Andijvie: vlekken in bank en vloerbedekking

24-05-2015 10:59 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,



Hoe verwijderen jullie vlekken uit de bank en vloerbedekking? Ik heb inmiddels schoonmaakazijn , biotex en bleek (laatste alleen op vloerbedekking) geprobeerd. Maar nog niet met goed resultaat.



Hebben jullie tips?

Dank alvast
Alle reacties Link kopieren
Warm water met wat ammoniak. Laat geen verkleuringen na.
wij slapen nooit.
Bleek? Dat lijkt me niet goed...En als niks werkt, kun je nog altijd het zitkussen van je bank omdraaien.
Alle reacties Link kopieren
Ligt eraan wat er voor stoffen in die vlek zitten en wat het materiaal is, Mijn tapijten zijn heel makkelijk met koffie, cacao, pastasaus enz.. Deppen met papier, dan water, deppen enz.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:iceteapeach schreef op 24 mei 2015 @ 11:02:

Warm water met wat ammoniak. Laat geen verkleuringen na.Hee, dank je. Goede tip! Ga het proberen
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 24 mei 2015 @ 11:02:

Bleek? Dat lijkt me niet goed...En als niks werkt, kun je nog altijd het zitkussen van je bank omdraaien.Bleek dus niet op de bank. En kussens omdraaien kan niet. Is een vaste bank...
Alle reacties Link kopieren
Je hebt van hg een middel daarvoor. Werkt hier goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou googelen op [..]-vlek op [..]-materiaal (bijvoorbeeld katoen, polyester).
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ammonia ontvet. Niet alle vlekken zullen door ammonia verdwijnen. Ik gebruik Treffer, die heb je tegenwoordig in twee uitvoeringen. Nat sponsje, Treffer op het sponsje spuiten, en vlek behandelen. Nabehandeling met water cq. stoom.
Alle reacties Link kopieren
quote:47084 schreef op 24 mei 2015 @ 11:41:

Ammonia ontvet. Niet alle vlekken zullen door ammonia verdwijnen. Ik gebruik Treffer, die heb je tegenwoordig in twee uitvoeringen. Nat sponsje, Treffer op het sponsje spuiten, en vlek behandelen. Nabehandeling met water cq. stoom.Gewoon bij supermarkt te koop?
Groene zeep.
Alle reacties Link kopieren
Ik gooi hem er dan maar in:

Dasty.
Alle reacties Link kopieren
tapijtreiniger huren bij bouwmarkt
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
Wilde ik ook zeggen Helena, Dasty. Zweer erbij. Ook goed voor de binnenkant van het dak van de auto. Wel even op een onzichtbare plek proberemn natuurlijk, is best wel een beetje agressief.
Treffer is bij sommige supermarkten, Blokker en Kruidvat te koop. Dasty is trouwens ook goed, maar is agressiever. Beide middelen zou ik uittesten om te voorkomen dat de kleur vaal wordt.
Alle reacties Link kopieren
quote:47084 schreef op 24 mei 2015 @ 20:11:

Treffer is bij sommige supermarkten, Blokker en Kruidvat te koop. Dasty is trouwens ook goed, maar is agressiever. Beide middelen zou ik uittesten om te voorkomen dat de kleur vaal wordt.

OK dank je wel.



En ook voor de tip van groene zeep!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven