Badkamerhaak voor zware badjas gezocht.

19-05-2015 12:45 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb mezelf pas verwend met een heerlijke dikke (en zware) badjas, ben er superblij mee.

Helaas wil ik een haak in de badkamer waaraan ik deze kan hangen.

Mijn ervaringen met Tesa strips zijn niet goed, boren wil ik niet en via google kwam ik op Tigerfix,

maar daar las ik gevarieerde meningen over...

M.a.w.heeft iemand een gouden tip?

Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit een haak gezien die dat kan, behalve als hij vast zit in de muur.
Een haak voor aan de deur:



Alle reacties Link kopieren
Ik heb die van Ikea om boven de deur te hangen. Hoef je ook niets te boren.







Verder vind ik die Tesa plakstrips inderdaad ook slechte kwaliteit, die van Command zijn een heel stuk beter (www.command.com).
Alle reacties Link kopieren
Die Tigerfix werkt goed hoor. Ik heb ook een aantal dingen daarmee opgehangen (haakjes, toiletborstel, zeeppompje) en dat zit allemaal heel stevig. Ik gebruik 'm dan wel niet voor een badjas, maar hang 's nachts mijn kleding (spijkerbroek en trui) aan zo'n haakje, zonder dat ik bang ben dat het haakje van de muur komt zetten.
Alle reacties Link kopieren
Die nerdopviva plaatst.
Alle reacties Link kopieren
Als je niet wil boren, dan een stevige haak met montagekit op de muur plakken?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook die deurhaken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Misschien een stomme vraag , maar kan je met eerder genoemde deurhaak, de deur nog dichtdoen?
Alle reacties Link kopieren
quote:daj schreef op 19 mei 2015 @ 13:01:

Misschien een stomme vraag , maar kan je met eerder genoemde deurhaak, de deur nog dichtdoen?In principe wel, als je deur goed in zijn kader zit.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk, daar is t toch voor gemaakt..
Alle reacties Link kopieren
We hebben helaas opdekdeuren, dus zal dat niet passen..
Alle reacties Link kopieren
Hema



deurhaken
Je bent zelf een theepot
quote:daj schreef op 19 mei 2015 @ 13:27:

We hebben helaas opdekdeuren, dus zal dat niet passen..Hebben wij ook. Het kan dan wel alleen aan het buitenkant (de kant waar de deur naar open zwaait).
Alle reacties Link kopieren
Helaas wil ik de jas aan de binnenzijde hangen.

Heb gegoogled op haken/kapstokken voor opdekdeuren, maar vind er niet echt veel...
Alle reacties Link kopieren
En een ouderwetse kapstok?



Wij hebben thuis ook zelfde type deurkapstok, maar dan voor dunne deurtjes, en die past dus bijvoorbeeld op badkamerkastjes. Dus als je een hoog kastje hebt kan je het ook daar aanhangen.
Alle reacties Link kopieren
We hebben idd een hoge kast, maar zal die door het gewicht niet op de duur uit zijn gelid raken?
Alle reacties Link kopieren
quote:daj schreef op 19 mei 2015 @ 14:41:

We hebben idd een hoge kast, maar zal die door het gewicht niet op de duur uit zijn gelid raken?Hangt beetje van de kwaliteit af, maar het is inderdaad misschien beetje riskant als je echt een hele zware badjas hebt.
quote:daj schreef op 19 mei 2015 @ 13:54:

Helaas wil ik de jas aan de binnenzijde hangen.

Heb gegoogled op haken/kapstokken voor opdekdeuren, maar vind er niet echt veel...Deze toch wel?

http://www.5cc.nl/woonacc ... atos-enkel-voor-opdekdeur



Of moet die ook aan de buitenkant?
Alle reacties Link kopieren
quote:daj schreef op 19 mei 2015 @ 13:27:

We hebben helaas opdekdeuren, dus zal dat niet passen..Dan moet je deurhangers voor opdekdeuren zoeken, die zijn er ook.
Alle reacties Link kopieren
De tigerfix hebben wij ook voor meerdere haken en de toiletrolhouder e.d. MAAR bij onze deur zijn er al twee haken afgevallen door het gewicht van de onesies.



Ik zou voor een deurhanger gaan.
Alle reacties Link kopieren
Het is idd een deurhanger geworden, degene die horenzienenzwijgen plaatste, ben er blij mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven