De monteur van ziggo komt, heb geen afspraak.

15-02-2017 19:53 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg zojuist een sms van ziggo dat de monteur morgenvroeg komt. Ik heb geen afspraak gemaakt en mijn partner weet ook van niks. Er staat ook dat ik de afspr online kan bekijken maar daar staat geen info bij. Dat is toch raar? Ik kan de afspr afbellen tot 22.00 maar moet dan het klantnr invoeren en dat hebben we niet bij de hand. Iemand dit ook ooit meegemaakt? Is dit 'veilig'?
Alle reacties Link kopieren
Ziggo bellen zonder klantnummer. Ze kunnen ook op adres zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt toch even de klantenservice bellen? Dan hoef je geen klantnummer door te geven, alleen postcode/huisnummer/geboortedatum.
Gewoon bellen inderdaad
Gewoon even de algemene klantenservice bellen. Dan kunnen ze je vast verder helpen. Niet bellen naar het nummer uit de sms. Tenzij het overeenkomt met het officiële nummer.
Ik denk dat iemand een typfout gemaakt heeft toen hij zijn telefoonnummer invoerde. Dan komt de bevestiging bij jou aan in plaats van de echte klant.
Gewoon even bellen inderdaad.
Euhh ik heb een afspraak met een ziggo monteur morgenvroeg maar nog geen sms ontvangen.

Het zal toch niet.......
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me maar vast gaan scheren en zorg ervoor dat je vent morgen vroeg de deur uit is!

Weet je wel hoe lekker die kabel meneren van Ziggo zijn?!
Je verwacht het niet........
quote:Mother_Earth schreef op 15 februari 2017 @ 20:02:

Euhh ik heb een afspraak met een ziggo monteur morgenvroeg maar nog geen sms ontvangen.

Het zal toch niet....... Oe dat zou stoer zijn. Hou ons op de hoogte!
quote:Mother_Earth schreef op 15 februari 2017 @ 20:02:

Euhh ik heb een afspraak met een ziggo monteur morgenvroeg maar nog geen sms ontvangen.

Het zal toch niet....... Haha dat zou wat zijn zeg.
quote:Mother_Earth schreef op 15 februari 2017 @ 20:02:

Euhh ik heb een afspraak met een ziggo monteur morgenvroeg maar nog geen sms ontvangen.

Het zal toch niet....... Dat zou wat zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:Mother_Earth schreef op 15 februari 2017 @ 20:02:

Euhh ik heb een afspraak met een ziggo monteur morgenvroeg maar nog geen sms ontvangen.

Het zal toch niet.......
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Je zult het geloven of niet maar ik krijg net een sms binnen van ziggo dat ze morgenvroeg komen

Wel echt toevallig zo.
Haha!
Alle reacties Link kopieren
Bij dit soort topics vraag ik me altijd af: "we zijn hier toch allemaal volwassenen? Als volwassen mens kun je dit soort dingen toch wel even zelf bedenken en regelen zonder hulp van anderen?"

Je mag notabene kinderen krijgen, stemmen, levensbelangrijke beslissingen nemen, huizen kopen. Dan moet je bellen met een klantenservice toch ook wel kunnen bedenken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al gebeld maar wachttijd is 35 minuten, het was erg druk. Ben niet in de gelegenheid zo lang te wachten aan de telefoon dus dacht ik vraag het hier. Misschien heeft iemand eerder met dit bijltje gehakt of is het een scam.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mother_Earth schreef op 15 februari 2017 @ 20:13:

Je zult het geloven of niet maar ik krijg net een sms binnen van ziggo dat ze morgenvroeg komen

Wel echt toevallig zo.Haha dat zou een goede grap zijn!
quote:Fresiaatje schreef op 15 februari 2017 @ 20:19:

Ik heb al gebeld maar wachttijd is 35 minuten, het was erg druk. Ben niet in de gelegenheid zo lang te wachten aan de telefoon dus dacht ik vraag het hier. Misschien heeft iemand eerder met dit bijltje gehakt of is het een scam.Maar ziggo is toch echt de enige die je duidelijkheid kan geven....
quote:Fresiaatje schreef op 15 februari 2017 @ 20:19:

Ik heb al gebeld maar wachttijd is 35 minuten, het was erg druk. Ben niet in de gelegenheid zo lang te wachten aan de telefoon dus dacht ik vraag het hier. Misschien heeft iemand eerder met dit bijltje gehakt of is het een scam.Ziggo is de enige die je kan helpen.
quote:thewaiter schreef op 15 februari 2017 @ 20:15:

Bij dit soort topics vraag ik me altijd af: "we zijn hier toch allemaal volwassenen? Als volwassen mens kun je dit soort dingen toch wel even zelf bedenken en regelen zonder hulp van anderen?"

Je mag notabene kinderen krijgen, stemmen, levensbelangrijke beslissingen nemen, huizen kopen. Dan moet je bellen met een klantenservice toch ook wel kunnen bedenken.Nou vreselijk.....zomaar een beetje een domme vraag stellen. Het zou verboden moeten worden
Straks om half 10 bellen en hopen dat de wachttijd dan beter meevalt?



En anders komt die monteur maar ... voor 't zelfde geld had je het bericht niet op tijd gelezen, is je telefoon stuk, ...
Alle reacties Link kopieren
Als je geen afspraak hebt en het duurt je te lang aan de telefoon, dan ga je morgen gewoon naar je werk/school/kinderdagverblijf. En als je dat niet hoeft doe je de deur open en zeg je dat je geen afspraak hebt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Fresiaatje schreef op 15 februari 2017 @ 20:20:

[...]





Haha dat zou een goede grap zijn!



Geen grap hoor, ik wist dat ze zouden komen morgenvroeg maar had nog geen sms gehad toen jij je topic opende en kreeg hem net dus binnen die sms, gewoon toeval dus.





Dit staat toch in het sms bericht ?



Dag, morgen komt onze monteur tussen 08:00-13:00 bij je langs. Is de monteur niet meer nodig ? Bel dan kostenloos af tot 22.00 uur via ***********. we horen je graag, Ziggo



Ik zou ze gewoon nogmaals proberen te bellen en vragen hoe het zit.
Ik weet niet waar je woont en wil je niet bang maken maar dit bericht kwam ik eerder deze week tegen.



http://opgelicht.avrotros ... h-voor-als-monteur-ziggo/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven