Beton ciré in de keuken

01-09-2013 18:51 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben me al een hele tijd aan het oriënteren op een nieuwe keuken. Omdat we een vloer hebben waar eigenlijk niets bij past, durfde ik het tot nu toe nog niet door te zetten, maar nu vond ik iets wat perfect zou staan. Ik heb in een blad een keuken gezien die, eigenlijk heel eenvoudig, was opgebouwd uit blokken cellenbeton, afgewerkt met beton ciré. Daartussen kastjes (ik heb liever laden) van rvs. Heeft iemand ervaring met beton ciré in de keuken?



En zelf zijn mijn vriend en ik niet handig, dus ik vraag me ook af of iemand hier een goed adresje weet in het midden van het land waar we dit kunnen laten maken, het liefst de hele keuken incl. kastjes. En is het duur of juist voordelig om van dit materiaal een keuken te maken?



Alvast bedankt voor de reacties!
Alle reacties Link kopieren
http://www.betoncireshop.eu/



Het ziet er wel grauw en somber uit!
Alle reacties Link kopieren
quote:iones schreef op 01 september 2013 @ 18:58:

http://www.betoncireshop.eu/



Het ziet er wel grauw en somber uit!



Googlen heb ik uiteraard ook al gedaan Ik zoek echt een betrouwbare zaak waar iemand hier ervaring mee heeft.



En het kan voor zover ik weet in allerlei kleuren, ik zou het zelf heel lichtgrijs willen en dan dus met rvs. Kleur geef ik eraan dmv accessoires, ik hou wel van een vrolijk interieur.
Alle reacties Link kopieren
Betoncire wilde wij in de badkamer maar wij zijn er vanaf gestapt vanwege de prijs.
Alle reacties Link kopieren
quote:fixyfix schreef op 01 september 2013 @ 19:18:

Betoncire wilde wij in de badkamer maar wij zijn er vanaf gestapt vanwege de prijs.In de badkamer hoor je het wel vaker, inderdaad. In de keuken vaak alleen het aanrechtblad, dus ik heb geen idee van de prijs als we alle tussenschotten ook van dat materiaal willen. Een keuken van ander materiaal is natuurlijk ook vaak prijzig en hierbij hoef je natuurlijk alleen de deurtjes of laden aan te schaffen, geen kastjes. In de badkamer gebruik je het neem ik aan voor de muren ipv tegels?
Alle reacties Link kopieren
Idd, maar bij een keuken moet natuurlijk ook apparatuur die het duur maken zou op en rijtje zetten wat voor apparatuur je in de keuken wilt en wat kastjes kosten en dan kijken wat de prijs zal zijn voor het betoncire
Alle reacties Link kopieren
quote:fixyfix schreef op 01 september 2013 @ 19:35:

Idd, maar bij een keuken moet natuurlijk ook apparatuur die het duur maken zou op en rijtje zetten wat voor apparatuur je in de keuken wilt en wat kastjes kosten en dan kijken wat de prijs zal zijn voor het betoncireJa, natuurlijk, maar apparatuur heb je sowieso nodig, die maakt het niet duurder. We hebben wel een redelijk budget, dus ik verwacht niet dat het een probleem zal zijn; ik had alleen juist gedacht dat het veel goedkoper zou zijn. Die betonblokken kosten in ieder geval geen drol.
Alle reacties Link kopieren
Nog even uppen... iemand ervaring?
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-08-2016 09:39
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven