Bang alleen thuis

12-10-2012 22:14 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben voor het eerst alleen thuis snachts. En hoe kinderachtig ook... Ik vind het echt niet fijn. Ben bang als ik in bed lig voor inbrekers of geesten op zolder. Vreselijk.



Herkent iemand dit? Hoe kan ik hiermee om gaan?
Alle reacties Link kopieren
Kan even niet quoten, maar RM_89:



Als deze hond (maat kleine beer) vannacht gaat blaffen betekend dat maar 1 ding; hij moet nodig plassen/poepen! Dus dan zal ik toch baar buiten moeten, maar dat vind ik met hem dr bij niet erg!

Voor de rest heb je dr vrij weinig aan, hij ligt nl al lang en breed te snurken!
Alle reacties Link kopieren
Speciaal voor Stofmuis (met zo'n nick zou ik ook bang worden voor de kat trouwens): klik en huiver.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Haha ja, die ken ik Dana. Ik vrees dat ik mijn leven niet zeker ben...
Time spent with a cat is never wasted
quote:twilight123 schreef op 12 oktober 2012 @ 23:54:

[...]



Oh gloeiendegrutjes.



Ja echt waar, het is alweer een tijd geleden dat hij in de bioscoop draaide, net het stukje bekeken van de kaakscene en ja het blijft toch wel apart, dat gekraak maakt het dan helemaal compleet. Dus je bent gewaarschuwd als je de film gaat kijken



Het filmpje in goede kwaliteit staat trouwens gemarkeerd als ongepast op youtube, je moet dus eerst aanmelden zodat ze kunnen zien dat je 18+ bent, moet je nagaan haha!
Alle reacties Link kopieren
quote:Dana schreef op 13 oktober 2012 @ 00:14:

Speciaal voor Stofmuis (met zo'n nick zou ik ook bang worden voor de kat trouwens): klik en huiver.





92% kans dat mijn cat is planning to kill me. Het gevaar komt van binnen uit
Alle reacties Link kopieren
http://www.telegraaf.nl/b ... terroriseert_buurt__.html







Ik had trouwens alleen de titel gelezen. De inhoud is wel heel zielig voor de andere katten.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook bang alleen thuis. Dit naar aanleiding van Paranormal Activity. Ontzettend bang voor nare entiteiten dus.



Ik vind het verschrikkelijk als vriend weer eens 2/3 dagen voor werk weg moet. Ik trek dat niet. Aanstaande week moet ie misschien ook weg, bah!



Bij iemand anders logeren vind ik al net zo verschrikkelijk. Gelukkig hebben we een kat, die stelt me een beetje gerust (als zij niet met grote ogen miauwt naar een bepaalde hoek, waar niets is, is er niets).
Alle reacties Link kopieren
Voor inbrekers ben ik absoluut niet bang. Die hebben ooit eens ingebroken toen ik alleen thuis (ouders huis) lag te slapen. Heb daar geen last van gehad qua angst.



Maar ja, die entiteiten... Ik geloof er wel in, dus dubbel zo angstig.
Alle reacties Link kopieren
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het helaas ook. Mensen in mijn omgeving reageren vaak ook wat verbaasd. Ik begrijp ook wel dat mensen hier wat raar op kunnen reageren. Het is eigenlijk ook best wel hilarisch als je er over na denkt. Maar als je bang bent, valt er weinig te lachen!



Wat kan helpen in zo'n situatie is proberen om zo nuchter mogelijk te kijken naar hetgeen waar je op dat moment bang voor bent en vervolgens kijken hoe realistisch dat is. Ook even bellen met je moeder of een goede vriendin en dan niet benoemen dat je angstig bent, maar om ''gewoon'' even te kletsen, zodat je focus ergens anders komt te liggen..



Bovenstaande punten kunnen je mogelijk helpen om je angst te verminderen.



In ieder geval succes en je bent niet de enigste die hier wel eens last van heeft!
Alle reacties Link kopieren
Boe!









En bij mij helpt comedy central altijd goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 12 oktober 2012 @ 22:30:

Geesten bestaan niet en de criminelen zitten bij Nova College Tour, dus vanavond lekker slapen





Ik hoop dat TO al ligt te slapen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Twilight, ik na dit topic vertrouw ik geen enkel huisdier meer.

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Wat ik trouwens nooit zo snap is dat mensen op facebook, hyves etc neer zetten vanavond lekker alleen thuis, ik zou dat dus niet zo benadrukken, beetje te wantrouwig met betrekking van zulke prive informatie op internet misschien maar ik denk dan altijd je weet maar nooit wie het leest en dan denk hey! zij is alleen...
Alle reacties Link kopieren
Heb dat gelukkig niet... Had dan geen leven meer. Ben elke nacht alleen met 2 kinderen als zij niet bij hun vader zijn. Zou mijn werk niet kunnen doen.



Maar... Moet eerlijk zeggen dat ik bewust GEEN films kijk over geesten..
Alle reacties Link kopieren




Dan kruip ik nu tegen mijn man aan. (als ik alleen ben dan kijk ik heel kinderachtig onder mijn bed soms..)
Ook ik ben bang als ik alleen thuis ben (nu dus... het hele weekend). Heb hier last van sinds er ingebroken is ongeveer een jaar geleden. Ik slaap meestal pas heel laat en laat de TV heel de nacht aan staan. Beneden laat ik ook altijd een lichtje aan.



Hoop dat het ooit nog over gaat want het is erg vervelend.... Zeker nu man binnenkort ook weer door de week weg is 's nachts. Want morgen kan ik uitslapen maar dat is door de week niet zo!



Dus, eigenlijk geen oplossing voor je, wil alleen even laten weten dat je niet de enige bent
Alle reacties Link kopieren
Zelfs de vissenkom heeft z'n onschuld verloren.





Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
En wat wil dat enge konijn toch van me?

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
OEW HET IS DE PARKIET HET IS DE PARKIET!

De aanstichter van al dat onheil in huis!



Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Verdorie zonder internet moeten stellen en jullie steun niet meer kunnen lezen. Maar ik heb het overleefd...



Achterdeur gebarricadeerd en de lampen maar aangelaten. Heb er lang over gedaan om in slaap te vallen maar heb uiteindelijk wel rustig kunnen slapen...
Alle reacties Link kopieren
Het kan ook van het huis afhangen! Bij mijn ouders in huis was ik altijd erg bang thuis alleen, in mijn huis en in mijn vriends huis vind ik het geen probleem... Ook vreemd toch?
Alle reacties Link kopieren
Nou, zojuist even bijgelezen. Gelukkig heb ik dat gisteren niet meer kunnen lezen haha.



Ik heb wel een paar keer tegen mezelf moeten zeggen, komop er is niks lalalala gewoon naar boven gaan.

Ik heb alle lampen aangezet dat ik niet in het donker moet.

Ik zie erg slecht in het donker, dan kan ik niks onderscheiden en maken mijn (door horrorfilms bedorven) hersenen er iets anders van.



Gelukkig is mijn vriend vanavond weer thuis.



Ik ben als tiener wel eens alleen geweest vond dat toen ook niet heel fijn. Maar nu hebben we een heel oud huis met enge ruimtes, hebben dus veel mensen voor ons in gewoond wie weet wat daar mee is gebeurd. Maar wellicht ben ik bedorven door alle enge films die ik heb gekeken...



Maar daar ben ik niet de enige in lees ik al:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven