. Ik doe alleen open als ik iemand verwacht of als het gewoon dag is en er ook 'n pakjesbezorger ofzo kan komen. Verder kan men mij gewoon bellen dat ze komen als het al donker is.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben hier een camera op de voordeur hangen, dus tenzij het een bekende is, doe ik gewoon niet open.

Heeft vaak zat raar volk aan de deur gestaan en al brand er licht en horen ze mij, doe ik echt niet open, vooral niet als het donker is en mijn man niet thuis is.

Als het een bekende is, kunnen ze me ook gewoon bellen.

Overdag doe ik wel gewoon open.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik nog samenwoonde met ex in een appartement (keuken, gang & slaapkamer aan de galerij) ging ex een avondje stappen, maar rond 23u. hoorde ik gemorrel aan de voordeur.



Dus ik dacht eigenlijk dat ex vroeg thuis kwam/ziek was geworden ofzo.

Toen liep ik de gang in en deed het licht aan, vervolgens zie ik iemand langs m'n slaapkamerraam wegrennen :(



Dat was sowieso geen beste buurt want zag afgelopen week nog een filmpje op Facebook over een meneer die van mijn oude flat zelfmoord wilde plegen en uiteindelijk na uren door een AT overmeesterd werd. Brrrr, blij dat ik daar weg ben.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een camera met intercom bij de poort en die doe ik niet open als ik niet weet wie er staat. Gisteravond had ie ineens kuren toen er aangebeld werd, ik zat meteen op de kast nu we geen hond meer hebben.



Toen we hier nog niet woonde, deed ik 's avonds nog wel de deur open, Brutus was eerder buiten dan er iemand binnen kon.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook niet open doen. Ik heb nogal wat trauma's wat dat betreft. Ik had ooit een aardige buurman met een fysieke handicap. Werd er bij mij in de nacht aangebeld. Ik zie iemand bij de buurman voor de deur, waarbij het lijkt alsof hij de deur niet open krijgt. Dus ik denk, ik maak een uitzondering en doe toch de deur open om hem te helpen, ik had van dat glas in de deur dat van alles een blur maakte dus ik kon niet goed zien wie er was.



Ik doe de deur open, iemand zet zijn voet tussen mijn deur en ik word bijna overmeesterd door een dronken man. Ik denk dat ik zijn voet heb gebroken want ik heb in blinde paniek met al mijn kracht de deur weer dicht gekregen.



Een tijd terug belde iemand aan in de nacht. Ik heb niet open gedaan. Ik droomde daarna dat ik wel open deed en ik werd meteen knock out geslagen op mijn eigen drempel door iemand die veel groter was dan ik.



No way dus, ik doe alleen open voor mensen die even hebben gebeld via de telefoon dat zij met een reden in nacht aan bellen, alleen familie eigenlijk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Gatver, wat een enge verhalen zitten er tussen. Lampje, is he geen idee om een lamp boven je voordeur te hangen met een bewegingssensor(kosten niets) en dan een webcam in je vensterbank zetten zodat je kan zien wie er voor de deur staat op je telefoon op laptop.



Kost even iets maar je nachtrust is heel wat waard lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook nooit open als ik niemand verwacht. Nu heb ik een spiegel buiten het raam dus ik kan het goed zien of ik wel of niet iemand ken, maar soms doet onze straatlantaarn het niet en dan weet ik het niet zeker. Mensen die mij kennen, kijken sowieso naar boven, naar de spiegel, omdat ze weten dat ik daarnaar kijk. Iemand die zijn of haar hoofd stug naar beneden houdt, vertrouw ik dus sowieso niet tot ik hem of haar gesproken heb via het slaapkamerraam (waar de spiegel hangt).
Alle reacties Link kopieren
Ik doe never nooit open, ik woon in een kaa uu teewijk. Gelukkig huis met intercom. En ik kijk even uit het raam, wie er is. Een paar keer ook politie gebeld, die hebben de aanbellers van de straat gehaald om te controleren, bleken steeds inbrekers op verkenningstocht.
Alle reacties Link kopieren
In nette buurten lopen ook enge mensen kijk maar naar wat er met voormalig minister Borst is gebeurd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Dat is waar Viva-amber. Maar hier loopt zeker 10 keer zoveel tuig.
Alle reacties Link kopieren
quote:lampjelampje schreef op 28 oktober 2014 @ 00:04:

Haha ja maar het raam zit pal naast de voordeur dus gluren kan niet. En de hond is hier een kitten van 15 weken. Maar die is wel heel stoer ja ?

Maar je hoeft toch niet te gluren? je kunt gewoon kijken hoor. Of denk je dat ze zodra ze een gezicht zien meteen de voordeur inbeuken?



Ik deed vroeger wel open maar dat is eens slecht afgelopen, nu kijk ik dus eerst.

Verder is tegenwoordig iedereen mobiel en woon ik in een ons kent ons straat dus zou er eventueel vanuit een van de kroegen of snackbars gebeld kunnen worden. Word er heel fanatiek gebeld dan kijk ik uit het raam.
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 28 oktober 2014 @ 01:25:

En dan nog iets engs: ik zit net te plassen, pak wat velletjes wc papier en ontdek daarop een spin. Zo een met van die lange dunne poten. Gelukkig ben ik niet bang voor spinnen (hoewel ik ze liever niet vermorzel met mijn vagina) maar wie weet bezorgt dit verhaal een andere forummer een slapeloze nacht die dan kan forummen met sandt!En bedankt weer, gelukkig is het ochtend
Alle reacties Link kopieren
quote:sandt2.0 schreef op 28 oktober 2014 @ 01:29:

[...]





Zij er dan echt mensen die bang zijn voor spinnen? In verhaaltjes?

Yep. Na zo'n verhaal droom ik daar dan gewoon over.

Tot grote hilariteit van mijn zoon die dus niet bang is voor spinnen
Ik ben te nieuwsgierig, dus ik doe altijd open. Mijn vriend niet, die denkt ook 'ik verwacht niemand, dus doei!'.



Dat vind ik best onbeleefd, laatst stond m'n schoonzus voor de deur, die was in de buurt en moest super nodig plassen. Dus die belde aan, en hij deed niet open (ik was niet thuis). Maar zij zag wel licht branden natuurlijk. Kreeg ik een appje 'mag ik even plassen?'



Héél vreemd als je niet weet dat zij thuis voor jouw deur staat...
quote:kindergarten schreef op 28 oktober 2014 @ 08:31:

Ik ben te nieuwsgierig, dus ik doe altijd open. Mijn vriend niet, die denkt ook 'ik verwacht niemand, dus doei!'.



Dat vind ik best onbeleefd, laatst stond m'n schoonzus voor de deur, die was in de buurt en moest super nodig plassen. Dus die belde aan, en hij deed niet open (ik was niet thuis). Maar zij zag wel licht branden natuurlijk. Kreeg ik een appje 'mag ik even plassen?'





Héél vreemd als je niet weet dat zij thuis voor jouw deur staat...



Kijk handig zo'n appje. of even door de brievenbus roepen, mag ik plassen



Maar verder : No way dat ik open zou doen om middernacht.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet open doen, Doe ik over dag ook niet. Z lang je met niemand heb af gesproken niet open doen, Zelfde geldt haal je je moordenaar/verkrachter binnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven