(Belachelijk dure) agenda. Life Planner

20-09-2014 16:56 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie brengt me even terug op de normale wereld?



Eerlijk gezegd wil ik gewoon dat jullie allemaal met me eens zijn dat dit geweldig is.

To the point : een zogeheten life planner (agenda met vele extra opties) voor het prachtige bedrag van 50 dollar, de verzendkosten niet te vergeten (35$). Slik...



Ik werd verliefd na het zien van zo'n soortgelijk filmpje: http://youtu.be/xnizEzSzHWU (ik word echt allergisch van het overheersend zoete interieur maar dat terzijde)



Maar dit kan ik niet maken toch ? Voor een agenda....

Maar ik kan dan mijn multomap waar nu mijn kasboek/budget boek etc in wordt bijgehouden de deur uit doen. Dit doe ik op kalenders die nu in die agenda zitten. Mijn filofax is opzich na al die jaren ook wel aan vervanging toe.



Mag het, mag het, mag het?



Ik wil echt geen reclame maken want dat ding is belachelijk duur. Maar hier gaat het om : https://www.erincondren.c ... er-fleur-feliz-watercolor



Dus tot zover even een onzinpost op de zaterdag.
Alle reacties Link kopieren
Van mij mag je, maar ja, ik vind het inderdaad overdreven duur voor zo'n kitsch kitchen agenda;)
Alle reacties Link kopieren
Spam
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wel ja joh, als jij er geld ervoor over hebt lekker doen.

Ik vind het zonde van mijn geld, ik gebruik de agenda van mijn iPhone. Gratis en reuze handig omdat ik hem met mijn man kan delen.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij veel gedoe om dat ding te gebruiken. Zo veel mogelijk digitaal werken is voor mij het handigst. Maar als jij dit wilt voor dat enorme bedrag moet je dat doen.
Alle reacties Link kopieren
Nee sorry geen spam. Wilde express merk niet vermelden om dit te voorkomen.



Maar man zegt dat het hem niet zoveel uitmaakt, vriendinnen zijn verdeeld.



Ik moet eigenlijk gewoon zelf de knoop doorhakken ....
Alle reacties Link kopieren
Leuk voor de brugklas.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Een papieren agenda??? Onder welke steen lig jij? Ik gebruik die al jaren niet meer!! Laat staan dat ik er zo'n belachelijk bedrag voor zou betalen. Maar ik vind 'm wel mooi Dus als je voor papier gaat......
Alle reacties Link kopieren
Het oogt wat oubollig, truttig en het is veel te veel geld voor wat je ervoor krijgt en het lijkt me een gesjouw met dat ding. Maar als jij het dat bedrag waard vindt moet je het zelf weten.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Van mij mag je. Als je nog steeds je huur/hypotheek, eten, vaste lasten etc. kunt betalen, zou ik zelfs heel serieus overwegen.



Als je hem 3 dagen per week zou gebruiken, heb je 156 dagen per jaar dag je 'm gebruikt. Dat betekent dat je ongeveer 50 dollarcent per gebruikte dag betaalt.



Concreet heb je dat ding 365 dagen van het jaar, dat wil zeggen dat je nog geen 5 dollarcent per dag eraan uitgeeft .
Alle reacties Link kopieren
Ga je dat idioot grote boekwerk dan ook overal mee naartoe nemen? Al die info heb je toch niet altijd nodig?



Kies een normale agenda die je mee kunt nemen zonder hutkoffer. Koop voor thuis een heel mooie map/boek/planner voor je financiën, verjaardagen, etc. Let er dan wel op dat je er een koopt die je jarenlang kunt gebruiken en niet een waar je ieder jaar weer een nieuw exemplaar van moet aanschaffen, zoals deze. Dat is toch weer 85 dollar per jaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Roelfien schreef op zaterdag 20 september 2014 17:06 Het lijkt mij veel gedoe om dat ding te gebruiken. Zo veel mogelijk digitaal werken is voor mij het handigst. Maar als jij dit wilt voor dat enorme bedrag moet je dat doen.





Ook via telefoon agenda, digitaal ?

Ik zou niet overweg kunnen met het mini scherm denk ik ...

Of via pc ?
Alle reacties Link kopieren
Ik koop elk jaar een agenda van 1,50 bij action, wel met een leuk kaftje, maar gewoon lekker klein zodat je hem makkelijk kunt meenemen
Alle reacties Link kopieren
Het enige waar ik mijn twijfels over zou hebben, is wat lushcooking ook zegt: het is een beetje aan de ruime kant . Hij kon wel eens groot/dik/zwaar zijn. Heb je er wel eens 1 'live' gezien?
Alle reacties Link kopieren
@ Fiorah : super bedankt! Als ik het zo ga bekijken.... Mag het gewoon.



@ Lush: Ik heb nu dus alles (op het neurotisch af) in een multomap. Met (Amerikaanse) vulling. Gratis uitgeprinte formulieren. Voor alles. Verjaardagen, wachtwoorden, financieel. Enige nadeel vind ik dat ik dus vaak met bonnen en brieven etc een week in mijn tas loop totdat ik deze opruim. Mijn zondag avond bezigheid. Planner op orde brengen en kasboek invullen.
En via pinterest gratis life planner zoeken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Fiorah schreef op zaterdag 20 september 2014 17:13 Het enige waar ik mijn twijfels over zou hebben, is wat lushcooking ook zegt: het is een beetje aan de ruime kant . Hij kon wel eens groot/dik/zwaar zijn. Heb je er wel eens 1 'live' gezien?



Nee. Twee maanden geleden dit gevonden en vond dat ik het niet echt kon maken om het aan te schaffen. Ik heb het idee dat hij tussen A4 en A5 grootte heeft.



Misschien ga ik even afmetingen opzoeken en uitknippen !!
Alle reacties Link kopieren
Een digitale agenda (die je kunt delen) is echt zó handig! Ik zou niet meer zonder kunnen. Maar als jij blij wordt van een papieren agenda; doen! Niet zo twijfelen joh
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op1blik agenda! Mooie agenda met ook een budget gedeelte erbij. Voor mij perfect en niet zo belachelijk duur
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik hoef geen agenda waarvan je de omslag kunt veranderen (gegarandeerd dat ik dan vergeet welke omslag er om zit en ik hem dus niet terug kan vinden) stickertjes bij verjaardagen hoef ik ook niet, maar als jij er blij van wordt.

Iedereen heeft wel eens behoefte aan iets kopen wat eigenlijk: te duur of niet echt praktisch is
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:wereldwijs schreef op 20 september 2014 @ 17:12:

[...]





Ook via telefoon agenda, digitaal ?

Ik zou niet overweg kunnen met het mini scherm denk ik ...

Of via pc ?

Op allemaal natuurlijk. Ik heb op ieder apparaat dezelfde agenda's, privé en zakelijk en deze worden automatisch gesynchroniseerd. Tevens kan ik bij mijn geliefden en collega's in hun agenda's kijken.

Snap echt niet wat je nog met zo'n papieren (on)ding zou moeten.
Alle reacties Link kopieren
Joh, als jij bij het zien van dat ding elke keer weer blij wordt en het ook echt gebruikt, is het het geld toch waard?

Andere mensen besteden vermogens aan tassen, schoenen, make-up, servies... Als je er niet door in de schulden raakt is dat geen probleem.
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, een papieren agenda gebruik ik al jaren niet meer, op de telefoon werkt dat prima. Andere belangrijke zaken bewaar ik ook digitaal, via Evernote, Pages en Numbers. De laatste twee gebruik ik op de iPad.
Als je dan toch veel geld uit wil geven, dan zou ik eerder voor een Filofax/Succes/etc gaan. De mooiste agenda's komen met allerlei mapjes en hoesjes waar je van alles en nog wat (zoals bijv bonnetjes) in kwijt kunt. Dat is dan toch veel handiger? En je doet met de hoes makkelijk 20 jaar, ipv veel geld uit te geven voor 1 jaar. Bij bedrijven als Hema ed kun je goedkopere vullingen kopen die ook geschikt zijn voor Filofax of Succes.
Alle reacties Link kopieren
maar ook niet te sjouwen swissie. ik heb hem ook.. ideaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven