dasty wasmiddel

30-06-2013 22:08 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag in de winkel om dasty schoonmaakmiddelen en zag dat ze ook wasmiddel verkopen.



wat is jullie ervaring hiermee?



gebruik nu Ariel.. ben hier heel erg tevreden over maar dasty is zeer veel goedkoper ,als deze dan ook nog beter zou wassen; katsjing katsjing
Alle reacties Link kopieren
Probeer het zou ik zeggen, we horen het graag.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad. Als het zo goedkoop is probeer je het toch gewoon? Want wie weet vind ik het stinken en vind jij het prima.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Beste wasmiddel maak je zelf scheelt ook hoop gesleep vanuit de winkels naar huis. Sunlight/soda en als wasverzachter schoonmaakazijn.
Alle reacties Link kopieren
hmm zomaar proberen..... daar ben ik dan weer het typ niet voor. ( beetje gevalletje wat de boer niet kent.,) ben bang dat het 3x niks is en ik daar met kleren zit waar de vlekken niet uit gaan of nog erger verkleurd zijn bv.
Alle reacties Link kopieren
Sunlight en soda koop je toch ook bij de winkel?
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Alle reacties Link kopieren
quote:jacjac schreef op 30 juni 2013 @ 22:22:

hmm zomaar proberen..... daar ben ik dan weer het typ niet voor. ( beetje gevalletje wat de boer niet kent.,) ben bang dat het 3x niks is en ik daar met kleren zit waar de vlekken niet uit gaan of nog erger verkleurd zijn bv.Zoveel middelen, zoveel vlekken, zoveel meningen. Tsja waar ga je uit kiezen dan? Wat de een geweldig vindt, moet de ander niet aan denken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:marcellav schreef op 30 juni 2013 @ 22:29:

Sunlight en soda koop je toch ook bij de winkel?Scherp!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
quote:marcellav schreef op 30 juni 2013 @ 22:29:

Sunlight en soda koop je toch ook bij de winkel?En schoonmaakazijn ook, dat zijn al 3 dingen dus een fles wasmiddel is lichter en goedkoper denk ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nous ik mis nog een Dasty-verkooppraatje!
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizzy schreef op 30 juni 2013 @ 22:41:

Nous ik mis nog een Dasty-verkooppraatje!



Nou ja, denk het wasmiddel erbij



http://www.youtube.com/watch?v=EMGf0EKBCx4
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizzy schreef op 30 juni 2013 @ 22:41:

Nous ik mis nog een Dasty-verkooppraatje!Ik heb het wasmiddel nog nooit geprobeerd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik ook niet eigenlijk. Ik worstel me door een familiedoos Lidl wasmiddel heen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizzy schreef op 30 juni 2013 @ 22:53:

Ik ook niet eigenlijk. Ik worstel me door een familiedoos Lidl wasmiddel heen. Is't wat?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 30 juni 2013 @ 22:52:

[...]





Ik heb het wasmiddel nog nooit geprobeerd Ik ook niet. Wasverzachter wel en van die kleurdoekjes ook, die zijn geweldig!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 30 juni 2013 @ 22:56:

[...]





Is't wat?Prima spul voor weinig. Maar ik heb eerlijk gezegd nooit 'slecht' wasmiddel gehad.
Alle reacties Link kopieren
Nik die doekjes schijnen een fabeltje te zijn. Het 'vangt' wel de kleuren, maar dat heeft verder geen effect.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizzy schreef op 30 juni 2013 @ 23:06:

Nik die doekjes schijnen een fabeltje te zijn. Het 'vangt' wel de kleuren, maar dat heeft verder geen effect.Ik gooi al Ruud zijn sportkleding bij elkaar in de was en het witte is nooit meer grijs, ik zie wel degelijk verschil.
Alle reacties Link kopieren
quote:nikki_nuts schreef op 30 juni 2013 @ 23:11:

[...]





Ik gooi al Ruud zijn sportkleding bij elkaar in de was en het witte is nooit meer grijs, ik zie wel degelijk verschil.Oh! Handig!
Alle reacties Link kopieren
Nou ook maar aan de doekjes dan
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:jacjac schreef op 30 juni 2013 @ 22:22:

hmm zomaar proberen..... daar ben ik dan weer het typ niet voor. ( beetje gevalletje wat de boer niet kent.,) ben bang dat het 3x niks is en ik daar met kleren zit waar de vlekken niet uit gaan of nog erger verkleurd zijn bv.



Het gaat om een doos of fles WASMIDDEL hoor, geen nieuwe auto...



En wat dat 'wat de boer niet kent'... als ik nou zeg dat het niks is, en onze Dasty-junk Nouschi zegt dat het fantastisch is. Dan weet JIJ toch nog niks? Want misschien heb ik veel viezere vlekken dan Nouschi. Of is mijn geurbeleving heel anders en vind ik het stinken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
zou wat zijn een auto voor een paar euro.



als nou heel het viva forum zegt dat het niks is wie ben ik dan om het alsnog te gaan proberen???

daar in tegen voor het zelfde geldt roept het hele forum dat het super spul is en dan kan ik morgen naar de winkel rennen om flink in te slaan.



maar je hebt je punt gemaakt.... ik ga het zelf uitvinden!
Alle reacties Link kopieren
quote:jacjac schreef op 02 juli 2013 @ 21:08:

daar in tegen voor het zelfde geldt roept het hele forum dat het super spul is en dan kan ik morgen naar de winkel rennen om flink in te slaan.Misschien eerst eens beginnen met 1 fles voordat je flink in gaat slaan? Het is gewoon constant te koop.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Doekjes werken perfect, hier ook alles bij elkaar en nooit problemen.
Alle reacties Link kopieren
Iemand dat wasmiddel nou al geprobeerd? :p

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven