(Belachelijk dure) agenda. Life Planner

20-09-2014 16:56 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie brengt me even terug op de normale wereld?



Eerlijk gezegd wil ik gewoon dat jullie allemaal met me eens zijn dat dit geweldig is.

To the point : een zogeheten life planner (agenda met vele extra opties) voor het prachtige bedrag van 50 dollar, de verzendkosten niet te vergeten (35$). Slik...



Ik werd verliefd na het zien van zo'n soortgelijk filmpje: http://youtu.be/xnizEzSzHWU (ik word echt allergisch van het overheersend zoete interieur maar dat terzijde)



Maar dit kan ik niet maken toch ? Voor een agenda....

Maar ik kan dan mijn multomap waar nu mijn kasboek/budget boek etc in wordt bijgehouden de deur uit doen. Dit doe ik op kalenders die nu in die agenda zitten. Mijn filofax is opzich na al die jaren ook wel aan vervanging toe.



Mag het, mag het, mag het?



Ik wil echt geen reclame maken want dat ding is belachelijk duur. Maar hier gaat het om : https://www.erincondren.c ... er-fleur-feliz-watercolor



Dus tot zover even een onzinpost op de zaterdag.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosings schreef op 20 september 2014 @ 18:05:

Het maandoverzicht is duidelijk, de weken zijn duidelijk, handige handigheidjes. Ik overweeg hem serieus...



Ik ook.......

Ik doe het echt denk ik.

Geen enkel alternatief kan hieraan tippen. Ondanks dat ik nog steeds vind dat ik de ander, zojuist vermelde opties, echt serieus moet overwegen.

Om je bezig te houden; youtube even naar nog meer unboxing video's. De extra's krijg je echter alleen bij de duurste planner. Sommige mensen hebben een video van een uur gemaakt ! Blijven er maar over kletsen, maar pagina voor pagina wordt letterlijk geshowd.
Misschien heb je nog wat aan deze recensie: http://youngnasawife.blogspot.nl/2014/0 ... anner.html
Alle reacties Link kopieren
Whaha, net het filmpje bekeken. Briljant: 'well, this is the box, with fun little decorations'.

Ik vind de agenda persoonlijk niet heel bijzonder, ringbandje, standaard agendadeel en dan wat lege bladen en maar liefst 1 mapje. En ik hou niet zo van dit soort 'schattige' ontwerpen. Maar wat maakt het uit, als jij hier blij van wordt, gewoon doen! Ik heb een tijdje geleden een kussen voor op de bank gekocht waar ik op slag verliefd op werd. 45 euro voor een kussentje, dat ook nog eens in een koffer mee moest. En het is niet alsof ik een ernstig kussen-tekort heb of zo. Maar ik vind hem prachtig, en ik kan het betalen, dus waarom niet?
Alle reacties Link kopieren
Ik overweg inmiddels wel zo'n filmpje trouwens. 'So this is July, which is mainly red. And then here is August, which has a pretty green'. Moet ik ook doen met mijn boodschappen. 'Dus dit is de tas, met hele leuke kleine hamsters er op. Ik vind dat het echt iets over het bedrijf zegt dat ze daar over nagedacht hebben. Voor mij zijn kleine hamsters echt heel belangrijk. De handvatten zijn wel gewoon blauw, dat is ook superhandig, dan weet je tenminste meteen waar je hem gekocht hebt.' Ik voel een nieuwe carrière aankomen!
Dat filmpje is erg amerikaans, das waar. Maar ik word er wel blij van mij dat elke maand een andere kleur heeft. Yay Kleurtjes! Filofax is saai...
Alle reacties Link kopieren
Van mij mag je, ik heb ooit een peperdure, rood leren Succes agenda van zo'n EUR 200,00 (zonder vulling btw) gekocht, dus het kan altijd erger.
Alle reacties Link kopieren
Nausicaa : Doen ! Dan word je net zo'n bekende Nederlanders als het AH mannetje.
quote:nausicaa schreef op 20 september 2014 @ 18:17:

Ik overweg inmiddels wel zo'n filmpje trouwens. 'So this is July, which is mainly red. And then here is August, which has a pretty green'. Moet ik ook doen met mijn boodschappen. 'Dus dit is de tas, met hele leuke kleine hamsters er op. Ik vind dat het echt iets over het bedrijf zegt dat ze daar over nagedacht hebben. Voor mij zijn kleine hamsters echt heel belangrijk. De handvatten zijn wel gewoon blauw, dat is ook superhandig, dan weet je tenminste meteen waar je hem gekocht hebt.' Ik voel een nieuwe carrière aankomen!



Daar word je toch blij van?



Zoek eens op YouTube op unboxing spoof, dan zie je ook heel veel van die overdreven optimistische filmpjes.
Ik vind m ook leuk!

Ik haat echt online agenda's of de agenda van mijn mobiel. Geef mij maar een gewone agenda. Deze is praktisch en ziet er leuk uit. Wel veel geld, dus ik twijfel met je mee.
quote:wereldwijs schreef op zaterdag 20 september 2014 17:17 @ Fiorah : super bedankt! Als ik het zo ga bekijken.... Mag het gewoon.



@ Lush: Ik heb nu dus alles (op het neurotisch af) in een multomap. Met (Amerikaanse) vulling. Gratis uitgeprinte formulieren. Voor alles. Verjaardagen, wachtwoorden, financieel. Enige nadeel vind ik dat ik dus vaak met bonnen en brieven etc een week in mijn tas loop totdat ik deze opruim. Mijn zondag avond bezigheid. Planner op orde brengen en kasboek invullen. Waar heb je die (Amerikaanse) vulling voor de multomap gevonden?
Alle reacties Link kopieren
Als je het geld hebt, lekker doen.



Persoonlijk vind ik het ding er tuttig en kinderachtig uitzien en ik zou het nog niet gebruiken als ik er 85 dollar voor zou krijgen.
Dat is nou echt zoiets waar je jezelf leuk op kan trakteren. En zo te lezen is zo'n ding wel aan jou besteedt, met je multomapsysteem Gewoon doen dus!

Ik ben zelf ook een sucker voor dat soort kantoorartikelen, die leuk en handig zijn. Koop regelmatig mooie boekjes, mapjes, sticky notes etc. Qua agenda houd ik van simpeler. Ben nu al een jaar of 5 verknocht aan die van Peter Pauper Press. Mooi van buiten, eenvoudig en overzichtelijk van binnen. Heb het 1 jaar digitaal geprobeerd, maar dat werkt toch niet echt voor mij...
Alle reacties Link kopieren
Checkmark: Ik google er wat op los; gewoon de term free printable planner o.i.d.

Jaarlijks google ik voor nieuwe maandkalenders voor erin.

Het is wel een beetje een rommelzooitje ivm allemaal verschillende kleuren prints etc.

http://lifeyourway.net/free-printables/

http://diyhshp.blogspot.n ... life-planning-system.html
Alle reacties Link kopieren
Tegenwoordig plemp ik alles in de computer, i-pad en telefoon en ten overvloede nog op een kalender met voldoende schrijfruimte.
verba volant, scripta manent.
Als je het leuk vindt, het gaat gebruiken en kan betalen.. waarom niet?



Ik vraag me alleen wel af waarom iemand zo'n filmpje gaat maken. Verwacht ze serieus dat mensen gaan bekijken hoe zij haar agenda bespreekt? (alhoewel.. dat heb ik dus net ook deels gedaan... 153 seconden van mijn leven die ik nooit meer terugkrijg )
Als je zelf gaat printen, heb je nooit zo mooi papier. Of de inkt vlekt mee als je er iets op schrijft.
quote:n87 schreef op 20 september 2014 @ 18:32:

Ik vraag me alleen wel af waarom iemand zo'n filmpje gaat maken. Verwacht ze serieus dat mensen gaan bekijken hoe zij haar agenda bespreekt? (alhoewel.. dat heb ik dus net ook deels gedaan... 153 seconden van mijn leven die ik nooit meer terugkrijg )Het filmpje is dus wel ruim 18.000x bekeken in 3 maanden. En ze heeft 77.000 abonnees. Doe ik haar niet na.
Alle reacties Link kopieren
quote:n87 schreef op 20 september 2014 @ 18:32:

Als je het leuk vindt, het gaat gebruiken en kan betalen.. waarom niet?



Ik vraag me alleen wel af waarom iemand zo'n filmpje gaat maken. Verwacht ze serieus dat mensen gaan bekijken hoe zij haar agenda bespreekt? (alhoewel.. dat heb ik dus net ook deels gedaan... 153 seconden van mijn leven die ik nooit meer terugkrijg )



Sorry voor mijn ontbrekende waarschuwing

Ik vind het echt verschrikkelijk maar ben er wel vaak naar op zoek. Net als de aanschaf van een andere auto een half jaar geleden, ik youtube dan gewoon naar filmpjes van mensen die onnodige onzin vertellen over knoppen op het dashboard. (terwijl dat voor 98% logische knoppen en gebruikelijke tekens zijn)



Overigens heb ik verder wel een leven hoor . . .
Alle reacties Link kopieren
quote:wereldwijs schreef op zaterdag 20 september 2014 18:11 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="rosings in "(Belachelijk dure) agenda. Life Planner"" class="messagelink">rosings schreef op 20 september 2014 @ 18:05</a>:</b>

Het maandoverzicht is duidelijk, de weken zijn duidelijk, handige handigheidjes. Ik overweeg hem serieus...</div></blockquote>



Ik ook.......

Ik doe het echt denk ik.

Geen enkel alternatief kan hieraan tippen. Ondanks dat ik nog steeds vind dat ik de ander, zojuist vermelde opties, echt serieus moet overwegen.

Om je bezig te houden; youtube even naar nog meer unboxing video's. De extra's krijg je echter alleen bij de duurste planner. Sommige mensen hebben een video van een uur gemaakt ! Blijven er maar over kletsen, maar pagina voor pagina wordt letterlijk geshowd. 1blik agenda nou al gezien?
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 20 september 2014 @ 18:37:

[...]





Het filmpje is dus wel ruim 18.000x bekeken in 3 maanden. En ze heeft 77.000 abonnees. Doe ik haar niet na.Ik vraag me ook af of ze nu niet extra korting krijgt of hem volgend jaar gratis ontvangt. Kwam er laatst eentje tegen die dan een couponcode deelde (maar haar naam stond in je adresbalk) heb dus het idee dat dat op een of andere manier wordt bijgehouden.
Alle reacties Link kopieren
Swissie ! Jazeker, had ik net ook geantwoord dat ik het filmpje heb bekeken.

Vind je de boekvorm niet vervelend?
Alle reacties Link kopieren
- ik ben even afwezig -



(Glitterdochter ophalen )
quote:wereldwijs schreef op 20 september 2014 @ 18:40:

[...]





Ik vraag me ook af of ze nu niet extra korting krijgt of hem volgend jaar gratis ontvangt. Kwam er laatst eentje tegen die dan een couponcode deelde (maar haar naam stond in je adresbalk) heb dus het idee dat dat op een of andere manier wordt bijgehouden.Oh ik dacht dat het de ontwerpster van de agenda was. Is het een gebruiker?
quote:wereldwijs schreef op 20 september 2014 @ 18:40:

[...]





Ik vraag me ook af of ze nu niet extra korting krijgt of hem volgend jaar gratis ontvangt. Kwam er laatst eentje tegen die dan een couponcode deelde (maar haar naam stond in je adresbalk) heb dus het idee dat dat op een of andere manier wordt bijgehouden.



Haar account is verder vooral gericht op make-up, maar ja, het zou prima kunnen. Veel make-upbloggers krijgen ook een hoop gratis dingen, dat maakt dan meteen de recensies een stuk onbetrouwbaarder.



Maar on-topic, ik wil nu ook al een nieuwe agenda kopen.
quote:rosings schreef op 20 september 2014 @ 18:46:

[...]





Oh ik dacht dat het de ontwerpster van de agenda was. Is het een gebruiker?Ja, een gebruiker. Die heet Andrea en de ontwerpster heet Erin Con..nog wat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven