Badschuim dat flink schuimt gezocht

12-11-2016 16:48 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de topic titel al doet vermoeden, zoek ik een goed schuimend badschuim. Ik heb nu iets van Kneipp, dat is niet onaardig, maar ik wil lekker veel en grote bubbels! Nu zei de dame van de winkel, jaaa deze van Dove is echt top. Nou flop dus. Wie heeft ervaring en kan me er 1 adviseren?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Lush! Heerlijk spul hebben ze daar. Bij mij schuimen ze goed
Alle reacties Link kopieren
De badschuim van rituals schuimt zo erg haha, dat ik ervan schrok toen ik 10 min. Later de badkamer in kwam om te gaan badderen :p langwerpige cilinder met houten dop.
Ik vind de badschuim/douchegel van treacle moon ook heerlijk schuimen en lekker ruiken. Is o.a. te koop bij AH en Etos.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon de laatste paar minuten van het badvullen de douche aanzetten ipv de kraan, dan schuimt toch alles als een malle?
Alle reacties Link kopieren
@Mano28, ohja Lush daar had ik nog niet aan gedacht, zal eens kijken of er bij ons 1 in de stad zit.



@Dalfx, ik heb van een vriendin net ook de tip Rituals gehad, nu zie ik op bol.com staan 'weldadig schuim', dat klinkt al fantastisch hihi



@Closednote, bedankt voor je tip! Misschien moet ik gewoon een heel assortiment vragen van de Goede Sint!



@Milena1, mwa, het helpt, maar echt ECHT veel schuim, dat beetje blijft hangen, krijg je daar niet van... ik niet althans...
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
De eigen merk badschuim van de jumbo schuimt heel erg.
Alle reacties Link kopieren
LUSH!!!!
huh?
Alle reacties Link kopieren
Dreft, schuimt als een idioot
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van gewone douche schuim van de lidl altijd heel veel schuim en bubbels
Alle reacties Link kopieren
Badedas bubbelt ook lekker, maar je moet van de geur houden. Ik vind die met dennengeur heerlijk.
Goedkoop en veel schuim, de badschuim van het Kruidvat Bad en douche heet het. Ik vind die met lavendel geur lekker en die met amandel ook.
Alle reacties Link kopieren
Zwitsal
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 12 november 2016 @ 17:03:

Dreft, schuimt als een idioot
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Teddy care van de Action.

Is zowat gratis en schuimt als een dolle! :-)
Alle reacties Link kopieren
Is babybadschuim, dus lelkker zacht ook..
Alle reacties Link kopieren
Bubbelmat ik je bad leggen, zorgt voor heel veel schuim.
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
Die van Rituals idd, Sakura
I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
Ja sakura heb ik haha! Kon ff niet op de naam komen.
Alle reacties Link kopieren
Ritusls en lush idd
Ik heb Treacle Moon en hoewel die heeerlijk ruikt vallen de bubbels tegen. Ik moet sowieso flink met mijn handen door t water "wapperen" om te laten schuimen. Het is ook snel weer weg. Ik lees dus mee!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook voor Lush kiezen. Ik kreeg voor mijn verjaardag een engeltje: genoeg schuim en ruikt heerlijk..
Badedas inderdaad. Vind de geur ook heerlijk.
Bij Lush moet je wel opletten dat er 'bubble' in de naam zit. Staat er 'melt' of 'bomb', dan heb je minder schuim.
Alle reacties Link kopieren
Kan het zijn dat je in je badkuip resten van badolie heb zitten? Een goede manier om schuim om zeep te helpen is met vette stoffen. Rest badolie betekent minder schuim. Dus badkup goed ontvetten, dan schuimt het daarna deste beter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven