Diamond painting, wie ook?

10-12-2016 23:01 700 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een maandje geleden heb ik via aliexpress diamond painting ontdekt en man wat is dat verslavend (en lekker suf )



Nog meer mensen? Misschien leuk om hier wat te laten zien, of tips uit te wisselen.



Voor als je het niet kent, dit is het principe:







Alle reacties Link kopieren
Hier zijn ze inmiddels aangekomen en hebben we het weekend heerlijk zitten DP-en.

Ook jongste van 11 kon er heel goed mee uit de voeten.



Nieuwe bestelling ligt in het mandje klaar te wachten tot m'n Alie-bankrekening aangevuld is
Alle reacties Link kopieren
Tip voor als je te weinig ziet bij daglicht of lampen boven de tafel. Koop een canvas, lampjes voor kerst oid en een plexiglasplaat. Alles op elkaar (canvas omdraaien zodat de opengedeelte boven ligt). Of op Ali ,niet op wish want daar gaat het fout, een ledlichtplaat kopen. Dat laaste heb ik gedaan. Snelle levering en super om mee te painten. Word niet warm.



Heb heel veel in mijn winkelmandje liggen en er zijn twee onderweg.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag weer 3 besteld... Wachten duurt lang....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er vandaag voor het eerst een besteld, die andere heb ik gekregen.

Ik ben heel benieuwd! Deze is i.i.g een stuk groter (60×40 ipv. 25×20) en met vierkante steentjes.
Alle reacties Link kopieren
[quote]Phopho schreef op 02 maart 2017 @ 14:15:

Vandaag weer 3 besteld... Wachten duurt lang....[/quote



Bij ali zijn er al twee van mij gecancelled. Wel mijn geld terug. Nu zijn er nog twee onderweg. Daarom koop ik ook op Marktplaats.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook fan! Tot nu toe bij Alie alleen maar positieve ervaringen. Eerst heb ik in NL gekocht bij een webshop en toen zag ik dus dat die letterlijk van Alie komt en nu bestel ik direct bij die persoon.... scheelt me toch wel 50% in de prijs (levertijd 3-4 weken). Daarnaast een handig opbergdoosje (met 45 kleine doosjes) erbij besteld voor de steentjes. Enorm tevreden!

Ben op dit moment 80% met mijn eerste painting (30x30) en kan niet wachten om het eindresultaat te zien.



Heerlijke hobby. Ik ben ook dol op schilderen maar daar heb je altijd zoveel rotzooi van. Dit kun je er snel even bijpakken als je een half uurtje over hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog steeds aan het pixelen. Bijna klaar. En volgende project is besteld.



https://goo.gl/photos/TWGX1CpUGsiiSUwt5



Hoop dat jullie iets zien..
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
Alle reacties Link kopieren
quote:Finjie schreef op 03 maart 2017 @ 17:17:

Ik ben nog steeds aan het pixelen. Bijna klaar. En volgende project is besteld.



https://goo.gl/photos/TWGX1CpUGsiiSUwt5



Hoop dat jullie iets zien..Awesome!!!! Heb je een close up? Hij is gaaf.
Alle reacties Link kopieren
quote:Klavertje88 schreef op 03 maart 2017 @ 18:09:

[...]





Awesome!!!! Heb je een close up? Hij is gaaf.Thx. Dit is het dichtste dat ik kan. Het blauwe errond hoort ook bij de foto en heb ik dus ook gepixeld. Als je een soortgelijke tekening wil, gewoon googelen op abstract coloured lines.
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
Alle reacties Link kopieren
Die vind ik heel mooi Finjie! Degene die ik heb besteld heeft ook zulke mooie felle kleuren. (Vind ik veel mooier dan pastel/bruintinten )
Alle reacties Link kopieren
Pixelen is niet met plakken maar op pinnetjes klikken toch?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt! Ja pixelen is niet plakken maar vastpinnen idd. Is wel duur. Voor dit project van 48 basisplaten 300€ en iets betaald. Nu project van 120 platen bestelt en 775 € betaald. Ach ja, ik rook niet, drink niet, koop alleen nieuwe kleren als ik ander verkoop, ik ga niet veel weg dus ik mag ook iets toch?
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
Alle reacties Link kopieren
Pixelen is nieuw voor mij... maar nu ik het gegoogled heb wil ik dat ook een keer gaan doen! Je wordt bedankt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Finjie schreef op 03 maart 2017 @ 18:19:

Ach ja, ik rook niet, drink niet, koop alleen nieuwe kleren als ik ander verkoop, ik ga niet veel weg dus ik mag ook iets toch? Uiteraard! Als je het kunt missen vind ik iets waar je je fijn bij voelt/van geniet echt wel wat waard hoor!
Alle reacties Link kopieren
Heeft dat pixelen ook een Engelse term?
Alle reacties Link kopieren
quote:Klavertje88 schreef op 03 maart 2017 @ 18:27:

Heeft dat pixelen ook een Engelse term?Pixelhobby
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
Alle reacties Link kopieren
Gisteren kwam mijn laatst bestelde painting aan. Besteld op 25 februari. 10 februari ook een painting besteld en die is al een paar dagen in de lucht....

Ben nog even met deze painting bezig dus heb nog wel wat te doen.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren kwam mijn laatst bestelde painting aan. Besteld op 25 februari. 10 februari ook een painting besteld en die is al een paar dagen in de lucht....

Ben nog even met deze painting bezig dus heb nog wel wat te doen.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tip voor een lichtbak. Die is binnen en wat werkt het painten nu fijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:ItIsMylife schreef op 10 maart 2017 @ 10:44:

Bedankt voor de tip voor een lichtbak. Die is binnen en wat werkt het painten nu fijn.



Heerlijk painten met zo'n lichtbak toch?



woensdag is mijn andere painting binnen. De sexy dame.

Nu dus nog twee in de kast liggen, waar ik nu mee bezig ben zal deze week wel klaar zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben de tweede bezig ,erg verslavend de derde heb ik bij wish besteld en die is onderweg.

Ik heb m'n schoondochter ook aangestoken en die heeft er meteen twee besteld.
Alle reacties Link kopieren
quote:steph schreef op 01 maart 2017 @ 21:25:

Tip voor als je te weinig ziet bij daglicht of lampen boven de tafel. Koop een canvas, lampjes voor kerst oid en een plexiglasplaat. Alles op elkaar (canvas omdraaien zodat de opengedeelte boven ligt). Of op Ali ,niet op wish want daar gaat het fout, een ledlichtplaat kopen. Dat laaste heb ik gedaan. Snelle levering en super om mee te painten. Word niet warm.



Heb heel veel in mijn winkelmandje liggen en er zijn twee onderweg.Heb je een link naar deze plaat Steph? Ik kan namelijk niks vinden op Ali, maar misschien stel ik me het anders voor.
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen had ik even tijd en zin om de steentjes in bakjes te doen. Tja en toen ging er iets mis en lagen 2 kleuren steentjes helemaal door elkaar heen.

Aaaaarrrrrrggggg maar goed vanmiddag het weer gescheiden. Vanavond ga ik puzzelen maar morgen overdag DP.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Hee wat leuk, een topic hierover.



Ik doe het sinds eind november.

Nu wel even een kleine dip, de DP voor m'n vriend is slecht (niet zichtbaar, ook niet met zaklamp etc, gewoon echt slecht gedrukt), die van m'n vader vind ik niet leuk genoeg om door te zetten.

Dus een kleine tussendoor aan het doen.



Heb er nog maar 15/20 op voorraad. Dus ik heb mezelf een koopverbod ingesteld. Zitten wel cadeautjes voor anderen bij, of aanvragen van anderen.
Alle reacties Link kopieren
-

ivm privacy weggehaald

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven