Boekenplank/nachtkastje aan slechte muur ophangen?

31-08-2015 11:12 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog steeds aan t klussen Mijn slaapkamer is niet zo breed, waardoor er naast mn bed geen nachtkastje meer past. Ik heb er altijd wel graag iets; voor mn bril een boek de wekker enz. Ik was dus van plan om aan beide kanten van het bed boekenplankjes op te hangen, maar ik merk nu dat de muren heel slecht zijn, dus ik ben bang dat ik er niet echt iets aan op kan hangen!



Wie weet een mooie oplossing hiervoor?
Zeg maar Spijker.
Aan het plafond ophangen?
Alle reacties Link kopieren
Met keilbouten?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Een rieten mand van de xenos ophangen, weegt bijna niks. Met de onderkant tegen de muur zodat het een soort vakje wordt.
Wij hebben ook plankjes aan een slechte muur en het is wat gammel maar het houdt..
Alle reacties Link kopieren
Gewoon proberen. Eventueel met langere schroeven en extra ondersteuning. Misschien valt het wel mee.

Na montage het plankje alleen voor lichte zaken gebruiken, dus geen stapel dikke boeken o.i.d.
Alle reacties Link kopieren
Probleem is dat ook het stucwerk slecht is, dus als je het gat al gaat boren brokkelt het af, nog voor je er ook maar een plug in hebt...

Aan het plafond is wellicht wel een idee!

Rieten manden van xenos komen er hier niet in, wat vind ik dat foeilelijk.
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Sowieso goede pluggen gebruiken, dat scheelt enorm. In dit huis kan je ook niks de muur in schroeven zonder pluggen te gebruiken, alles vergruisd gelijk. Dus gaatje boren plug er in en dan de schroef en dan kan het hier ineens best.



Ik heb zelf ook geen ruimte voor nachtkastjes dus wil van die vierkantjes voor aan de muur kopen. Daar kan je dan toch net wat in kwijt. Die zonder achterkant zijn volgens mij ook niet zo zwaar dus misschien dat dat bij jou ook lukt (als je het leuk vind natuurlijk).



Mocht het nou echt niet lukken is het dan mogenlijk om hoofdeinde aan je bed te hebben met opbergruimte? Dat je van de zijkant plantjes hebt zeg maar. (BV het hoofdeinde van BRIMNES van ikea)
Een plankje of mandje aan je bed bevestigen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Spijk-er schreef op 31 augustus 2015 @ 11:27:

Probleem is dat ook het stucwerk slecht is, dus als je het gat al gaat boren brokkelt het af, nog voor je er ook maar een plug in hebt...

Aan het plafond is wellicht wel een idee!

Rieten manden van xenos komen er hier niet in, wat vind ik dat foeilelijk.Ik bedoel ook niet de ouderwetse die je 20 jaar geleden zag. Ik weet niet hoe die nieuwe heten, iets met gras?
http://www.doorbouwbedden ... esoires/relingvakjes.html



http://www.doorbouwbedden.nl/Product/ac ... ankje.html



http://www.doorbouwbedden ... cesoires/flexa-bakje.html



Zoiets?
Of je plaatst een plaat hardboard (met van die gaatjes) aan het hoofdeinde van je bed, schildert dat in een mooie kleur en bevestigt daar plankjes/kistjes ed aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb boven mijn bed een soort van plank aan een wat mindere muur en hij is nog niet naar beneden gekomen terwijl er toch behoorlijk wat in/op staat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven