Badschuim dat flink schuimt gezocht

12-11-2016 16:48 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de topic titel al doet vermoeden, zoek ik een goed schuimend badschuim. Ik heb nu iets van Kneipp, dat is niet onaardig, maar ik wil lekker veel en grote bubbels! Nu zei de dame van de winkel, jaaa deze van Dove is echt top. Nou flop dus. Wie heeft ervaring en kan me er 1 adviseren?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle goede tips! Ik ga morgen de stad in, wat inslaan en testen maar!

"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
quote:Dalfx schreef op 12 november 2016 @ 16:53:

De badschuim van rituals schuimt zo erg haha, dat ik ervan schrok toen ik 10 min. Later de badkamer in kwam om te gaan badderen :p langwerpige cilinder met houten dop.Doet hier he-le-maal niks! Sterker nog, na een half uurtje badderen is het weinige schuim dat ik had verdwenen en zit ik in kraakhelder water, haha! Ik ga Lush eens proberen!
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is: hoe goedkoper, hoe meer schuim.
Alle reacties Link kopieren
quote:LoveDobby schreef op 12 november 2016 @ 17:33:

Bubbelmat ik je bad leggen, zorgt voor heel veel schuim.ja inderdaad!
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
quote:iemand_anders schreef op 13 november 2016 @ 00:34:

Mijn ervaring is: hoe goedkoper, hoe meer schuim. vind ik ook
Alle reacties Link kopieren
quote:iemand_anders schreef op 13 november 2016 @ 00:34:

Mijn ervaring is: hoe goedkoper, hoe meer schuim.



+2



Kan de Lush niet tegenop met hun bubblebars. Maar goed, ik ben dan ook meer van de kleurtjes (bathbombs). Zoon wil een schuimberg die blijft 'staan'. Badedas doet dat redelijk maar die goedkope van het eigen huismerk van het Kruidvat moet je met beleid doseren anders heb je alles onder het schuim.
Nee heb je, ja kun je krijgen
quote:LunchLover schreef op 12 november 2016 @ 22:54:

Bedankt voor alle goede tips! Ik ga morgen de stad in, wat inslaan en testen maar!

Kom je het hier laten weten? (Met foto's erbij )
Alle reacties Link kopieren
quote:Taralina schreef op 13 november 2016 @ 06:12:

[...]



Kom je het hier laten weten? (Met foto's erbij )

Haha ik zou dat wel willen maar kan geen plaatjes plakken lol. Ben terug uit de stad en heb gekozen voor Rituals of Sakura. We hadden geen Lush helaas. Maar ik zie op hun site vooral van die bubble bombs staan. Iemand zei beter geen bomb. Bovendien vind ik dan (ja krent misschien) 5 euro voor 1x beetje overdreven. Weet iemand of er ook een fles van iets te koop is bij Lush? Dan vraag ik die van de Sint



Iemand ervaring met spul van Sabon?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
quote:lemoos2 schreef op 13 november 2016 @ 02:35:

[...]



Zoon wil een schuimberg die blijft 'staan'. Badedas doet dat redelijk maar die goedkope van het eigen huismerk van het Kruidvat moet je met beleid doseren anders heb je alles onder het schuim.Dat wil ik nou ook! Misschien toch ook maar wat scoren bij het Kruidvat dan...
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Trekpleister eigen merk is hetzelfde als Kruidvat, dus als die dichterbij is kan je daar ook naar toe.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik begin me af te vragen of het aan mij ligt! Schuim was mwa... het beetje bleef wel redelijk op het water. Waar kan dat nou aan liggen? Het bad is nieuw... maakt dat uit? Door de douche aan te zetten weinig verbetering. Nog nooit badolie gebruikt... en zeer uitbundig gepoetst voor eerste gebruik.



Heb voor sluiting nog snel wat kruidvat spul gehaald. Had weinig tijd om uitgebreid te neuzen en ze wezen 'bad&douche' aan. Dat word de volgende poging. Pfff



Suggesties zijn welkom.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Heb nog even gekeken welke zoon gebruikt:



[img]http://[/img]



Die met de bruine dop (kokosgeur). Flinke plens in een leeg bad en de kraan vol open
Nee heb je, ja kun je krijgen
quote:Timetraveler schreef op 12 november 2016 @ 17:07:

Badedas bubbelt ook lekker, maar je moet van de geur houden. Ik vind die met dennengeur heerlijk.Helpt dat ook tegen een verstopte neus?
Alle reacties Link kopieren
Heb je erg hard water?
Alle reacties Link kopieren
quote:Roosjediedeldoosje schreef op 13 november 2016 @ 23:48:

Heb je erg hard water?

Geen idee, hoe weet je dat? En als dat zo is, maakt dit uit voor het schuim?



@ Lemoos2, die heb ik, maar dan een ander geurtje!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Wel een flinke plens erin gedaan? Want die heb ik ook en dan staat het schuim echt heel hoog.
Alle reacties Link kopieren
quote:reisa1978 schreef op 14 november 2016 @ 15:56:

Wel een flinke plens erin gedaan? Want die heb ik ook en dan staat het schuim echt heel hoog.Die van Rituals? Ja nou, de dame zei niet meer dan 2 dopjes want das echt al genoeg. Heb er wel 5 in gemikt als ik beetje gok. Te weinig?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
quote:LunchLover schreef op 14 november 2016 @ 15:53:

[...]



Geen idee, hoe weet je dat? En als dat zo is, maakt dit uit voor het schuim?



@ Lemoos2, die heb ik, maar dan een ander geurtje!



Dat heeft absoluut effect op het schuim. Je kunt de waterhardheid van je gemeente meestal wel Googelen. Let wel op dat je niet op een website van een bedrijf dat waterontharders verkoopt terechtkomt, die getallen vertrouw ik niet zo

Als je hard water hebt, dan zit er niets anders op dan de vierdubbele dosis badschuim te gebruiken, een waterontharder te installeren, of ergens anders in Nederland bij iemand in bad te gaan. Je bent welkom bij ons hoor, haha!
quote:LunchLover schreef op 14 november 2016 @ 15:58:

[...]



Die van Rituals? Ja nou, de dame zei niet meer dan 2 dopjes want das echt al genoeg. Heb er wel 5 in gemikt als ik beetje gok. Te weinig?Nee, die Lesmoos ook heeft.
Alle reacties Link kopieren
Hier is zoon gek op een bad met badedas want het schuimt zo enorm. Wel erin doen aan het begin dat je het bad gaat vullen.

Mijn bodyshopspul schuimt een stuk minder, wat ik prettig vind, maar ruikt wel een stuk lekkerder.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hala schreef op 13 november 2016 @ 23:43:

[...]





Helpt dat ook tegen een verstopte neus?Nee niet echt, dan kan je er beter zo'n bolletje vicks ingooien, dat helpt beter.
quote:LunchLover schreef op 13 november 2016 @ 16:38:

[...]



Haha ik zou dat wel willen maar kan geen plaatjes plakken lol. Ben terug uit de stad en heb gekozen voor Rituals of Sakura. We hadden geen Lush helaas. Maar ik zie op hun site vooral van die bubble bombs staan. Iemand zei beter geen bomb. Bovendien vind ik dan (ja krent misschien) 5 euro voor 1x beetje overdreven. Weet iemand of er ook een fles van iets te koop is bij Lush? Dan vraag ik die van de Sint



Iemand ervaring met spul van Sabon?



Ik heb laatst een bubble bar van Lush gekocht waar ik 5 keer mee heb gedaan (ik ben ook een krent, heb hem in stukken gesneden ) en heb nog nooit zulk fijn schuim gehad . Eentje met citrusgeur, weet niet meer precies hoe ie heet maar hij was ovaal en ook in andere geuren. Verder hebben ze wel douchegel in flessen maar geen idee of ze ook badschuim hebben.

Maar als het ligt aan de hardheid van het water, weet ik natuurlijk niet of het net zo goed werkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Roosjediedeldoosje schreef op 14 november 2016 @ 16:23:

[...]





Dat heeft absoluut effect op het schuim. Je kunt de waterhardheid van je gemeente meestal wel Googelen. Let wel op dat je niet op een website van een bedrijf dat waterontharders verkoopt terechtkomt, die getallen vertrouw ik niet zo

Als je hard water hebt, dan zit er niets anders op dan de vierdubbele dosis badschuim te gebruiken, een waterontharder te installeren, of ergens anders in Nederland bij iemand in bad te gaan. Je bent welkom bij ons hoor, haha!Nou ik heb weer wat geleerd haha, hier is het water gemiddeld, bijna tegen zacht water aan. Dat is het dus niet. Maar ehh waar woon je? Kom ik even een vergelijkend badschuim-onderzoek doen
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
quote:Arlandria schreef op 14 november 2016 @ 17:01:

[...]





Ik heb laatst een bubble bar van Lush gekocht waar ik 5 keer mee heb gedaan (ik ben ook een krent, heb hem in stukken gesneden ) en heb nog nooit zulk fijn schuim gehad . Eentje met citrusgeur, weet niet meer precies hoe ie heet maar hij was ovaal en ook in andere geuren. Verder hebben ze wel douchegel in flessen maar geen idee of ze ook badschuim hebben.

Maar als het ligt aan de hardheid van het water, weet ik natuurlijk niet of het net zo goed werkt.

Hihi klinkt top zeg. Ik zet hem op de Sint lijst. Heb familie in Lush-houdende steden wonen dus wie weet!



Citrus klinkt goddelijk...
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij schuimt Palmolive ook lekker.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven