Cat Meow

24-11-2015 20:12 52 berichten
Ik heb gisteren het kattenspeeltje Cat Meow gekocht bij Blokker, een impulsinkoop. Na aanvankelijke schroom doken mijn katten er enthousiast op af. Inmiddels hebben ze al door dat als je op het matje gaat zitten, het 'muisje' vanzelf bij je komt en je er dan op kunt kluiven. Daarna is de lol er snel vanaf.

Zijn er nog anderen ook ingetrapt? En vindt jullie kat het wel leuk (langer dan een kwartier)?
Alle reacties Link kopieren
Hahahahaha , ik zie het al voor me :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er 's anderendaags voor gestaan bij de Blokker. Tijdens het bekijken van het ding hebben zich heel veel scenario's voor mijn geestesoog afgespeeld waarbij kat het overromantische idee wat ze in de reclame presenteren zou weten te saboteren.

Tenslotte realiseerde ik me dat ik al langer bezig was met het ding dan die pluisbol thuis er ooit mee bezig zou zijn. 't Werd hem niet
"Wat heeft de wetenschap ooit voor ons gedaan?!" typte zij op haar blog.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij helemaal geweldig en 2 katten van mij ook. Ik vind hem te duur maar een vriendin heb ik enthousiast gemaakt en die gaat hem kopen voor haar katten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
https://youtu.be/YPrwig_qe1Q



Deze? Leuk!





Wat kost dat grapje?
Alle reacties Link kopieren
ik heb al zoveel kattenspeeltjes op batterijen geprobeerd...meestal is het leuk voor 5 min. soms nog minder.
Mijn kat vind alleen de robot stofzuiger leuk. Voor katten speeltjes is hij veel te lui.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 24 november 2015 @ 20:34:

https://youtu.be/YPrwig_qe1Q



Deze? Leuk!





Wat kost dat grapje?14.95 euro
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 24 november 2015 @ 20:38:

Mijn kat vind alleen de robot stofzuiger leuk. Voor katten speeltjes is hij veel te lui.die van mij hebben de Robomop gesloopt, die vonden ze idd leuk...
dat exemplaar van mij gaat hier zeker haar neusje voor optrekken....hij lijkt me enig en de reclame is ok geweldig. maar ja katten......
Alle reacties Link kopieren
Onze poes houdt helemaal niet van speelgoed, hoewel ze nog maar net een jaar is. Alleen voetballen vindt ze leuk
Oh deze is wel heel leuk, morgen maar even naar de Blokker
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat die van mij het geweldig gaan vinden . Van de week eens kijken of ze hem hier ook hebben en dan haal ik hem. We zullen zien.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:pamelacourson schreef op 24 november 2015 @ 20:42:

[...]





Leuk shirtje voor mijn kat Ghe, ik had 'm snel aangepast. Je was te laat.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 24 november 2015 @ 20:44:

[...]





Ghe, ik had 'm snel aangepast. Je was te laat.Ja jammer, ik zag het Heb inmiddels mijn post ook al veranderd.
Idem hier. Na een kwartier waren ze er klaar mee. Die van mij zijn wel idolaat van de robofish..



https://m.youtube.com/watch?v=5LRQTLG1H5Y



Die zijn iets van 4 euro per stuk online
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk, een topic over de Cat Meow .... ik heb die reclame al tig keer voorbij zie komen en me al even zoveel keer afgevraagd of ik overstag zou gaan. Enige wat me tegenhoudt is dat ik het eigenlijk té decadent vind ("verwen uw kat deze kerst met de Cat Meow..." het moet niet gekker worden) en eigenlijk ook te duur (14,95 voor een kattenspeeltje, pffff).

Maarja hè. Het ziet er wel enorm leuk uit. En mijn katten zijn niet zo slim, dus zijn er hopelijk niet zo snel op uitgekeken als die van TO.
Nothing happens for a reason
Mijn kat houdt niet van spelen. Die wil alleen maar slapen en eten. Ze is echt veel te lui voor speeltjes.
Alle reacties Link kopieren
Kattebeest hier is zeker van het jagen en vindt het leuk om achter veertjes aan te rennen (die met een touwtje aan een stok vastzitten).



Misschien vindt ze dit ook wel wat....of is de doos leuker en gaat ze DAAR gewoon op zitten



Ik ga er nog even over nadenken!
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
Een van mijn katten zat op haar kont voor de tv naar de reclame te kijken

Maar waarschijnlijk zal het nieuwtje er snel af zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hier een kat die het liefste speelt met takjes of de lange bladeren van een plant. Zijn broer speelt met grote paperclips en de zachte muisjes van whiskas.

Zo'n roboding zou hier dus stof verzamelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Orangetree schreef op 24 november 2015 @ 20:52:

Idem hier. Na een kwartier waren ze er klaar mee. Die van mij zijn wel idolaat van de robofish..



https://m.youtube.com/watch?v=5LRQTLG1H5Y



Die zijn iets van 4 euro per stuk onlineOh dat klinkt als nog wel de moeite waard om eens aan te schaffen.
Alle reacties Link kopieren
Zit het kattenspeeltje in een grote doos? Dan zouden mijn drie katten er hoe dan ook heel blij mee zijn :D
In het diepst van de winter ontdekte ik dat er diep in mij een oneindige zomer was.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat met open mond naar de reclame te kijken. Vond het zo leuk.

Van eentje weet ik al dat ze er niet mee gaat spelen, de ander zal er wel zin in hebben, maar vind spelletjes al snel geen zak aan als hij er achteraan moet rennen.



Misschien dat als er een paar euro versie bij de action komt, ik het probeer.

Maar voor nu ga ik het niet gokken:
Alle reacties Link kopieren
quote:deodata schreef op 25 november 2015 @ 11:29:

Zit het kattenspeeltje in een grote doos? Dan zouden mijn drie katten er hoe dan ook heel blij mee zijn :DDie doos zal hier ook in de smaak vallen, om in te slapen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven