Buren keihard ruzie aan het maken

13-09-2013 22:13 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn buren zijn al een half uur keihard slaande ruzie te maken, wat kan ik doen?? Aanbellen durf ik niet
Alle reacties Link kopieren
quote:merano schreef op 13 september 2013 @ 22:28:

Een slechte relatie is op zich nog geen reden om de politie op je dak te krijgen. Dan moet er wel wat meer aan de hand zijn dan ruzie maken.Maar de buren hoeven niet dagelijks/wekelijks mee te genieten aan die slechte relatie. Tijd vor wat anger-management.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ben je mijn buurvrouw soms? Ik lig ook al de hele tijd mee te genieten vanavond.



Ik laat ze maar, ze zoeken het maar uit samen.
Een makkelijke stoel naast de muur zetten, wat cola en chips pakken?
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 13 september 2013 @ 22:32:

Ben je mijn buurvrouw soms? Ik lig ook al de hele tijd mee te genieten vanavond.



Ik laat ze maar, ze zoeken het maar uit samen.En wat nou als er een dode valt?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 13 september 2013 @ 22:33:

[...]





En wat nou als er een dode valt?Dit doen ze al 4 jaar. We hebben geen enkel contact met ze, politie bellen heeft ook niet geholpen.
Alle reacties Link kopieren
Politie bellen?!? Lijkt me een beetje te ver gaan, zeker als er geen sprake is van kinderen/slaan ...

Ik heb ook weleens ruzie met m'n vriend waarbij het aardig te keer gaat. Zou niet echt blij zijn als dan de politie voor m'n deur staat...
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden vroeger buren, die vochten het over twee verdiepingen uit. Ze begonnen beneden, liepen al ruziënd naar boven, en weer naar beneden. Ze waren bijna woordelijk te verstaan, maar je miste dus steeds een stuk.



Nou zat mijn ex in die tijd 's avonds meestal boven te werken en ik in de huiskamer. In bed vertelden we elkaar dan de stukken van de ruzie die we gemist hadden zodat we allebei weer volledig op de hoogte waren.



Leuke buurt was dat.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
quote:Maayke24 schreef op 13 september 2013 @ 22:40:

Politie bellen?!? Lijkt me een beetje te ver gaan, zeker als er geen sprake is van kinderen/slaan ...

Ik heb ook weleens ruzie met m'n vriend waarbij het aardig te keer gaat. Zou niet echt blij zijn als dan de politie voor m'n deur staat...Het gaat over heel veel ruzie, niet weleens. Als jij daar niet op aan te spreken bent hoef je niet gek op te kijken als de politie eens komt kijken. Risicoinventarisatie en overlast.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maayke24 schreef op 13 september 2013 @ 22:40:

Politie bellen?!? Lijkt me een beetje te ver gaan, zeker als er geen sprake is van kinderen/slaan ...

Ik heb ook weleens ruzie met m'n vriend waarbij het aardig te keer gaat. Zou niet echt blij zijn als dan de politie voor m'n deur staat...



TO heeft het over slaande ruzie. Dat is huiselijk geweld.



https://www.meldhuiselijkgeweld.nu/direct-melden
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Maayke24 schreef op 13 september 2013 @ 22:40:

Politie bellen?!? Lijkt me een beetje te ver gaan, zeker als er geen sprake is van kinderen/slaan ...

Ik heb ook weleens ruzie met m'n vriend waarbij het aardig te keer gaat. Zou niet echt blij zijn als dan de politie voor m'n deur staat...Gezellig voor je buren, hou daar ook eens rekening mee.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook wel eens ruzie maar we gaan daarbij niet zo hard schreeuwen dat de buren er last van hebben. Ik vind dat geen normale manier van met elkaar omgaan.



Ik heb overburen gehad waarbij ik de moeder haar kind regelmatig een draai om zijn oren zag geven, vooral aan tafel. Heb er nog spijt van dat ik daar nooit over gebeld heb. Dat is al bijna 20 jaar geleden, toen had je nog niet van die gemakkelijke nummers zoals nu.

Dus ik zou toch even bellen, al is het maar voor advies.
Alle reacties Link kopieren
quote:merano schreef op 13 september 2013 @ 22:40:

Wij hadden vroeger buren, die vochten het over twee verdiepingen uit. Ze begonnen beneden, liepen al ruziënd naar boven, en weer naar beneden. Ze waren bijna woordelijk te verstaan, maar je miste dus steeds een stuk.



Nou zat mijn ex in die tijd 's avonds meestal boven te werken en ik in de huiskamer. In bed vertelden we elkaar dan de stukken van de ruzie die we gemist hadden zodat we allebei weer volledig op de hoogte waren.



Leuke buurt was dat.Hahaha, hier moest ik om lachen
quote:merano schreef op 13 september 2013 @ 22:40:

Wij hadden vroeger buren, die vochten het over twee verdiepingen uit. Ze begonnen beneden, liepen al ruziënd naar boven, en weer naar beneden. Ze waren bijna woordelijk te verstaan, maar je miste dus steeds een stuk.



Nou zat mijn ex in die tijd 's avonds meestal boven te werken en ik in de huiskamer. In bed vertelden we elkaar dan de stukken van de ruzie die we gemist hadden zodat we allebei weer volledig op de hoogte waren.



Leuke buurt was dat.
Alle reacties Link kopieren
Meranooo
quote:Fame schreef op 13 september 2013 @ 22:43:

[...]





TO heeft het over slaande ruzie. Dat is huiselijk geweld.



https://www.meldhuiselijkgeweld.nu/direct-meldenSlaande ruzie kan natuurlijk ook nog een figure of speech zijn. Ik heb ook wel eens slaande ruzie gehad over een doos aardbeien, maar bij die ruzie is echt geen klap gevallen hoor. Wel een hoop getier, dat wel.
Een doos aardbeien?
Wij hadden ooit buren die hun slaande ruzie altijd goed maakten in bed. Dat maakte nog meer herrie dan die hele ruzie, en mijn zus en ik stonden dan altijd brullend van het lachen met een zelfgemaakte toeter aan de muur te luisteren .
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 september 2013 @ 23:08:

Wij hadden ooit buren die hun slaande ruzie altijd goed maakten in bed. Dat maakte nog meer herrie dan die hele ruzie, en mijn zus en ik stonden dan altijd brullend van het lachen met een zelfgemaakte toeter aan de muur te luisteren .een glas kan ook
quote:_isis_ schreef op 13 september 2013 @ 23:07:

Een doos aardbeien? Ja. Ik woonde net samen met mijn eerste partner, en ik had van ons minimuminkomentje een doos spaanse aardbeien gekocht. Partner vond dat een onzinnige aankoop, want nederlandse aardbeien waren veel lekkerder, dus affijn dat werd beef. Tot ik me ineens realiseerde waar die hele ruzie over ging en begon te brullen van het lachen, en toen was het wel weer goed ook. Toevallig begon mijn ex (de spaanse aardbeienhater in kwestie) er vorige week nog over, en we moesten er weer enorm om lachen .
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 september 2013 @ 23:12:

[...]





Ja. Ik woonde net samen met mijn eerste partner, en ik had van ons minimuminkomentje een doos spaanse aardbeien gekocht. Partner vond dat een onzinnige aankoop, want nederlandse aardbeien waren veel lekkerder, dus affijn dat werd beef. Tot ik me ineens realiseerde waar die hele ruzie over ging en begon te brullen van het lachen, en toen was het wel weer goed ook. Toevallig begon mijn ex (de spaanse aardbeienhater in kwestie) er vorige week nog over, en we moesten er weer enorm om lachen .Hahahahhaa ge-wel-dig!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 september 2013 @ 23:06:

[...]





Slaande ruzie kan natuurlijk ook nog een figure of speech zijn. .TO geeft zelf aan dat dit niet zo is en dat ze hoort dat er geslagen wordt. Ik snap eigenlijk niet goed waarom je dit schrijft
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Waarom trachten mensen fysiek geweld in een ruzie nu met verhalen over aardbeien etc.. te bagatelliseren? Wij zijn de oren van TO toch niet?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 13 september 2013 @ 23:16:

[...]



TO geeft zelf aan dat dit niet zo is en dat ze hoort dat er geslagen wordt. Ik snap eigenlijk niet goed waarom je dit schrijft+
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
En jammer dan als je niet graag de politie aan je deur hebt omdat je zelf vindt dat je vaak, lang en luidruchtig (en wellicht fysiek) kan en mag ruzie maken. Mooi dat je dat vindt en de wet zegt volgens mij dus wat anders.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik heb de posts van TO er nog eens zorgvuldig op na gelezen, maar ik kom niet verder dan slaande deuren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven