Brutale Kat help!

24-03-2015 10:35 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kat van de buren sluipt regelmatig bij ons naar binnen en valt dan onze kat aan. Gelukkig rent onze kat dan achter die kat aan en zorgt erover dat die dan weer 1dagje weg blijft. Is er een manier om die andere kat weg te houden zonder rare kruiden?

bedankt
Kattenluik met chip
quote:melbrw schreef op 24 maart 2015 @ 10:35:

Kattenluik met chipDit.
Alle reacties Link kopieren
Zou kunnen dat hij krols is, het is er de tijd voor. Die vreemde kat dus. Wat echt helpt, is de buren vragen hun kat te laten castreren. Onze buren willen dat niet, die hebben elk jaar kittens. Dus die krijgt een glas water over zijn kop. De krolse kat dus. Over een paar weken wordt het vanzelf minder.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Plantenspuit met water.
Alle reacties Link kopieren
quote:Feeksje1977 schreef op 24 maart 2015 @ 10:38:

[...]





Dit.Dat gaat niet, onze kat gaat altijd via de badkamer raam naar binnen en ik kan daar niks doorheen borren
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:z-u-s schreef op 24 maart 2015 @ 10:51:

Plantenspuit met water.Hij komt altijd in de nacht dus ik ben dan altijd te laat met water gooien
Alle reacties Link kopieren
quote:gladoortje74 schreef op 24 maart 2015 @ 10:50:

Zou kunnen dat hij krols is, het is er de tijd voor. Die vreemde kat dus. Wat echt helpt, is de buren vragen hun kat te laten castreren. Onze buren willen dat niet, die hebben elk jaar kittens. Dus die krijgt een glas water over zijn kop. De krolse kat dus. Over een paar weken wordt het vanzelf minder.Ik heb geen idee van welke kat die is. Maar ik hoop dat je gelijk hebt en het minder gaat worden, al begon dit gedrag van deze kat wel eerder dit jaar
Waarom kan je daar niets doorheen boren?

Staat je raam altijd op een kier om te luchten of iets dergelijks? Er zijn ook chipkattenluiken die door glas kunnen, maar dan moet je iemamd een cirkel in je ruiy laten snijden.
Alle reacties Link kopieren
Ook aanvallen? Per slot van rekening ben jij de hoofdbewoner van het territorium.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Gewoon snachts dat raampje dicht of de deur van de badkamer dichthouden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de kat op laten halen door de dierenambulance. Of briefjes in de brievenbus bij de buren met de vraag van wie die kat is. Dat ze hem bij zich moeten houden.
Alle reacties Link kopieren
quote:iones schreef op 24 maart 2015 @ 15:28:

Ik zou de kat op laten halen door de dierenambulance. Of briefjes in de brievenbus bij de buren met de vraag van wie die kat is. Dat ze hem bij zich moeten houden.En die van TO mag gewoon rond blijven lopen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 24 maart 2015 @ 23:01:

[...]



En die van TO mag gewoon rond blijven lopen.





Waar lees jij dat ze haar kat naar buiten flikkert dan?



Binnen rond lopen lijkt me logisch, kat woont daar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Biekkie schreef op 25 maart 2015 @ 06:59:

[...]

Waar lees jij dat ze haar kat naar buiten flikkert dan?



Binnen rond lopen lijkt me logisch, kat woont daar.



Ze flikkert (..) hem niet naar buiten, kat gaat zelf.



quote:xxMedusaxx schreef op 24 maart 2015 @ 10:57:

[...]

Dat gaat niet, onze kat gaat altijd via de badkamer raam naar binnen en ik kan daar niks doorheen borren
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Hmmm sorry...overheen gelezen.



Tja misschien zit jouw kat dan ook weleens ergens binnen, to, of poept lekker bij n ander in de tuin.



Ik zou niet durven klagen als ik n ander ook met hetzelfde probleem opschep.
.
Alle reacties Link kopieren
iones schreef op 24 maart 2015 @ 15:28
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 maart 2015 @ 11:45:

[...]





Beetje vals en denk dat de dierenambulance daar niet voor is. En mocht je iemand hebben dat ze langskomen, komen ze snel genoeg bij de buren terecht, heb je nog een burenruzie ook. Schakel de Rijdende Rechter alvast maar in.



Waarschijnlijk kan het niet bij TO maar ik zou een kattenluikje maken waar je een zendertje voor nodig hebt om binnen te komen. Zendertje om de kat van TO en klaar.

Een beetje vals?



En het is niet vals om jouw kat een andere kat op diens eigen grondgebied te laten terroriseren omdat je zelf te beroerd bent om hem bij je te houden?????? Kom op zeg!



Maar ja, wat eerder iemand al zei, als de ts hetzelfde doet met haar kat, en die ergens anders ook op de een of andere manier loopt te klieren, is ze niet in de positie daar iets van te zeggen.



Eigenlijk wel grappig dat katteneigenaren nu tegen elkaars rot gedrag aanlopen. Beetje koekje van eigen deeg.
Alle reacties Link kopieren
iones schreef op 25 maart 2015 @ 12:21
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Oh en wil je weten wat mensen doen? Ik heb geen buitenkatten maar 1 kat van mij wilde graag in een plantenbak op mijn terras slapen. Het beste beestje deed nog geen vlieg of muis kwaad. Op mijn verjaardag is hij ontsnapt in de drukte en toen is er een klootzak of trut geweest die het nodig vond zijn koppie in te slaan en in het water te gooien. Een kat die nooit verder kwam dan mijn terras, we hebben hier geen tuinen dus hij heeft nooit ergens gepoept, was een liefste kat die je kon wensen, en toch toen hij per ongeluk ontsnapte was er een kattenhater die hem om zeep heeft geholpen. En daarom zal ik nooit de kattenhaters begrijpen. Hoe kan je in Hemelsnaam een onschuldige kat vermoorden en mij een liefste bezit afnemen terwijl ik niet eens buitenkatten heb.











En zelf zal ik met het schuldgevoel moeten leven dat het nooit had mogen gebeuren dat hij ontsnapt was op mijn verjaardag. Dit had nooit mogen gebeuren.



Praat met elkaar om het uit te praten als je overlast hebt van buurkatten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Wat erg MV!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 maart 2015 @ 12:43:

Praat met elkaar om het uit te praten als je overlast hebt van buurkatten.

Ik denk dat er maar heel weinig katteneigenaren iets aan de overlast door hun kat willen doen.



'Mijn kat poept en piest áltijd op de bak/mijn kat komt nooit in andermans huis of tuin/een kat hoort naar buiten te kunnen/die paar drollen in een tuin, hondenpoep op de stoep, dat is pas erg/als iemand last heeft van mijn kat gooien ze maar wat water naar hem toe, ik ga mijn tuin niet afschermen/mijn kat doet zoiets niet/ik heb ook last van de buurkinderen'.



Zo maar een paar uitspraken die in ieder kattentopic weer worden gezegd.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 maart 2015 @ 12:43:

Oh en wil je weten wat mensen doen? Ik heb geen buitenkatten maar 1 kat van mij wilde graag in een plantenbak op mijn terras slapen. Het beste beestje deed nog geen vlieg of muis kwaad. Op mijn verjaardag is hij ontsnapt in de drukte en toen is er een klootzak of trut geweest die het nodig vond zijn koppie in te slaan en in het water te gooien. Een kat die nooit verder kwam dan mijn terras, we hebben hier geen tuinen dus hij heeft nooit ergens gepoept, was een liefste kat die je kon wensen, en toch toen hij per ongeluk ontsnapte was er een kattenhater die hem om zeep heeft geholpen. En daarom zal ik nooit de kattenhaters begrijpen. Hoe kan je in Hemelsnaam een onschuldige kat vermoorden en mij een liefste bezit afnemen terwijl ik niet eens buitenkatten heb.



[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-YYYQQNED.jpg[/img]



[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto550-ZWKHLKQ4-1.jpg[/img]



En zelf zal ik met het schuldgevoel moeten leven dat het nooit had mogen gebeuren dat hij ontsnapt was op mijn verjaardag. Dit had nooit mogen gebeuren.



Praat met elkaar om het uit te praten als je overlast hebt van buurkatten.

Het is gewoon een walgelijk verhaal wat je hier beschrijft. Een kat de hersens inslaan, dat is gewoon ziek. Ja, als je dat doet zul je inderdaad wel een echte kattenhater wezen.



Maar dat is niet vergelijkbaar met dat je het niet prettig vindt wanneer andere mensen hun kat bij jou in de tuin en in je huis laten. Daarmee haat je nog geen katten en kun je ze ook nog geen geweld aandoen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven