Dank fur die Dasty!

11-03-2013 17:30 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mensen, dank voor de Dasty tip die ik hier ooit eens van het forum geplukt heb. Ben er al de hele middag lekker mee bezig!



Tevens zeer geschikt als uitstel-boodschappen-smoes want ik ben toch aan het poetsen en kan niet alles tegelijk.

Gelukkig is m'n grote vriend appie tot 22:00 uur open

Dasty is....

Totaal aantal stemmen: 20

m'n steun en toeverlaat. (10%)
m'n grote vriend in smoezelige tijden. (65%)
ik heb geen idee? What the fuck is Dasty?? (25%)
Bij vlagen ben ik geniaal, nu is het windstil.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Blue Wonder veel beter dan Dasty.

De gele Dasty maakt hier vlekken en laat een waas achter. Ik maak de fles wel op als het tuinstel schoon gemaakt moet worden. Ik ben beter te spreken over de blauwe,groene en roze Blue Wonder. Dat maakt alles veel beter schoon.
Alle reacties Link kopieren
quote:Flashy schreef op 11 maart 2013 @ 18:53:

Ik heb gele/groene aanslag is mijn wasbak (het putje). Is hier ook iets voor? ik dacht dat het azijn weg zou gaan maar helaas.Probeer het eens met Loda of Soda.
Alle reacties Link kopieren
wat doet 't met gele tanden?
Krijg ik er ook gebruikt WC-papier mee schoon?
Alle reacties Link kopieren
Voor het putje van de wasbak (en de hele bak) vind ik de gele Dasty fijn. Hoef bijna niet te poetsen.

Voor gewoon schoonmaken van het fornuis vind ik het niet zo fijn, blijft zo'n vettige waas achter. Bij aangekoekt vet en voor de oven werkt het dan wel weer goed.

De blauwe in de badkamer werkt ook goed.

De roze vind ik echt verschrikkelijk stinken!
Alle reacties Link kopieren
I love Dasty. Het is ook ideaal spul om het bbq rooster mee schoon te krijgen
Alle reacties Link kopieren
Je moet natuurlijk even met een vochtig doekje navegen he.
quote:Amand schreef op 11 maart 2013 @ 19:17:

Krijg ik er ook gebruikt WC-papier mee schoon?Ja! En je hebt ik 1 klap vochtig toiletpapier.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mukkes schreef op 11 maart 2013 @ 18:50:

Welke dasty is goed voor roestvrijstaal? Ik heb die gele voor mijn fornuis, maar die maakt wel vlekken vind ik? Is er een andere die dat beter doet?De Dasty voor RVS, in zilverkleurige spuitbus.
Ik had laatste gekookt, met een grijze trui aan. Echt hele grote vetvlekken erop. Ik dacht, die kan ik weggooien. Laat ik er dan ook maar Dasty op sprayen, erger kan het toch al niet worden. En echt waar, al die grote mega vetvlekken zijn uit mijn grijze trui!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lilith75 schreef op 11 maart 2013 @ 18:08:

Kan ik (gele?) Dasty op mijn toch wel ietwat aangekoekte bakplaat spuiten en dan laten intrekken en is het dan echt echt ? schoon?



Ik gebruik het ook gewoon op me kookplaat, en het werkt zelfs op de muur waar de frituurpan tegen had staan, beetje sprayen en die spetters veeg je zo weg.



Haha lijkt wel tellsell reclames, alleen dit werkt wel.
Alle reacties Link kopieren
Ohja ze hebben nu ook weer Dasty-voordeel bij de Wibra!! :-)
Ow, die antikalk ga ik straks even halen! En er is ook allesreiniger van en wasmiddel zie ik nu even inslaan haha! Moet er toch heen voor broekjes voor dochter.
Alle reacties Link kopieren
Het is echt wonder middel.... zelf naar het schilderen de vloer schoon gekregen omdat er verf was gemorst..



Echt zweer bij dat spul



De auto ff in sprayen voor die de wasstraat in gaat en hij is hoed schoon.. bv de velgen randen van de ramen enzo ideaal
Ik ben ook echt een groot fan van Dasty! Werkt als een tierelier
Alle reacties Link kopieren
Zo te lezen moet ik weer eens naar de Wibra!
Bij vlagen ben ik geniaal, nu is het windstil.
Alle reacties Link kopieren
Dasty kan je ook goed gebruiken om permanente marker van een white board af te halen. Het loopt er dan zo vanaf. Dasty op mijn roestvrij stalen fornui was niet zo'n goed idee, er zitten nu doffe plekken op
Alle reacties Link kopieren
Dasty is best overschat wat is mis met schoonmaakazijn, of soda is ook veel goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
Nou, de schoonmaak kan bij mij ook beginnen, ik heb zojuist Dasty gekocht! De gele ontvetter, de roze voor ruiten en andere oppervlakken en een roze voor vlekken op kleding. Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mukkes schreef op 11 maart 2013 @ 18:50:

Welke dasty is goed voor roestvrijstaal? Ik heb die gele voor mijn fornuis, maar die maakt wel vlekken vind ik? Is er een andere die dat beter doet?als je het fornuis hebt schoongemaakt, daarna even met een doekje met een beetje slaolie eroverheen. wordt super.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag heb ik de keuken ge-Dastyd.

Ik Dasty

Jij Dastyd

Wij Dastyen

Dastyen jullie ook?



Zoiets?
Bij vlagen ben ik geniaal, nu is het windstil.
Ik heb laatst het tosti ijzer een nachtje laten staan met dasty, dat was toch iets minder voor de anti aanbaklaag.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geverde keukenkastjes, en na het sprayen zie je druipsporen die ik niet meer weggepoetst krijg.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Alle reacties Link kopieren
Oh, dat is minder, hier gelukkig (nog) niet zulk soort ervaringen.
Bij vlagen ben ik geniaal, nu is het windstil.
Alle reacties Link kopieren
Voor geverfde oppervlakten is het te agressief.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven