Crochet Along - 2015

02-01-2015 16:41 271 berichten
Wie doet dit jaar ook (weer) mee?



Voor links naar dit haakproject:

Terrays blog

Jolanda's blog
Alle reacties Link kopieren
Ik niet, vond het zo'n suf patroon. Ik heb de deken van 2014 bijna af. En aan een deken heb ik ook wel genoeg
Ik was te laat voor 2014, kwam daar pas in mei achter, vandaar dat ik nu meedoe



Ik vond die van 2014 wel mooier, maar ik vind het wel een mooie manier om nieuwe steken te leren.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is het zeker!
Deze laat ik aan me voorbij gaan, veel te groot na al mijn amigurumi's van de afgelopen 2 jaren. Veel plezier voor iedereen die wel meedoet!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de 2014 gemaakt, en ben nu met de tweede bezig, maar dan effen.of ik die van 2015 ga maken weet ik nog niet.....
c'est le ton qui fait la musique
Ik ben halverwege de vorige afgehaakt vanwege die uitermate irritante dames die het organiseren. Die Facebookpagina was een dictatuur op zich, Blegh.
Ik wil het ook eigenlijk vooral via de site en hier doen.



Ik ben sowieso klaar met fb-groepen. Blijkbaar kunnen mensen wel een fb-account aanmaken, maar verder snappen de meesten maar weinig van hoe het werkt in groepen.



Ik heb wel gevraagd om toestemming voor de groep, als het goed is komen daar ook filmpjes. Maar als alles via de weblogs goed verloopt, zal ik niet naar de fb-groep komen.
Wel jammer, Thordis, dat je deken daardoor niet af is. Ik heb hele mooie gezien!
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis2.0 schreef op 02 januari 2015 @ 17:54:

Ik ben halverwege de vorige afgehaakt vanwege die uitermate irritante dames die het organiseren. Die Facebookpagina was een dictatuur op zich, Blegh.

Ja, vreselijk. Wat een libellemutsen

Meteen de Facebookpagina verwijderd en alleen de patronen gedownload.
Idd wat een gerel vorig jaar ik ben ook gestopt ga hem uittrekken, wil dit jaar meedoen met de Cal van Knotten die lijkt me leuker .
even opgezocht, maar daar snap ik niks van
Ik dacht echt dat ik de enige was maar wat heb ik me geërgerd aan die helse kenaus met hun zelfverzonnen regels, verwijderen van foto's omdat er een extra randje tussen zat, omdat er een huisdier op zat, omdat het patroon al iets verder was gevolgd. En dan kon je nog op meet en greet ook!



Ik heb me serieus doodgeschaamd dat ik haakte, met zulke mutsen als voorbeeld



Zo, die frustratie zat er nog even
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis2.0 schreef op 02 januari 2015 @ 20:47:

Ik dacht echt dat ik de enige was maar wat heb ik me geërgerd aan die helse kenaus met hun zelfverzonnen regels, verwijderen van foto's omdat er een extra randje tussen zat, omdat er een huisdier op zat, omdat het patroon al iets verder was gevolgd. En dan kon je nog op meet en greet ook!



Ik heb me serieus doodgeschaamd dat ik haakte, met zulke mutsen als voorbeeld



Zo, die frustratie zat er nog even
Lach d'r maar om.
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af of alleen de meest onzekere mensen meededen.



Vragen als mag ik een andere kleur gebruiken? Krijg ik echt jeuk van.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hahaha leuk die reacties op 2014.

Voor wat 2015 betreft, ik heb niks aan een vierkante deken, voor een 2-persoons bed is het wel leuk.

Die van Knotten lijkt me niet zo.

Sowieso is dat pakket angstaanjagend duur, als ik het al ging doen dan gewoon met ordinair acryl.
Kunnen we niet een Viva CAL doen?! Dat lijkt me leuk!
Ik wilde morgen wat garen gaan halen. Ik vond het wel een goede reden om een mooie kleurencombi te maken.



Formaat maakt me niks uit. Ik zou het gebruiken voor buiten op de loungebank of voor op de camping.



Ik denk dat het best wat werk is om een CAL te ontwikkelen, SpringDing.
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 02 januari 2015 @ 21:08:

Kunnen we niet een Viva CAL doen?! Dat lijkt me leuk!Ja. Met de tekst: Niet storen. Ik zit te forummen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Aztec schreef op 02 januari 2015 @ 21:12:

Ik wilde morgen wat garen gaan halen. Ik vond het wel een goede reden om een mooie kleurencombi te maken.



Formaat maakt me niks uit. Ik zou het gebruiken voor buiten op de loungebank of voor op de camping.



Ik denk dat het best wat werk is om een CAL te ontwikkelen, SpringDing.Ik denk het niet. Die van vorig jaar en dit jaar zijn gewoon bestaande patronen die opgedeeld zijn in stukjes. Maar die zijn niet bedacht door die twee feeksen ofzo. En ze hebben er ook geen patent op.
quote:Fame schreef op 02 januari 2015 @ 21:13:

[...]





Ja. Met de tekst: Niet storen. Ik zit te forummen.
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 02 januari 2015 @ 21:07:

Hahaha leuk die reacties op 2014.

Voor wat 2015 betreft, ik heb niks aan een vierkante deken, voor een 2-persoons bed is het wel leuk.

Die van Knotten lijkt me niet zo.

Sowieso is dat pakket angstaanjagend duur, als ik het al ging doen dan gewoon met ordinair acryl.

Ik werd nieuwsgierig en heb even gekeken. 125 euro!!! Achterlijk

Ik heb voor de bollen van vorig jaar maar 27 euro betaald.
quote:Thordis2.0 schreef op 02 januari 2015 @ 21:13:

[...]



Ik denk het niet. Die van vorig jaar en dit jaar zijn gewoon bestaande patronen die opgedeeld zijn in stukjes. Maar die zijn niet bedacht door die twee feeksen ofzo. En ze hebben er ook geen patent op.



Oh.



Ik heb er echt geen verstand van. Gelukkig kan ik wel een beetje haken
Hebben ze dit jaar kant en klare pakketten? Wow. Dus ze slaan er inmiddels ook een slaatje uit. Wel slim.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven