De laatste nacht samen.

20-10-2014 02:29 817 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lig op de bank met Brutus, mijn trouwe viervoeter. Het is op, voorbij na zestieneneenhalf jaar. Hij eet al een week amper en sinds gisteren drinkt ie bijna niet meer. Morgen komt de dierenarts voor de laatste keer. Ik kan hem niet alleen laten, ik wil zo lang mogelijk zijn warme lijf voelen. Hij slaapt nu rustig en droomt af en toe. Ik hoop dat ie droomt dat ie aan het rennen is.



Zijn kist is klaar, een mooie witte kist met hartjes en botjes. We hebben een mooi plekje voor hem uitgekozen. Maar ik ben nog lang niet klaar om afscheid te nemen van mijn maatje. Stilletjes hoop ik dat ie in zijn slaap mag gaan. Wat ga ik hem missen, wat ga ik hem missen...
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Mooie post Suzy



Zo liefdevol geschreven.

Ik citeer je even,



"sorry, maar dat betekent niet dat er nu toch een kat komt". Dus wel! Die 3 zijn echt op ons pad gekomen, letterlijk! "



Suus, als moeders , waaronder ikzelf, zulke uitspraken doen, dan kan je beter meteen het poezenmandje uit de garage halen .......................



Maar wat een mooi, wijs inzicht had je zoon toendertijd.

Iets om heel trots op te zijn
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me helemaal aan bij Eindeloos, prachtige post. Al die prachtige herinneringen zijn veel sterker dan het verdriet.





... Dan kan je beter meteen het poezenmandje uit de garage halen.



Wat zijn we toch standvastige moeders. . Ik sluit ook niet uit dat er hier nog een poes bij gaat komen. Ik wacht tot Gerrit wat wijzer is en niet zo verschrikkelijk lomp op katten springt.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 13 november 2014 @ 13:07:

Ik sluit me helemaal aan bij Eindeloos, prachtige post. Al die prachtige herinneringen zijn veel sterker dan het verdriet.





... Dan kan je beter meteen het poezenmandje uit de garage halen.



Wat zijn we toch standvastige moeders. . Ik sluit ook niet uit dat er hier nog een poes bij gaat komen. Ik wacht tot Gerrit wat wijzer is en niet zo verschrikkelijk lomp op katten springt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Mooie post Suzy.

Zo kan het gaan hè, je hebt zo je eigen plannen en de voorzienigheid komt ze even rechts inhalen.

Hoe heet dat ook weer? Life is what happens while you are busy making other plans.
Alle reacties Link kopieren
Duizenbloemen schreef:





Life is what happens while you are busy making other plans.

------------------------------------------------------



Je bent een mooi mens, met een mooi inzicht
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
En natuurlijk!!! even een dikke knuf voor Mrs, Mason, Gerrit, de poes...........



En wat eventueel nog op het pad komt
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 13 november 2014 @ 13:27:

[...]





Lief poppeke
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Wat lief van jullie allemaal!Dank!

Ik ben helemaal niet opgegroeid met beesten, en had nooit gedacht dat ze zo diep in je hart konden gaan zitten! Nou, wel dus.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Ze zitten heel diep in je hart en als je ze mist, hoef je alleen over je hart te aaien.



Het magere oude besje van Niekie1 is vandaag ingeslapen. Toen zij haar topic opende, leefde Brutus nog.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
He bah, Mrs, was die wond net een beetje aan het helen, spingtie meteen weer open, he

Je weet precies hoe het voelt, het is nog zo recent..



Gerrit (en Mason) geven natuurlijk wel de nodige afleiding, maar zo'n hechting als die je (nog steeds) hebt met Brutus moet nog helemaal groeien.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
quote:Eindeloos schreef op 14 november 2014 @ 00:40:

Duizenbloemen schreef:





Life is what happens while you are busy making other plans.

------------------------------------------------------



Je bent een mooi mens, met een mooi inzicht



Wat lief! Daar was ik even aan toe Eindeloos, dank. Er zijn in mijn leven, op dit moment, meerdere 'uitdagingen', laten we het zo maar even noemen.

En zonder de Friese Doorloper was het een stuk zwaarder geweest. Hij geeft de dagen kleur.
Probeer dus nu een foto van Friese Doorloper te laden als mijn ava-want ik heb geen plaatjesplakrechten wegens het zijn van een nieuweling- maar dat lukt niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:duizendbloemen schreef op 14 november 2014 @ 19:55:

Probeer dus nu een foto van Friese Doorloper te laden als mijn ava-want ik heb geen plaatjesplakrechten wegens het zijn van een nieuweling- maar dat lukt niet.



Lieverd, bedoel je de stabij??

Wil even voor je plakken, maar krijg bij Friese Doorloper alleen schaatsen, ik doe mijn best.......

















Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ja, de Friese Stabij! Leuke plaatjes, maar de Koeneman is leuker!
Alle reacties Link kopieren
quote:duizendbloemen schreef op 14 november 2014 @ 21:09:

Ja, de Friese Stabij! Leuke plaatjes, maar de Koeneman is leuker!Natuurlijk (!) niets is leuker en mooier en liever dan je eigen hond
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Het lukt dus echt niet, ik kan een ava kiezen uit de foto's op mijn iPad, maar ik kan hem niet bevestigen.
Alle reacties Link kopieren
Gerrit zijn tanden beginnen door te komen. Hij bijt en hij bijt en hij bijt, eigenlijk overal wel in, maar vooral in laarzen of broekspijpen. Bij voorkeur met Mason erin voor het leuke gillende keukenmeid-effect. Man, wat vermoeiend. Een vriendin van me adviseerde me om Mason's broek in te smeren met sambal.



Maar even serieus. Zou dat werken?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Weggehaald.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 14 november 2014 @ 21:47:

Gerrit zijn tanden beginnen door te komen. Hij bijt en hij bijt en hij bijt, eigenlijk overal wel in, maar vooral in laarzen of broekspijpen. Bij voorkeur met Mason erin voor het leuke gillende keukenmeid-effect. Man, wat vermoeiend. Een vriendin van me adviseerde me om Mason's broek in te smeren met sambal.



Maar even serieus. Zou dat werken?





Dat zou idd kunnen werken, maar arme Gerrit!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht meer arme Mason eigenlijk. Straks vindt Gerrit Mason met sambal nog een veel smakelijker hapje.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 14 november 2014 @ 21:53:

Ik dacht meer arme Mason eigenlijk. Straks vindt Gerrit Mason met sambal nog een veel smakelijker hapje.







Komt goed!

All is Well that ends Well!



En zo niet, Sambal bij?
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 14 november 2014 @ 21:53:

Ik dacht meer arme Mason eigenlijk. Straks vindt Gerrit Mason met sambal nog een veel smakelijker hapje.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Niet meer van toepassing.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 14 november 2014 @ 21:48:

Ja, gelukt! Dit is Koen van Duizendbloemen.



[img]https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 733ee24430[/img]Wat een schatje...
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 14 november 2014 @ 22:22:

[...]





Wat een schatje... Dank, mede namens de Friese Doorloper, Mrs. En een knuffel voor het slapengaan voor Gerrit van ons.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven