Alternatief voor Fatboy?

23-08-2007 22:05 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben helemaal weg van die Fatboys waar je lekker in kunt hangen. Helaas zijn ze nogal prijzig en ook op marktplaats zijn ze niet goedkoop.



Weet iemand een alternatief merk die ook dit soort grote zitzakken heeft? Ik wil hem ook graag buiten gebruiken, dus hij moet wel een beetje stevig zijn (ik laat hem natuurlijk niet in de tuin liggen, maar hij moet wel op grindtegels kunnen liggen).



Iemand een idee?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een fatlady. Is goedkoper en ook erg mooi!
Alle reacties Link kopieren
Bij de leen bakker deze week in de folder: een soortgelijke zitzak, diverse kleuren, 40 euro!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips!



Ik ben meteen even naar de Leenbakker gegaan, maar daar hadden ze alleen nog een zilverkleurige, die niet heel erg lekker aanvoelde. Erg jammer...



Digijuf, waar hebben jullie de fatlady vandaan? Als ik op fatlady googel, krijg ik allamaal sites die niets met het onderwerp wat wij bedoelen te maken hebben...



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er net een van PoefPoef gekocht. Onder andere verkrijgbaar bij de Intratuin voor 80 euro, zelfde formaat als de fatboy en ook geschikt voor buiten. En ook zo'n groot rood label eraan.

Ik heb hem zelf een paar weken geleden bij de Makro gekocht, daar was ie in de aanbieding. Moet je wel een pasje hebben (oftewel een eigen bedrijf) Wie weet hebben ze er nog een paar liggen, in mijn geval lagen er op de laatste dag van de aanbieding nog een heleboel in het magazijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven