Boxspring Beter Bed Ambra

26-03-2015 11:02 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik lees al een tijdje forums over boxsprings, maar heb er sinds kort eentje op het oog waar ik nog geen ervaringen over heb gelezen. Ik wil de boxspring Ambra graag kopen van Beter Bed. Heeft iemand ervaring met dit bed? Of andere goede boxsprings van 160x200 of 180x200 van ongeveer 550 euro?



Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Moet je niet willen joh voor 550 euro een boxspring.

Koop beter 2 matrassen bij de Ikea.
Alle reacties Link kopieren
Heb toch even voor je gekeken.

In de matrassen zit een bonel vering, die zitten ook in banken en stoelen enzo.

Dat zijn grote veren en geven nooit zoveel ondersteuning als een pocketvering omdat die veel kleiner zijn en het lichaam daardoor beter ondersteuning.

Echt alleen in heel goedkope matrassen zit bonelvering en bij kindermatrassen kan het geen kwaad.



Ook liggen de matrassen op een soort gestoffeerde lattenbodem wat hem geen echte boxspring maakt.



Een boxspring bestaat altijd uit 2 matrassen op elkaar waarvan de onderste meestal een bonel vering heeft en het matras erop een pocketvering.



Duurdere boxspring hebben 2 matrassen op elkaar met pocketvering en de hele goedkope hebben soms 2 matrassen met bonel vering.



Voor jullie budget zou ik echt 2 pocketverings matrassen bij de Ikea kopen die komen heel goed uit de testen.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-04-2015 17:59
Reden: Spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven