Crochet Along - 2015

02-01-2015 16:41 271 berichten
Wie doet dit jaar ook (weer) mee?



Voor links naar dit haakproject:

Terrays blog

Jolanda's blog
Alle reacties Link kopieren
Ik ga week 6 eerst uithalen dan week 7 doen. Snap het niet dat ik niet op 85 stokjes uitkom, week 7 is zo leuk en die wil ik zo graag maken.

Morgen maar doen, nu bankhangen.
Ik ga vanavond beginnen met de nieuwe toeren, oh het is al avond, ik ga beginnen!
Ik zie het in de avond niet zo goed, dus ik ga morgen beginnen.
Heb een paar maanden geleden bij Lidl een daglichtlamp gekocht, geweldig ding, zie het perfect
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 20 februari 2015 @ 19:20:

Ik ga vanavond beginnen met de nieuwe toeren, oh het is al avond, ik ga beginnen!

En en?

Ik begin vanavond eens beter of vanmiddag als Lief weg is, dan werk ik beter.
Gisteravond afgemaakt, waren makkelijk deze week en ging snel. Ben er wel tevreden over.
Alle reacties Link kopieren
quote:Aztec schreef op 20 februari 2015 @ 09:11:

De CAL's schieten als paddestoelen uit de grond, lijkt het wel. Er is nu een Hollanddeken bezig, de CAL2015, de cuddle me-blanket, een mochilatas, de Sophie.



En tot vorig jaar wist ik niet eens het bestaan van een CAL, hahaha.



Inderdaad, vorig jaar was het nieuw voor me, ik deed mee aan de cal 2014 van terras en jolanda.

Maar vergeet ook niet alle KAL's. Knit alongs. Breien ligt mij eigenlijk beter dus ik doe mee aan twee KAL's maar lig hopeloos achter met de ene. Die andere is gelukkig maar kort, 13 weken.
Breien kan ik niet. Ik wist wel dat er KAL's waren. Die zag ik vooral op IG veel voorbij komen.



Die van mij is weer bijgehaakt. Makkelijke rondjes deze week, ik kwam overal goed uit. Hij wordt mooi!
Alle reacties Link kopieren
Jaa, week 7, de 85stokjes komen eindelijk uit. Laatste zijde ben aan bezig, daarna de wokkels. Heb er zin in.



Breiende Kal's? Leuk.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk die wokkels haken. Merk nu echt wel dat de deken groter word, meer werk.
Die wokkels kosten gewoon heel veel tijd. De volgende toeren gaan echt een stuk sneller gelukkig
Die week van de wokkels kostte mij ook veel tijd. Iets van 4 uur. Ik merk wel dat ik iets sneller ga haken. Week 8 ging een stuk sneller dan een paar weken geleden een toer met stokjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:Aztec schreef op 23 februari 2015 @ 18:50:

Die week van de wokkels kostte mij ook veel tijd. Iets van 4 uur. Ik merk wel dat ik iets sneller ga haken. Week 8 ging een stuk sneller dan een paar weken geleden een toer met stokjes.

Dat was in week 6, herinner mij het nog als de dag van gisteren, 85 stokjes per zijde. Hoe verzin je het? Maar het zullen het er elke week meer worden.

De toer na de wokkels, halve stokjes, die moeten toch achter de wokkels of niet?
Ben net terug van een rondje hardlopen en ik ga zo beginnen aan de toeren van deze week. Lijkt me een mooie: parelsteek. Ik ken hem nog niet!



Ik heb deze week weinig gedaan op haakgebied. Hoe is het bij jullie?
Ik ben (afgezien van deze week) helemaal bij. Nog tig toeren ripple-en en wil een AH jute tas gaan omhaken met granny's in Stonewashed. Moet ook nog een Katrien de Kip maken voor een oud collega en een poncho aanpassen voor een vriendin. Dit weekend is mijn agenda helemaal leeg dus denk dat ik best wel wat kan doen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bij week 8, die hoeveelheid stokjes haken..... Morgen ga ik verder.

De parelsteek van deze week lijkt mij gaaf.
Heb je steekmarkeerders, Steph? Ik hang er na elke 20 steken een markeerder in, dat scheelt tellen.



Ik ben ook bij. Ik vond het een mooie steek, de parelsteek. De deken groeit per week en hij lijkt elke week wel mooier te worden :-)
Vorige week had ik mijn bootcuffs aan (en de bijpassende mittens) en een collega vond dat zo mooi, dat ze die ook wel wilde hebben. Even gepraat, prijsopgave gemaakt en morgen even naar de handwerkwinkel voor goede garens en dan kan ik daar mee aan de slag. Leuk!
Oh leuk, opdrachten maken. Ik heb gisteren een extra voorraad markeerders binnen gekregen. Ik doe het ook om de 20 steken, ideaal
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 01 maart 2015 @ 09:30:

Oh leuk, opdrachten maken. Ik heb gisteren een extra voorraad markeerders binnen gekregen. Ik doe het ook om de 20 steken, ideaal

Aztec, wat leuk voor je zo'n opdracht.



Ik heb ook stekenmarkeerders, doe ze om de tien (heb twee pakjes gekocht). Gelukkig ben ik bezig met week 8. kwam weer niet uit met de 94 halve stokjes maar goed tellen en toen wel. Morgen ga ik aan de clusters beginnen.
Ik heb de garen gehaald en vanmiddag heb ik de bootcuffs gemaakt. Donderdag en evt het weekend wil ik gebruiken voor de handschoenen.
Ik heb gisteren ook drie opdrachten binnen gekregen, 2x het Slaapschaap en een Otto de olifant. Van de week garen bestellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 04 maart 2015 @ 22:01:

Ik heb gisteren ook drie opdrachten binnen gekregen, 2x het Slaapschaap en een Otto de olifant. Van de week garen bestellen.Wat leuk voor je, veel plezier ermee.
Leuk, Silver! Ik ben nu bezig met de handschoenen. Als ik nog even doorwerk, kan ik het setje morgen al geven
quote:SilverShadow schreef op 04 maart 2015 @ 22:01:

Ik heb gisteren ook drie opdrachten binnen gekregen, 2x het Slaapschaap en een Otto de olifant. Van de week garen bestellen.Ah het slaapschaap vind ik zo'n heerlijk patroon om te haken relatief snel klaar en een leuk cadeau .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven