Buurman

20-07-2016 00:55 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames en heren,



Moet dit even van me afschrijven en hoop hier tips te krijgen of advies. We wonen al een tijdje naast een buurman die OHMYGOSH een horrorbalkon heeft! Kratjes bier die al maandenlang in de hoek staan. Stapel vuilniszakken in een hoek die meneer nooit weg gooit. Het ruikt zo verschrikkelijk vies vooral nu met dit hete weer! En de grond is donker groen schimmel wit van de aanslag en verwaarlozing.. oude vuilnisbak die half open staat en het aller ALLERERGSTE is dat ik daar gewoon muizen zie kruipen in die zakken en wij er dus ook last van hebben gehad (nu valt het gelukkig mee)



Communicatie met deze man is onmogelijk. Me man heeft een keer voor een dichte deur gestaan en ik verzamelde al mijn moed maar tevergeefs ook niemand thuis. Ik hoorde van de buren dat ie best "opzich zelf" is en iemand zei een keer dat ie prostitutiees over de vloer krijgt moet ie allemaal zelf weten maar dat gaat vaak gepaard met geweld dus tis niet echt een buurman waar je even leuk mee kan babbelen. Vandaag was ik het zo zat. Ik heb zoals gewoonlijk mijn eigen balkon opgefleurd en even sopje erover hier en daar maar telkens vielen mijn ogen op zijn balkon. Zijn lichtje stond aan dus dacht ik kom op gewoon roepen. Buurman buurman hij moet me wel gehoord hebben wat doet meneer sluit de deur en verdwenen..



Wat moet ik hier nu mee. Het is geen huis van de gemeente daar zijn we ook al achter gekomen maar waar kan ik een melding doen? De politie vind ik weer te ver gaan.. Wij zijn de enige buren die aan zijn balkon grenzen en de tussenstuk is niet helemaal dicht. Ben echt radeloos ..
Woningbouwstichting of verhuurder.
Wijkagent of zijn huisbaas. Of beiden tegelijk.
Alle reacties Link kopieren
En hoe moet ik weten wie zijn verhuurder is?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt melding maken bij de milieu politie. Dan komen ze bij hem aan en krijgt hij boetes als hij niet opruimt. Daarnaast kan de politie gelijk even kijken of het goed gaat met de buurman . Je kunt ook altijd een zorgmelding doen bij de wijkagent.



Rot van de muizen. Brrr
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Wijkagent.

Buurtbemiddeling.
quote:summerjamm schreef op 20 juli 2016 @ 00:59:

En hoe moet ik weten wie zijn verhuurder is?



Als je dat niet weet, zou ik dat de gemeente of de wijkagent laten uitvissen.

Met de melding erbij dus van dat ongedierte en die schimmel.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik dan maar de wijkagent ga benaderen. Gek dat het niet eerder in me is opgekomen super tof voor de advies!



En ik ben als een gek bang voor muizen.
Verhuizen!
Afdeling handhaving van je gemeente bellen (milieutak). Als er echt muizen lopen en er schimmel is, is het gevaarlijk voor de gezondheid. Zij zullen gaan kijken en indien nodig hem verplichten om het op te ruimen.
Je woont in hetzelfde pand? Dan zul je toch dezelfde verhuurder hebben?
Alle reacties Link kopieren
@wieseke zijn we ook mee bezig. Willen graag een groter huis duim je mee?



@nightsky, hij woont naast ons maar we hebben allemaal verschillende verhuurders. Zo heeft mijn onderbuuf een andere en 2 andere buren hebben ook weer iemand anders.. oh en behalve dat. De makelaar moest laatst foto's maken van iets bij ons op de balkon en die zag zijn balkon ook en hij zei dat ie niet onder onze verhuurder viel dus tis echt een raadsel



Morgen even de wijkagent opzoeken dus!
Sorry, maar moet lachen om hoe je het geschreven hebt. En het bezoek van prostituees gaat gepaard met geweld? Is dat echt zo of denk jij dat?
Alle reacties Link kopieren
wow ik wist helemaal niet dat je instanties kan inschakelen als iemand zijn balkon niet opruimt
quote:chocolol schreef op 20 juli 2016 @ 01:43:

wow ik wist helemaal niet dat je instanties kan inschakelen als iemand zijn balkon niet opruimtIk denk dat dat ook alleen kan als anderen daar last van krijgen door ongedierte e.d. Zelf zou ik trouwens overwegen om de hogedrukspuit er op te zetten als er niks gebeurd. Oeps
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolol schreef op 20 juli 2016 @ 01:43:

wow ik wist helemaal niet dat je instanties kan inschakelen als iemand zijn balkon niet opruimtJep, indien je overlast veroorzaakt met je zooi.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Die muizen en schimmel zijn vervelend, met de rest heb je niks te maken.

Milieupolitie maar even bellen dus en vragen wat je het beste kunt doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:nachtvlinder1977 schreef op 20 juli 2016 @ 01:39:

Sorry, maar moet lachen om hoe je het geschreven hebt. En het bezoek van prostituees gaat gepaard met geweld? Is dat echt zo of denk jij dat? dat weet je toch. elke prostituee wordt 3x per dag in elkaar gebeukt
En doooooor!
Alle reacties Link kopieren
quote:broadway schreef op 20 juli 2016 @ 08:26:

[...]





dat weet je toch. elke prostituee wordt 3x per dag in elkaar gebeuktHij kan toch ook betalen, zodat die prostituee's hém in elkaar beuken? Schijnen sommigen ook fijn te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon niet kijken? Rieten matje er tussen hangen oid?

Je maakt je echt wel heul druk hé Als het echt zo erg was had je klacht als allereerste wel stank geweest. Maar dat schrijf je niet dus zal het ook niet aanwezig zijn.

En muizen? Joh 90 procent van de huizen in amsterdam (en de meeste grote steden) hebben muizen. Dat heb je gewoon, of kakkerlakken

Denk dus dat je je enorm aanstelt eigenlijk.
quote:ivo70 schreef op 20 juli 2016 @ 11:54:

[...]





Hij kan toch ook betalen, zodat die prostituee's hém in elkaar beuken? Schijnen sommigen ook fijn te vinden.





TO, heb je nog actie ondernomen?
Alle reacties Link kopieren
Als het één pand is met verschillende verhuurders, is er een VvE.



TO, meld het ook bij de VvE met een CC naar je eigen verhuurder. En maak een foto van zijn balkon.
Power to the people
Alle reacties Link kopieren
Je hebt twee keer geprobeerd toen die niet thuis was en dan wil je al gelijk allerlei instanties inschakelen. Je kan m toch aanspreken als je ziet dat ie thuis is...of een briefje door de bus doen...
Alle reacties Link kopieren
@nina1966 kom maar even kijken be my guest en dan wil ik je nog horen zeggen of ik mij aanstel. Geloof me ik ben nog rustig gebleven



@nachtvlinder, yep hebben het zelf vaak gehoord brrr ook als ie sex heeft je hoort echt alles maar dan denk ik pfff never mind stoor me meer aan die gore stortplaats. Meerdere buren hebben het bevestigd over die prostituees moet ie ook zelf weten maar dan heb je wel een bepaald beeld



@ikbenjevriend, we hebben al vaker geprobeerd te bellen en als ik op de balkon sta zie ik wel iets bewegen (of het is een reuze muis van 2 meter) en dan roep ik buurman buurman en dan doet ie de deur dicht



Ik heb met de wijkagent gesproken en die gaat deze week nog even een bezoekje brengen ook moet ik de gemeente bellen om melding van ongedierte te maken.. dus hopelijk is het zsm weer fris en fruitig hiernaast
Nou, ik help je hopen dat dit iets oplost. Klinkt echt als een ranzig type.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven