Dank fur die Dasty!

11-03-2013 17:30 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mensen, dank voor de Dasty tip die ik hier ooit eens van het forum geplukt heb. Ben er al de hele middag lekker mee bezig!



Tevens zeer geschikt als uitstel-boodschappen-smoes want ik ben toch aan het poetsen en kan niet alles tegelijk.

Gelukkig is m'n grote vriend appie tot 22:00 uur open

Dasty is....

Totaal aantal stemmen: 20

m'n steun en toeverlaat. (10%)
m'n grote vriend in smoezelige tijden. (65%)
ik heb geen idee? What the fuck is Dasty?? (25%)
Bij vlagen ben ik geniaal, nu is het windstil.
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg om het ook te kopen! Heb al gehoord dat het zeer effectief is tegen piemelhatsjoe op de lakens, maar is het ook geschikt tegen vochtplekken in de badkamer?

Bij de Action toch? Hoe duur is t eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Karin, Dasty is overal geschikt voor!

Het kost een drol en lost alles op, ik heb het van de Wibra.

Het enige wat Dasty niet kan is appen, maar dat is dan ook het enige
Bij vlagen ben ik geniaal, nu is het windstil.
Alle reacties Link kopieren
Maar welke Dasty? Er is Dasty Badkamer, Dasty Keuken, Dasty Glas...
Alle reacties Link kopieren
quote:karin_v schreef op 11 maart 2013 @ 17:45:

Ik overweeg om het ook te kopen! Heb al gehoord dat het zeer effectief is tegen piemelhatsjoe op de lakens, maar is het ook geschikt tegen vochtplekken in de badkamer?

Bij de Action toch? Hoe duur is t eigenlijk?Je kan je lakens ook wassen
Ik vind t ook echt een wondermiddel!! Gebruik t voor de afzuigkap, even intrekken en huppa! Weg vet!



T zou eigenlijk ook lichaamsvet moeten kunnen verwijderen, dan was t helemaal geweldig geweest!!
quote:aventura_ schreef op 11 maart 2013 @ 17:51:

Maar welke Dasty? Er is Dasty Badkamer, Dasty Keuken, Dasty Glas...Gewone ordinaire gele dasty
Alle reacties Link kopieren
Ik was bij de Wibra maar zag geen gele Dasty meer! Flessen zijn nu groter en er zijn verschillende soorten!
Alle reacties Link kopieren
quote:snowwhite2013 schreef op 11 maart 2013 @ 17:51:

[...]





Je kan je lakens ook wassenIk heb helaas al heel lang geen last meer van piemelhatsjoe, dit was alleen wat mij het meeste was bij gebleven van een ander topic.
Oquote:aventura_ schreef op 11 maart 2013 @ 17:53:

Ik was bij de Wibra maar zag geen gele Dasty meer! Flessen zijn nu groter en er zijn verschillende soorten! neeee!! Hier gelukkig nog een hele hoop ouderwetse gele flessen, maar moet dus binnenkort maar gaan inslaan. Als die uit de handel gaan!
Alle reacties Link kopieren
Misschien als je Dasty koopt dat je dan weer piemelhatsjoe aantrekt.



Ik heb de rose en de gele, maar het maakt me eigenlijk geen moer uit als er maar Dasty op staat!
Bij vlagen ben ik geniaal, nu is het windstil.
Alle reacties Link kopieren
De gele gebruik ik voor alle vieze klusjes, de roze oo gladde oppervlakken, en die ruikt zoooo heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:karin_v schreef op 11 maart 2013 @ 17:45:piemelhatsjoeWat?!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu de blauwe badkamervariant gekocht. Mijn man vindt het naar oma ruiken :O
Alle reacties Link kopieren
Kan ik (gele?) Dasty op mijn toch wel ietwat aangekoekte bakplaat spuiten en dan laten intrekken en is het dan echt echt ? schoon?
Alle reacties Link kopieren
quote:thomaaas schreef op 11 maart 2013 @ 18:06:

[...]





Wat?!Er was een heel grappig topic over, maar ik vermoed dat die nep was (heb het einde niet gevolgd). Die vrouw had een erg origineel synoniem voor sperma bedacht, haha.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens ook de vlekkenspray en de velgenreiniger.

Maar die velgenreiniger, ik weet het niet hoor. Zet die fles naast mijn auto maar er gebeurt niks, valt beetje tegen.



Is er ook een blauwe? Die wil ik ook!!
Bij vlagen ben ik geniaal, nu is het windstil.
Alle reacties Link kopieren
Hee Dasty, heb ik ook eerder voorbij zien komen. Slijt hierdoor het glazuur niet van je tegels? Lijkt me zo'n geval van als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat ook.

Maar ik hoor het graag als het niet zo is!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het een beetje massa hysterie. Open een paar topics over Blue Wonder en opeens loopt iedereen dáár mee weg.
ik heb de paarse variant voor de keuken, werkt erg goed!
Alle reacties Link kopieren
De kalkreiniger is perfect voor de douchewand!
Hier ook een fan, inderdaad even op je kookplaat sprayen en na 2 minuten veeg je alles zo weg.. Heerlijk!! Had nog niet van die andere varianten gehoord maar mn wittereusbadkamerspray is bijna op dus heb ik weet een reden om naar de Wibra te gaan ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Java schreef op 11 maart 2013 @ 18:20:

Volgens mij is het een beetje massa hysterie. Open een paar topics over Blue Wonder en opeens loopt iedereen dáár mee weg.



Absoluut niet! Dasty.is.geweldig.spul.



Ik heb de vlekkenspray. Krijg je echt alle vlekken in kleding e.d. mee weg, zonder dat de kleur wordt aangetast.



Dasty wordt overal geroemd, zelfs door Emile Bode van de Telegraaf, de huishoudexpert. Vergeet Vanish en dat soort andere rommel. Dasty! Dasty!



Ik ben er door dit forum aan begonnen, en het leek me ook altijd enigszins overdreven. Onwetend, dat was ik!
Alle reacties Link kopieren
Welke dasty is goed voor roestvrijstaal? Ik heb die gele voor mijn fornuis, maar die maakt wel vlekken vind ik? Is er een andere die dat beter doet?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gele/groene aanslag is mijn wasbak (het putje). Is hier ook iets voor? ik dacht dat het azijn weg zou gaan maar helaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven