De laatste nacht samen.

20-10-2014 02:29 817 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lig op de bank met Brutus, mijn trouwe viervoeter. Het is op, voorbij na zestieneneenhalf jaar. Hij eet al een week amper en sinds gisteren drinkt ie bijna niet meer. Morgen komt de dierenarts voor de laatste keer. Ik kan hem niet alleen laten, ik wil zo lang mogelijk zijn warme lijf voelen. Hij slaapt nu rustig en droomt af en toe. Ik hoop dat ie droomt dat ie aan het rennen is.



Zijn kist is klaar, een mooie witte kist met hartjes en botjes. We hebben een mooi plekje voor hem uitgekozen. Maar ik ben nog lang niet klaar om afscheid te nemen van mijn maatje. Stilletjes hoop ik dat ie in zijn slaap mag gaan. Wat ga ik hem missen, wat ga ik hem missen...
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 02 december 2014 @ 21:18:

Nou, vandaag begon het goed. De heren gedroegen zich echt voorbeeldig, ik hoefde alles maar één keer te zeggen, er werd geen speelgoed gesloopt. Kortom, het leek wel een sprookje.



Maar rond etenstijd als ik net een belangrijk telefoontje krijg, verandert Mason in een draak en Gerrit in de grote boze wolf en uiteindelijk ben ik na drie rondjes rond de tafel rennen om ze bij hun lurven te pakken veranderd in een boze heks. Gerrit speelt nu Hans in de bench en Mason Doornroosje in bed. Eindelijk weer rust...



Wat zal ik blij zijn als die Sinterklaas weer opgehoepeld is. Het lijkt wel of alle kinderen doldraaien ofzo. Kan die roe niet terugkomen, volgens mij is dat hartstikke pedagogisch verantwoord.



Heb je je glazen muiltje al teruggevonden na al dat rennen om de tafel?
Alle reacties Link kopieren
Mrs



Hilarisch weer.



Als mijn kinderen het vroeger echt (!) te bont maakten, wilde ik nog wel eens een zakje zout in de schoen stoppen.

Met een klein briefje erbij, als !!.........

Maar kon het toch niet over mijn hart verkrijgen............



OHHH Moeders.................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik sla dat hele sintgebeuren over en ga direct door naar kerst.

Daar ben ik nooit zo snel in, meestal koop ik een van die eenzaam achtergebleven sneue bomen de dag voor de kerstvakantie begint.

Maar gisteren bij de bouwmarkt een mooie bescheiden maat kerstboom meegenomen. Ik! Zo vroeg al! Dit kleine, haast perfect geproportioneerde boompje keek me aan en ik nam haar mee, toen een andere kaapster op de kust verscheen en haar keurend bekeek, maar toch weer wegliep.



Voorlopig moet ze nog even wachten in de tuin. Ik probeer mijn kerstbomen duurzaam te hergebruiken. Dat betekent dat ze weleens veel langer binnen moeten blijven, als anderen hun boom alweer op straat zetten. Als het dan vriest dat het kraakt, overleeft ze het niet. Dus zit ik er weleens mee tot in februari, hahaha. Dan lengen de dagen alweer langzaam en is iedereen die lichtjes wel weer zat.



Ik weet nog wel dat het een crime was toen ik jonge katjes had hier, met die boom. Elke ochtend lag ie weer om. Elke dag rechtop zetten en het zand er in terug proberen te scheppen. Die boom overleefde niet lang, maar zij hadden wel een hoop lol ervan gehad.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Toen ik op kamers zat, had ik met mijn broer een kerstboom versierd en we waren net klaar, toen nam de kat van de huisbaas een ramscheut en vloog zo mijn boom in. Konden we weer van voorafaan beginnen.



Mason's schoen was vanochtend leeg, de poes had verteld wat Gerrit en Mason haar allemaal aangedaan hadden en daarom was de schoen leeg. Soms moet je je punt kracht bij zetten.



Ik ben benieuwd hoe het onze kerstboom dit jaar zal vergaan. Maar eerst pakjesavond overleven.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Mooi Suus, al een boompje.

Op FB heb ik al zo veel versierde bomen, in evenveel huiskamers voorbij zien komen..........



Harstikke leuk toch?

Geniet er maar mooi van
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 03 december 2014 @ 13:38:

Toen ik op kamers zat, had ik met mijn broer een kerstboom versierd en we waren net klaar, toen nam de kat van de huisbaas een ramscheut en vloog zo mijn boom in. Konden we weer van voorafaan beginnen.



Mason's schoen was vanochtend leeg, de poes had verteld wat Gerrit en Mason haar allemaal aangedaan hadden en daarom was de schoen leeg. Soms moet je je punt kracht bij zetten.







Ik ben benieuwd hoe het onze kerstboom dit jaar zal vergaan. Maar eerst pakjesavond overleven.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Niet huilen, Eindje. Hij heeft vanmiddag bij de sinterklaasviering een mooi boek gehad van Zwarte piet, pepernoten en een grote taaitaaipop. Hij is niet helemaal overgeslagen vandaag.



Maar hij had zijn lesje verdiend, hij jaagt af en toe de poes op omdat Gerrit er dan achteraan gaat en deze keer had Gerrit haar achterpoot te pakken en dat was zó zielig.



Ik snap dat Mason het nog niet helemaal snapt wat ie doet, maar hij mag er wel even bij stil staan dat de poes plagen gewoon niet mag. Dat ie niet begrijpt dat Gerrit een jachtinstinct heeft en dat dit zo geactiveert wordt, snap ik uiteraard ook. Dat is iets waar ik Gerrit nog flink op moet trainen om naar mij te luisteren en niet naar zijn instinct. Maar die is ook net 13 weken, die staat nog niet onder appèl. Maar die arme poes was nu het haasje.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Quote:

"Maar die arme poes was nu het haasje".

Mrs, doe je niet mee aan de spreekwoorden op overig?

Denk dat jij daar best nog een paar lollige kan verzinnen met jouw woordkunsten

Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Goed Mrs, * droogt tranen voor Masonmannetje*



Wat ben je toch druk met het heerlijke spul.........

Dat zal in de toekomst echt wel zijn vruchten afwerpen........



You're building memories now Mrs
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Suzy65 schreef op 03 december 2014 @ 21:22:

Quote:

"Maar die arme poes was nu het haasje".

Mrs, doe je niet mee aan de spreekwoorden op overig?

Denk dat jij daar best nog een paar lollige kan verzinnen met jouw woordkunsten







Suus mijn overleden vriendin maakte altijd van 2 spreekwoorden 1.

Schiet mij niet zo te binnen helaas, maar wat hebben wij altijd een lol gehad daarom......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 03 december 2014 @ 13:38:

Toen ik op kamers zat, had ik met mijn broer een kerstboom versierd en we waren net klaar, toen nam de kat van de huisbaas een ramscheut en vloog zo mijn boom in. Konden we weer van voorafaan beginnen.



Mason's schoen was vanochtend leeg, de poes had verteld wat Gerrit en Mason haar allemaal aangedaan hadden en daarom was de schoen leeg. Soms moet je je punt kracht bij zetten.



Ik ben benieuwd hoe het onze kerstboom dit jaar zal vergaan. Maar eerst pakjesavond overleven.Mason en Gerrit zijn boefjes
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
dubbel
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik had ooit een buurman, type veel spieren maar geen hersenen. Die riep op een dag ook de legendarische woorden: "sjonge jonge, dan heb je ook een bord voor de plaat"....
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 05 december 2014 @ 21:20:

Goed Mrs, * droogt tranen voor Masonmannetje*



Wat ben je toch druk met het heerlijke spul.........

Dat zal in de toekomst echt wel zijn vruchten afwerpen........



You're building memories now Mrs Wat ben je toch een lieverd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 05 december 2014 @ 21:26:

[...]





Wat ben je toch een lieverd Dànkjewel
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ze waren allebei dolgelukkig met hun cadeautjes. En helemaal hyper, grappig hoe snel Gerrit het concept cadeautje oppikte, hij kwam elk cadeautje wat voor hem was snel bij Mason halen en ging dan weer hup zijn mand in en scheuren maar.



Brutus zijn eerste kerstcadeautje was een kerstman die Jingle Bells zong als ie erin hapte. Maar zo'n leuk hondenspeeltje heb ik nergens gevonden helaas. Maar Gerrit heeft meer behoefte aan speelgoed waarbij ie moet nadenken, hij verveeld zich heel snel. Of dingen die niet kapot kunnen...



Mason is zo blij en gelukkig, hij bleef maar zeggen dat Zwarte Piet hem echt gehoord heeft. En er komt morgen nog heel wat moois bij oma, dus hij heeft nog een paar keer uit zijn dak gaan voor de boeg. We hebben net fijn met zijn speelgoed gespeeld tot ie echt omviel van de slaap. Hij sliep meteen toen ie zijn kussen rook.



Was een pittig dagje voor het mannetje, vandaag Sinterklaas en Zwarte pieten op school met een hele heisa eromheen. Hij kreeg geen hap meer door zijn keel, zelfs zijn pepernoten gaf ie weg aan zijn vriendje. Het eerste wat ie vertelde aan Sinterklaas was dat Brutus dood was en ook de poes. Vorig jaar waren ze er nog allebei bij.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 05 december 2014 @ 21:22:

[...]





Mason en Gerrit zijn boefjes Ze spannen al samen, dat is wel een goed teken hoor. In het begin van de avond lag Gerrit met zijn koppie bij Mason op schoot en hij houdt hem nauwlettend in de gaten. Dan roept Mason ook steeds dat ik moet komen kijken omdat Gerrit zó lief is en dan zitten ze hand in poot of Gerrit heeft zijn poot op zijn been. Ze kunnen heel schattig zijn samen, ongeveer 2% van de tijd.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Mrs Walker,

ik hoop dat je nog heel veel zult schrijven over Mason en Gerrit, ik geniet er zo van
Alle reacties Link kopieren
quote:ronniemitchel schreef op 06 december 2014 @ 02:44:

Mrs Walker,

ik hoop dat je nog heel veel zult schrijven over Mason en Gerrit, ik geniet er zo van



+10000 (denk ik zomaar).



Haha, Mrs, dat cadeautjesconcept idd, vorige hond had dat ook goed door. Deed er altijd ook cadeautjes voor de honden bij. En scheuren maar, idd. Je ziet zo'n hond gewoon blij zijn met zijn cadeautje.

Zo'n speelbeest wat niet kapot kan heb ik ook eens gekocht: zo'n rubber kale kip, haha.

Alleen al omdat ik die zelf zo melig vond.

Maar meestal eoa knuffel met armen en benen zodat ik aan de ene kant kon trekken en hond aan de andere kant.

Zo'n knuffel overleefde niet lang.

Nu maar zo'n onverwoestbaar touw.



Dat Mason overweldigd wordt door zoveel Sinterklaasgebeuren en cadeautjes en snoep enzo snap ik wel. Gelukkig doen jullie dat in 2 dagen. Bij ons kwam er altijd zoveel van opa en familie nog bij die stapel die ik zelf al had, dat de kinderen gewoon stopten met uitpakken en met de verpakking (doos) :gift:gingen spelen ipv de inhoud.



Veel plezier vanavond bij oma!

Hoop dat Gerrit zich daar ook een beetje gedraagt?

Ze hebben nu ook van die eetbakken die eruit zien als een soort doolhof, om slimme honden uit te dagen die brokken te vinden oid. Cadeautip?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een genieterT, lekker kopje koffie erbij, het zonnetje schijnt........... en genieten maar
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 06 december 2014 @ 12:56:

Hier ook een genieterT, lekker kopje koffie erbij, het zonnetje schijnt........... en genieten maar



Hier net zo, Eindeloos.

Ik ga zo maar even wat vitamine D tanken bij daglicht. Lekker naar buiten!

Fijne zonnige dag nog!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
quote:ronniemitchel schreef op 06 december 2014 @ 02:44:

Mrs Walker,

ik hoop dat je nog heel veel zult schrijven over Mason en Gerrit, ik geniet er zo van





Lief van je, Ronnie.



Ik geniet er ook van, maar wel met een rauw randje verdriet. Die Brutus wil zich nogal eens zich even omdraaien in mijn hart en krabt dan om zijn kussen goed te leggen. Maar ik geniet wel van de nieuwe banden die er gesmeedt worden en herinneringen die nu ontstaan. Het leven gaat weer verder.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Nou Suzy65, dat is ook de reden dat we gisteren onze cadeautjes maar gegeven hadden Mason en ook omdat Sam er vandaag zelf niet bij was bij oma. Vorig jaar hadden we Sinterklaas bij ons gevierd en toen waren opa en oma ook helemaal los gegaan. Onze hele hal leek wel de schatkamer van sinterklaas en toen waren Mason en zijn neefjes er ook op een gegeven moment helemaal klaar mee.



Gelukkig heeft ie dit jaar niet zoveel pakjes gekregen, het moet wel leuk blijven. Hij speelt nu met de grootste doos. Dat is toevallig ook Gerrit's lievelingsspeelgoed. En ook van de kat. Volgend jaar geef ik ze drie dozen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 06 december 2014 @ 12:56:

Hier ook een genieterT, lekker kopje koffie erbij, het zonnetje schijnt........... en genieten maar Het was weer ongelooflijk lekker weer vandaag. Ik heb prachtige foto's gemaakt van de zonsondergang in het bos. Het was vandaag echt genieten buiten.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Dit is zo een leuk topic.... Mag ik meeschrijven?

Wat betreft "nadenk speelgoed" heb ik als tip de spellen van Nina Ottenson. Erg leuk voor hond en baas.

Hier is het afgelopen week feest geweest, teef was hoog loops en onze jonge man wist maar niet wat hij er mee aan moest. De hormonen riepen maar hij snapte het nog niet zo allemaal . Wel besloten dat het de laatste loopsheid is geweest van de dame, die mag binnenkort mee naar het werk.



Vanmorgen ook lekker naar het bos geweest. Zo genieten van de lol die ze hebben, nu ligt het spul lekker uitgeteld voor de houtkachel. De kerstboom hier komt deze week, ben heel benieuwd hoe dit gaat met de jongste. Eigenlijk had ie LEO moeten heten (Lomp En Onbenullig). Denk daarbij aan uit de kluiten gewassen en alleen de hoogste versnelling kennen.... ik vrees voor de kerstboom

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven