Buurvrouw al een tijdje niet gezien, kan ik de politie belle

05-09-2016 09:32 466 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met de buurvrouw direct naast mij is geen contact, niemand in de flat heeft contact met haar.

Zie haar weinig maar vaak hoor ik haar wel dagelijks. Hoor haar deur van slot gaan en dat ze stofzuigt.



Onze katten zijn vriendjes. We hebben met onze deel van de flat een gezamenlijk dak terras, die afgedekt is met gaas. Mijn kat is er dagelijks te vinden, haar kat was hier ook veel. Heb hem daar al een week niet gezien.

Hoor de kat wel in het appartement. S'nacht roepen deed hij al vaak s'nacht, nu doet hij het ook veel overdag de laatste week.



De flat heeft EKV-blokverwarming. Als de verwarming aan is dan kunnen de onderburen dit aan de huizen van de verwarming voelen. De onderbuurvrouw geeft aan dat ze het zo raar vind dat de verwarming al een week aanstaat. (Algemeen bekend probleem in de flat is dat de verwarming soms spontaan aanslaat.) Maar dan draai je hem toch meteen weer dicht,je voelt dat hij aanstaat.



Heb al aangebeld en er word niet opengedaan. De gordijnen etc. hangen al een week hetzelfde. Naar binnen kijken kan niet omdat alles pot dicht zit.



Dat ze op vakantie is lijkt mij raar aangezien de kat er is en er niemand voor de kat komt.



Wat kan ik het beste doen? Politie bellen?
TO, hoe zit het nou met die kat, zit die nog steeds bij jou in huis? Wat heb je daarover afgesproken?
Iemand Iggy nog gezien?

Of is die 24 uur op 24 met de 2 katten bezig?

Of ook in rook opgegaan?
quote:Mietrot schreef op 10 september 2016 @ 20:04:

Iemand Iggy nog gezien?

Of is die 24 uur op 24 met de 2 katten bezig?

Of ook in rook opgegaan?Scroll even een klein stukje naar boven
Alle reacties Link kopieren
quote:siriusblack schreef op 10 september 2016 @ 16:31:

[...]



En hoe weet jij dat dan? Ongebruikelijk dat de politie de buurvrouw op de hoogte houdt.



Wat doe jij onnozel in dit topic



Ze woont er toch naast. Als de buuf weer thuis zou zijn, zou ze dat toch horen?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Hoe zit het nou met die poes TO? Heb je aangeboden om voor dat beest te blijven zorgen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mietrot schreef op 10 september 2016 @ 20:04:

Iemand Iggy nog gezien?

Of ook in rook opgegaan?Even een pagina terug bladeren, dan zie je dat zij gisteren nog gereageerd heeft.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Buurvrouw is gister avond gevonden.

Ze heeft zichzelf van het leven beroofd.
Alle reacties Link kopieren
quote:IggyC schreef op 12 september 2016 @ 11:59:

Buurvrouw is gister avond gevonden.

Ze heeft zichzelf van het leven beroofd.





We zagen het wel aankomen natuurlijk, maar toch ...

Vind het wel vreemd dat ze alles zo goed regelt/klaar legt, behalve waar ze haar kunnen vinden?
Alle reacties Link kopieren
Kwam voor mij ook niet geheel onverwachts.
Alle reacties Link kopieren
Hoe, wat en waar ze gevonden is kon haar moeder die mij belde mij nog niet vertellen vanwege politie onderzoek. Ze zei dat er na een vermissing altijd onderzoek gedaan moet worden door de politie.
Alle reacties Link kopieren
heftig zeg.



Sneu he...dat mensen dat nog als enige uitweg zien.
Alle reacties Link kopieren
Heftig..



Sterkte TO.
Alle reacties Link kopieren
Je weet natuurlijk ook niet wat er allemaal speelt.



Ik vermoed dat het bij haar echt een hele bewuste keuze is geweest. Want in een opwelling leg je toch niet al je papieren belangrijke papieren op tafel.
Gecondoleerd
Alle reacties Link kopieren
Schrikken maar niet geheel onverwachts helaas.....



Sneu allemaal zeg.



Hoe gaat het met de kat TO , blijft die bij jullie of naar een opvang?
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat heftig. Zielig voor haar moeder, knap dat ze je persoonlijk belde.

Sterkte met alles.
Alle reacties Link kopieren
quote:IggyC schreef op 12 september 2016 @ 11:59:

Buurvrouw is gister avond gevonden.

Ze heeft zichzelf van het leven beroofd.



-



O het bleek een man lees ik nu in de nieuwsbericht



helaas was dit te verwachten, wat sterk van die moeder dat ze je heeft gecontacteerd zeg



gecondoleerd !!
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 12 september 2016 @ 12:14:

[...]





in de buurt van zeist ? in een bosgebied ?



ik zag een nieuwsbericht daarover en had meteen jou topic in mijn hoofd !!



Gecondoleerd vooral voor haar familie



http://www.rtvutrecht.nl/ ... ossen-bij-austerlitz.html

De persoon die bij Zeist is gevonden is een man.



Kichaam gevonden in bossen bij Austerliz en Zeist
Alle reacties Link kopieren
quote:granny71 schreef op 12 september 2016 @ 12:17:

[...]



De persoon die bij Zeist is gevonden is een man.



Ja dat las ik ook nadat ik geplaats hebt

vandaar mijn wijziging, maar bedankt !
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
De kat is door haar moeder gekocht, kon niet met haar andere katten en is zo bij de dochter terecht gekomen.



Ik mag de kat houden of een ander plekje voor hem vinden. Wel op de voorwaarde dat hij een goed plekje krijgt. Ook heeft ze gevraagd hem asjeblieft niet naar het asiel te brengen, dan wou zij liever een goed plekje voor hem zoeken.



Het is echt een hele lieve kat. Tegen mijn kinderen is hij ook super lief alleen is hij geen kinderen gewend en trekt zich na een korte tijd spelen terug.

Ergens denk ik dat het inderdaad wel beter is als hij ergens anders heen gaat. Heb vorige week al een plekje voor hem aangeboden gekregen. Denk dat het wel een goed plekje is. Moet daar nog even over nadenken.
Ach jeetje, wat verschrikkelijk sneu. Veel sterkte!



Wat gebeurt er nu met poes? Kan zij bij jullie blijven? Wat ontzettend triest dit :( .
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 12 september 2016 @ 12:18:

[...]





Ja dat las ik ook nadat ik geplaats hebt

vandaar mijn wijziging, maar bedankt !Je typt wat sneller dan ik
Ik zie dat je net al mijn vraag beantwoord hebt. Jullie poezen zijn vriendjes van elkaar toch? Kan hij niet bij jullie blijven? Als hij zich netjes terugtrekt en rust opzoekt wanneer hij dat nodig heeft, is dat toch prima? Misschien een hoog plekje aanbieden (bovenop een kast)?
Alle reacties Link kopieren
Vind het een beetje moeilijk.



Mijn kat is inderdaad bevriend met hem, ze kenden elkaar omdat ze geregeld samen met nog een paar katten uit de flat op het terras waren.



Hij is geschikter voor mensen die geen kinderen hebben denk ik.

Hij is super lief. Maar erg op zijn rust gesteld, hij wil wel knuffelen en spelen alleen maar even en wanneer het hem uitkomt.



Dat van de kast is een goede tip! Heb eigenlijk geen hoge plekken waar hij kan liggen, mijn eigen kat kan niet klimmen. Hij is een pers en ontzettend lui maar kan het altijd proberen. Mischien vind hij dat wel fijn.
quote:IggyC schreef op 12 september 2016 @ 12:26:

Vind het een beetje moeilijk.



Mijn kat is inderdaad bevriend met hem, ze kenden elkaar omdat ze geregeld samen met nog een paar katten uit de flat op het terras waren.



Hij is geschikter voor mensen die geen kinderen hebben denk ik.

Hij is super lief. Maar erg op zijn rust gesteld, hij wil wel knuffelen en spelen alleen maar even en wanneer het hem uitkomt.



Dat van de kast is een goede tip! Heb eigenlijk geen hoge plekken waar hij kan liggen, mijn eigen kat kan niet klimmen. Hij is een pers en ontzettend lui maar kan het altijd proberen. Mischien vind hij dat wel fijn.Buurkat is natuurlijk ook geen kinderen gewend. Als ie verder lief is, zou ik het een kans geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven