Bang alleen thuis

12-10-2012 22:14 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben voor het eerst alleen thuis snachts. En hoe kinderachtig ook... Ik vind het echt niet fijn. Ben bang als ik in bed lig voor inbrekers of geesten op zolder. Vreselijk.



Herkent iemand dit? Hoe kan ik hiermee om gaan?
quote:Dana schreef op 12 oktober 2012 @ 23:03:

Zou Abrikozenvlaaitje al in slaap gevallen zijn?Ik denk dat ze een potje Scrabble speelt.
quote:Nastik schreef op 12 oktober 2012 @ 23:02:

[...]





Ja, stel TO effe gerust. Deed die Mansonbende dat ook niet?Dat was in de tijd van love and peace, toen had iedereen nog de deuren wijd open.
quote:Vilma schreef op 12 oktober 2012 @ 23:05:

[...]





Dat was in de tijd van love and peace, toen had iedereen nog de deuren wijd open.John Wayne Cacy deed in ieder geval niet aan inbreken, die viel teveel op met zijn rode pruik.
Alle reacties Link kopieren
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:razzle schreef op 12 oktober 2012 @ 23:04:

Ik hou ook niet van alleen slapen! Ben dit weekend ook alleen thuis, maar ik heb een hond als logeetje. Nergens last meer van :)!Nou ik zou maar even opletten of de hond niet zomaar uit het niets begint te blaffen....
quote:Nastik schreef op 12 oktober 2012 @ 23:07:

[...]





John Wayne Cacy deed in ieder geval niet aan inbreken, die viel teveel op met zijn rode pruik.







Ik heb hem nu op de wiki *ril*
Alle reacties Link kopieren
Eén voordeel: echt gevaar komt meestal uit de hoek waaruit je het 't minst verwacht. Dus misschien gaat TO juist wel door het oog van de naald omdat haar vriend er nu niet is. Hij zou niet het eerste ideale schoonzoontype zijn dat z'n vrouw om zeep brengt.



Misschien kan je morgen meteen alle sloten laten vervangen, TO. Het zekere voor het onzekere nemen en je vriend nooit meer binnenlaten.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Vilma schreef op 12 oktober 2012 @ 23:09:

[...]







Ik heb hem nu op de wiki *ril*



Ja, slaap lekker straks.





Sorry.
quote:Dana schreef op 12 oktober 2012 @ 23:12:

Eén voordeel: echt gevaar komt meestal uit de hoek waaruit je het 't minst verwacht. Dus misschien gaat TO juist wel door het oog van de naald omdat haar vriend er nu niet is. Hij zou niet het eerste ideale schoonzoontype zijn dat z'n vrouw om zeep brengt.



Misschien kan je morgen meteen alle sloten laten vervangen, TO. Het zekere voor het onzekere nemen en je vriend nooit meer binnenlaten.
Alle reacties Link kopieren
Ik was eens bij iemand aan het logeren, ik moest op zolder slapen ( is niet mijn favoriete plek in een huis) en vlak voordat ik ging slapen vertelde ze mij dat in het bed waarin ik lag haar zusje was overleden.



Ik ben naar huis gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Een hond nemen? Snap t wel vind een groot huis alleen ook niet fijn
Die John Wayne Gacy stond gewoon model voor Pennywise. ***Ril***
Alle reacties Link kopieren
@winkelf. Gatver! Was ook weggegaan
quote:winkelfanaat schreef op 12 oktober 2012 @ 23:22:

Ik was eens bij iemand aan het logeren, ik moest op zolder slapen ( is niet mijn favoriete plek in een huis) en vlak voordat ik ging slapen vertelde ze mij dat in het bed waarin ik lag haar zusje was overleden.



Ik ben naar huis gegaan.Dat is dus de manier om van een ongezellige logé waar je maar niet vanaf komt af te komen
quote:giuliettacapuletti schreef op 12 oktober 2012 @ 23:24:

Die John Wayne Gacy stond gewoon model voor Pennywise. ***Ril***Ja, en ene enge Albert Fish stond model voor Hannibal Lecter, brrrr
Alle reacties Link kopieren
Istar, ik was de babysitter, het was de bedoeling dat ik bleef slapen
The Babysitter!



Kent iemand die film?

Zo eng, gaat over een meisje die gaat oppassen en dan gaat steeds de telefoon, en ja hoor, blijkt de engerd in datzelfde huis te zitten.

Doodenge film.
Vilma is dat die film waarbij ze begint over de clown die in huis zit, ze denkt dat het een pop is. Waarop er gezegd word dat ze het huis moet verlaten want hun hebben helemaal geen clown in huis!
Brrr. Via Wiki kom ik van de ene bij de andere engerd. Ted Bundy bijvoorbeeld.
Nee volgens mij niet.



Het is al heel lang geleden dat ik die film heb gezien, kon er nachten niet van slapen.

Het meisje wordt steeds gebeld en de gesprekken worden steeds dreigender en de kinderen liggen boven te slapen.
quote:giuliettacapuletti schreef op 12 oktober 2012 @ 23:34:

Brrr. Via Wiki kom ik van de ene bij de andere engerd. Ted Bundy bijvoorbeeld.Ga NIET de youtubefilmpjes over Ted Bundy kijken wat ik wel heb gedaan
Ed Gein. Ook eng.
Nee zal ik niet doen nu. Andere keer!
Blaur Witch is wel een leuke film voor nu trouwens. Of It.



Nee, kies maar gewoon American Pie ofzo.
Of Ramirez





Ondertussen springt hier nu steeds de buitenlamp aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven