Een was op de waslijn vraagje :-)

28-07-2015 12:02 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik droog graag de was op de waslijn. Alleen wat mij tegen staat is dat ik de vorm van de wasknijpers altijd terug zie in de kleding.



Tips om dat te voorkomen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zoveel mogelijk was ophangen aan kleerhangers.

Alle wasknijpers aan weerszijden beplakken met dik vilt of van die vilten vloerbeschermers voor onder stoelpoten?

Je kunt ook naderhand de afdrukken eruit strijken.



Het beste lijkt me echter om me er niet al te druk over te maken
De toekomst is niet meer wat het was
Ik gebruik geen knijpers bij de waslijn. Als je het een beetje handig weet uit te mikken, kan je de was zo hangen dat de lijn-streep in de normale vouw valt.
Bij t-shirts de wasknijpers aan beide zijde onder de mouwen vastzetten en bij andere kledingstukken uitpuzzelen waar je de afdrukken van de wasknijpers het minste ziet?
De wasknijpers in de oksels doen. Dan zie je de afdruk niet tijdens het dragen
Deze kopen?

Soft wasknijpers
Alle reacties Link kopieren
quote:theamuts schreef op 28 juli 2015 @ 12:10:

Deze kopen?

Soft wasknijpersDeze hebben ze, soort van, bij de action. Ik vind ze ideaal en heb (bijna) nooit afdrukken.
quote:lalalief schreef op 28 juli 2015 @ 12:13:

[...]





Deze hebben ze, soort van, bij de action. Ik vind ze ideaal en heb (bijna) nooit afdrukken.Ik vind deze wel snel uit elkaar vallen
Alle reacties Link kopieren
Blouses en overhemden hang je bij de zoom op.
Ik vind hier dingen van.
quote:bonuhbakkie schreef op 28 juli 2015 @ 12:15:

[...]





Ik vind deze wel snel uit elkaar vallenJa, ik ook. Vooral als je ze buiten gebruikt bij wat wind, dan vind ik ze niet sterk genoeg.
Ik gebruik daarom geen knijpers maar hang alles dubbel.
quote:Dubbus schreef op 28 juli 2015 @ 12:34:

Ik gebruik daarom geen knijpers maar hang alles dubbel.Dan krijg je zo'n mooie vouw in het midden van je tshirts
Alle reacties Link kopieren
quote:Dubbus schreef op 28 juli 2015 @ 12:34:

Ik gebruik daarom geen knijpers maar hang alles dubbel.Idem.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
quote:theamuts schreef op 28 juli 2015 @ 12:37:

[...]





Dan krijg je zo'n mooie vouw in het midden van je tshirts

Nooit last van, maar mijn t-shirts zijn ook van soepele, lichte stof.

Handdoeken wel, maar dat scheelt weer een vouw met opvouwen.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal !!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nyx- schreef op 28 juli 2015 @ 12:05:

Ik gebruik geen knijpers bij de waslijn. Als je het een beetje handig weet uit te mikken, kan je de was zo hangen dat de lijn-streep in de normale vouw valt.Welke vouw? Want als ik mijn shirts draag, zit het nergens gevouwen hoor.
quote:chocolol schreef op 28 juli 2015 @ 12:44:

[...]





Welke vouw? Want als ik mijn shirts draag, zit het nergens gevouwen hoor. Als ik het net iets te lang laat hangen (denk aan: 3 - 4 dagen) met warm weer, dan zie ik een vouw. Maar ik ben daar dan ook af en toe lui mee .
Alle reacties Link kopieren
quote:Nyx- schreef op 28 juli 2015 @ 12:05:

Ik gebruik geen knijpers bij de waslijn. Als je het een beetje handig weet uit te mikken, kan je de was zo hangen dat de lijn-streep in de normale vouw valt.Dit inderdaad. Of hangers
Alle reacties Link kopieren
quote:theamuts schreef op 28 juli 2015 @ 12:10:

Deze kopen?

Soft wasknijpersZoiets heb ik ook, wel een war duurde variant, volgens mij Sorbo,( nou ja duur is ook wat overdreven natuurlijk ;) ) heb ze ook van de action gehad die waren zo stuk
Alle reacties Link kopieren
Ik hou trouwens van wapperende wasjes in de buitenlucht
Alle reacties Link kopieren
Ik hang de was ook altijd graag buiten, daarna ruikt het zo lekker! Ik doe idd de wasknijpers ook in de oksels van de shirts.



Wat ik altijd lastig vind is dat de was zo snel lijkt te verkleuren als het buiten hangt! Hoe is dit bij jullie?
quote:Suykerspin schreef op 28 juli 2015 @ 18:59:

Ik hang de was ook altijd graag buiten, daarna ruikt het zo lekker! Ik doe idd de wasknijpers ook in de oksels van de shirts.



Wat ik altijd lastig vind is dat de was zo snel lijkt te verkleuren als het buiten hangt! Hoe is dit bij jullie?Je moet je was binnenstebuiten ophangen, dan verkleurt alleen de binnenkant!
Alle reacties Link kopieren
quote:theamuts schreef op 28 juli 2015 @ 19:10:

[...]





Je moet je was binnenstebuiten ophangen, dan verkleurt alleen de binnenkant!Hang je dan altijd alles binnenstebuiten op? Hmmm....dat ik dat zelf niet kon bedenken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven