Dasty

03-08-2013 11:54 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedereen in mijn omgeving is helemaal weg van Dasty, dus ik dacht ik koop ook zo'n fles. Maar nu weet ik eigenlijk niet waarvoor ik het kan gebruiken. Wij hebben een granieten aanrechtblad dus daar durf ik het niet op. En ik las ergens ook dat het verfafbijtend is? Volgens mij is het super agressief spul en ik ben bang dat ik er juist niet goed aan doe om het te gebruiken.



Zijn hier wel fans van dasty? En waar gebruiken jullie het dan voor?
Alle reacties Link kopieren
De gele?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Of de roze?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je de blauwe wc reiniger? Of de badkamer reiniger?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Pas inderdaad maar op voor je granieten aanrecht.



Je kan het gebruiken voor de kookplaat en de oven en alles dat vet wordt.

Ik gebruik het ook als vlekkenmiddel op kleding, voor het de was in gaat.

Ook in de douche maak ik er het chroom mee schoon, dat wordt dan weer als nieuw.





Je moet het wel goed afspoelen, anders krijg je strepen.
Alle reacties Link kopieren
Valt het al op dat ik Dasty gebruik?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Dasty is een merk, er zijn verschillende soorten Dasty schoonmaakmiddel: tegen vet, voor glanzende oppervlakken, tegen kalk, er is volgens mij ook wasmiddel van.



Ik gebruik de Dasty tegen vet vooral in de keuken: RVS gasfornuis maak ik er mee schoon, boterspetters op keukenkastjes, dat soort dingen.



Die voor glanzende oppervlakken gebruik ik voor alles waar je ook Glassex voor zou gebruiken.



Die tegen kalk vooral in de badkamer.



Het punt is dat je je wel (enigszins) aan de gebruiksaanwijzing op de verpakking moet houden, en dus niet antikalk op je mooie kranen spuiten en 'n dag later eens afspoelen. Dan is je mooie kraan inderdaad zo mooi niet meer. Maar ik heb veel gemak van Dasty en nooit meegemaakt dat er iets is afgebeten of uitgebeten o.i.d..
quote:Enn schreef op 03 augustus 2013 @ 12:00:

Valt het al op dat ik Dasty gebruik?





Nauwelijks.



Ik gebruik het om m'n motor te poetsen, o.a.

Goed spul!
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 03 augustus 2013 @ 12:01:

[...]





Nauwelijks.



Ik gebruik het om m'n motor te poetsen, o.a.

Goed spul!Ja dat gele werkt ook heel goed om op een vetvlek op je kleding te spuiten en daarna te wassen. Vlek weg, echt prima spul daarvoor.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
goede vraag, ik heb net de gele gekocht omdat mijn vriendinnen er ook bij zweren en ik dat hier ook steeds lees. het enige wat ik nu mee durf is het rooster van de afzuigkap schoonmaken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt een Dasty groentje lees ik al! Ik heb de gele fles!
Alle reacties Link kopieren
De barbecue maak ik ermee schoon. En ook de afzuigkap. Eigenlijk alles wat vet(tig) is.
Alle reacties Link kopieren
Ik maak hier echt van alles schoon met de gele Dasty. Het veroorzaakt geen problemen hier.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Gele Dasty rules!!!
Alle reacties Link kopieren
http://huis-en-tuin.infon ... het-succes-van-dasty.html
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:lone84 schreef op 03 augustus 2013 @ 11:54:



Zijn hier wel fans van dasty? En waar gebruiken jullie het dan voor?Dastyfans op het VF? Nee toch?

Dasty topic
Alle reacties Link kopieren
ik gebruik de gele echt overal voor en nog nooit problemen ergens mee gehad

kleding heb ik nog niet eprobeerd, ook maar eens doen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Kijk uit met kunstof, de kozijnen van mijn ouders zijn inmiddels niet meer afwasbaar. De bovenste laag is er vanaf door die Dasty.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 03 augustus 2013 @ 11:59:

Pas inderdaad maar op voor je granieten aanrecht.



.



echt waar?

gebruik al jaren de gele dasty dagelijks op granieten aanrecht, wordt vooral lekker schoon

inderdaad wel even navegen met nat vaatwasdoekje.
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat de gele dasty in een emmer sop om de vloeren te dweilen (laminaat en tegels). Ook veel gebruikt rondom het huis: tuinset, speeltoestellen, auto, motor, garagedeur, etc.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor het al, kan nog veeel meeerrrr!

* gaat zo ff testen in de badkamer*
Alle reacties Link kopieren
Graniet moet het wel kunnen hebben hoor .
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Goede ontvetter :



http://kassa.vara.nl/tijd ... neltest-keukenontvetters/



Helaas voor Dasty en is nu ook wel erg duur geworden nadat ze bekend zijn in Nederland
Je moet geen anti kalk producten op graniet of ander natuur steen gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook de gele fles op mijn granieten aanrecht met doekje schoonmaken en nieuw lijkt het weer.

Ik was laatst in Winterswijk en daar hadden ze ook roze en groene allesreiniger,die heb ik bij ons nog niet gezien.

Hebben jullie die wel eens gehad?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven