Ben ik een zeur of niet ??

23-03-2017 21:54 62 berichten
Hallo

Ik heb net een half jaar een nieuwe keuken en als mijn vriend bij mij kookt schuift hij met de pannen over de keramische kookplaat.

Ik heb hem vriendelijk gevraagd of hij de pan wil optillen maar hij zegt de plaat is ervoor gemaakt dus zeur niet
Alle reacties Link kopieren
Nee zou ik ook over zeuren
Alle reacties Link kopieren
Nee. Je zeurt niet.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
neem een andere vriend
Het is jouw kookplaat toch. Al zou je zeuren. Het is je goed recht.
wat een gezeur.
Alle reacties Link kopieren
Hij zou bij mij niet meer hoeven mogen koken zolang hij mijn wensen niet respecteert.
Alle reacties Link kopieren
Het is nieuw, dus ja..je mág er wat van zeggen. Ik zeg expres geen zeuren. Het sluipt er vanzelf in dat het jou niet eens meer opvalt, dus tot die tijd gewoon blijven doen.
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
quote:eekhoorn12 schreef op 23 maart 2017 @ 21:57:

Het is jouw kookplaat toch. Al zou je zeuren. Het is je goed recht.Is de kookplaat niet van vriend?
Nee, jij zeurt niet.
quote:Saz schreef op 23 maart 2017 @ 21:58:

[...]





Is de kookplaat niet van vriend?Nee, is van TO. Dus hij moet normaal doen en gewoon de pannen optillen.
quote:S-Groot schreef op 23 maart 2017 @ 21:58:

Hij zou bij mij niet meer hoeven mogen koken zolang hij mijn wensen niet respecteert.Hmm.. Ik vermoed dat er opzet in het spel is
Hmmm ik denk dat ik niet meer zou koken. Ik zou helemaal gespannen raken als ik moet opletten dat ik niet schuif.
Jouw kookplaat, je mag zeuren wat je wil.
Alle reacties Link kopieren
Jouw huis, jouw keuken, jouw regels; dus nee, je zeurt niet!
quote:Pluisi schreef op 23 maart 2017 @ 21:59:

[...]





Nee, is van TO. Dus hij moet normaal doen en gewoon de pannen optillen.Oh ja, ik lees het. Ik zou het uitmaken.
Volgens mij kan zo'n plaat wel tegen wat geschuif met pannen. Hard neerzetten is veel riskanter.
Alle reacties Link kopieren
Kan schuiven kwaad?
.
Alle reacties Link kopieren
Is dat die ex waar je een maand geleden nog een topic over opende? Zo ja, waarom ben je in godsnaam terug samen met hem? Zo niet, jouw kookplaat, jouw regels.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Vivavivi schreef op 23 maart 2017 @ 22:05:

Kan schuiven kwaad?Als er een scherp puntje onder zit wel. Dan heb je zo een kras in je plaat.
Het hangt er wel een beetje vanaf hoe hij schuift toch? Keihard raggen van linksachter naar rechtsvoor, of even een centimeter opzij zodat de pannen naast elkaar passen. Dat laatste moet kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Zou aan de fabrikant vragen of hij krasgevoelig is.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 23 maart 2017 @ 22:06:

Is dat die ex waar je een maand geleden nog een topic over opende? Zo ja, waarom ben je in godsnaam terug samen met hem? Zo niet, jouw kookplaat, jouw regels.

Ah, ik had moeten loepen zie ik.



TO, als die die ex is uit je vorige topic dan kan ik volmondig 'ja' antwoorden op je vraag. Dus, ja je zeurt verschrikkelijk.
Problemen, problemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven