De laatste nacht samen.

20-10-2014 02:29 817 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lig op de bank met Brutus, mijn trouwe viervoeter. Het is op, voorbij na zestieneneenhalf jaar. Hij eet al een week amper en sinds gisteren drinkt ie bijna niet meer. Morgen komt de dierenarts voor de laatste keer. Ik kan hem niet alleen laten, ik wil zo lang mogelijk zijn warme lijf voelen. Hij slaapt nu rustig en droomt af en toe. Ik hoop dat ie droomt dat ie aan het rennen is.



Zijn kist is klaar, een mooie witte kist met hartjes en botjes. We hebben een mooi plekje voor hem uitgekozen. Maar ik ben nog lang niet klaar om afscheid te nemen van mijn maatje. Stilletjes hoop ik dat ie in zijn slaap mag gaan. Wat ga ik hem missen, wat ga ik hem missen...
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Ooh, agossie, krijg er tranen van in mijn ogen...!

Knuffel hem nog maar even lekker.

Veel sterkte!!
Wat verdrietig! Heel veel sterkte!!
Alle reacties Link kopieren
Jakkie. Wat akelig verdrietig. Tranen.

Je weet dat deze tijd ooit komt, moeilijk dat het nu zover is. Wees maar trots. Je lobbes heeft een super mooie leeftijd bereikt!



Veel sterkte en maak mooie laatste momenten samen ( zo lees ik het wel)
Alle reacties Link kopieren
Veel sterkte vandaag.

Voor je huisdier bepalen wanneer het nu echt op is, is zo moeilijk. Wat goed dat je hem tot het laatst bijstaat.
Alle reacties Link kopieren
Wat verdrietig.....heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren




Sterkte
Veel sterkte.
Hou elkaar nog maar even lekker vast, luister nog even naar zijn Oude Hondengeluiden...



We kunnen ze nooit missen, hè?



Heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
O, wat een verdriet... Sterkte vandaag MrsSW, hij vindt het vast fijn om dicht bij je te zijn geweest vannacht.
Mrs wat een verdriet, zoveel jaren samen en je weet, ze gaan altijd eerder, helaas zo pijnlijk. Onwijs veel sterkte en een hele dikke knuffel.
Dikke knuffel voor jullie allebei.... Heel veel sterkte vandaag Mrs. S.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte
Lieve MrsStan, ik hoop dat je vannacht nog heel veel hebt kunnen knuffelen. Sterkte
heel veel sterkte vandaag
Ontzettend verdrietig. Veel sterkte
Ontzettend verdrietig. Veel sterkte
Het is vreselijk om over het leven van je huisdier te moeten beslissen, het moeilijkste wat ik ooit heb moeten doen. Maar je doet dat uit liefde. Heel veel sterkte vandaag.
Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Oooow jakkes... Wat fijn dat jullie zo lang samen zijn geweest. Afschuwelijk dat daar nu een einde aan komt. Heel erg veel sterkte vandaag en de komende tijd. Dikke knuffel...
Wat akelig dat je de tijd moet aftellen, wetend dat hij er straks niet meer is.



Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 20 oktober 2014 @ 07:23:

Het is vreselijk om over het leven van je huisdier te moeten beslissen, het moeilijkste wat ik ooit heb moeten doen. Maar je doet dat uit liefde. Heel veel sterkte vandaag.

Ik heb mijn hond ook in laten slapen.

vond dat een hele makkelijke keuze:

1 hond laten lijden. 2 inslapen.

die keuze heeft me ongeveer 0,1 sec gekost.

leuk is het nooit, het dier zien aftakelen is nog minder prettig.



voor TO: sterkte , je doet het juiste.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
668, the neighbour of the Beast
Heel veel sterkte vandaag... Weet helaas hoe je je voelt. Zo mooi dat je hem zoveel liefde geeft! Voor afscheid ben je nooit klaar maar hoe moeilijk het ook is, als hij pijn heeft is het wel het beste en zal hij je dankbaar zijn.



Knuffel hem nog maar flink!
Alle reacties Link kopieren
Ach wat rot! Heel veel sterkte vandaag, en straks.
Ach bah, wat verdrietig.... Fijn dat je bij hem bent gebleven vannacht. Sterkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven