En ineens denk je, hier ben ik te oud voor...

09-10-2012 11:08 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon (12) en ik zijn allebei groot fan van Psy, die Koreaan die nu op 1 staat. Zoek maar eens op op You Tube. Nou wilden we ook het dansje gaan doen. Het lukte mij niet en ik dacht opeens, ik ben hier te oud voor!

Zo suf. Hebben jullie dat ook? Dat je iets wil doen maar dan blijkt dat het je niet meer lukt?
Alle reacties Link kopieren
Ach, kom op. Het is even wennen, maar dan heb je ook wat! Rechts, links, rechts rechts. Links, rechts, links links. En een beetje naar achter leunen ;)
Ow god, mijn man danst dat dansje ook elke keer mee als het op staat
ik bèn oud, want ik heb flauw idee waar je het over hebt
Alle reacties Link kopieren
Gewoon door oefenen! Zelfs hoogzwanger staan dochter en ik het dansje te doen

(enne oma kan het ook nog!)
accountkiller
Alle reacties Link kopieren
geweldig. Je bent nooit te oud voor rare dansjes gewoon hard oefenen! Het paardenpasje moet vast lukken, dan dat zwaaien met denkbeeldig lasso etc..
Alle reacties Link kopieren
Waar of wie gáát dit over?





Shit, ik ben echt oud!!!
Gangnam style!

http://m.youtube.com/#/wa ... v%3D9bZkp7q19f0&gl=NL
Dat je iets wil doen maar dan blijkt dat het je niet meer lukt?



Kon altijd heerlijk op de grond zitten en dingen doen. Kleermakers zit en doen. Sinds een paar jaar gaat dat zitten op de grond nog steeds wel goed, maar opstaan daarna, ik voel me dan echt oud. (pas 45 )
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik wíl het niet eens kunnen. Mag dat ook?
Alle reacties Link kopieren
woep woep woep woep
Alle reacties Link kopieren
quote:isa33 schreef op 09 oktober 2012 @ 11:17:

Haha, ik wíl het niet eens kunnen. Mag dat ook? Dan ben je écht oud.
Alle reacties Link kopieren
Even gekeken en ik ben echt oud. Ik vind hem lelijk, het dansje raar en het ´liedje´ niet om aan te horen...





*gaat weer onder haar steen liggen...*
quote:Ivetje schreef op 09 oktober 2012 @ 11:16:

Gangnam style!

http://m.youtube.com/#/wa ... v%3D9bZkp7q19f0&gl=NLoh gelukkig, ik ken het liedje wel, alleen de naam van de artiest niet. Ben nog niet heel oud godzijdank
quote:Starshine schreef op 09 oktober 2012 @ 11:19:

[...]



oh gelukkig, ik ken het liedje wel, alleen de naam van de artiest niet. Ben nog niet heel oud godzijdank Ik moest ook googlen ivm de artiest hoor en dat dus terwijl man het zowat elke dag draait haha!
Alle reacties Link kopieren
Geweldig nummer!

Maar ik noem dit nu zomaar als voorbeeld.

Het gaat natuurlijk ook om andere dingen.

Zo durf ik ook niet meer te schaatsen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 09 oktober 2012 @ 11:13:

ik bèn oud, want ik heb flauw idee waar je het over hebt



Ik ook, en het maakt me helemaal niks uit!



(men, ik ben Echt Oud )
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 09 oktober 2012 @ 11:18:

[...]





Dan ben je écht oud. Prrrrima
Alle reacties Link kopieren
quote:beautyfly schreef op 09 oktober 2012 @ 11:22:

Geweldig nummer!

Maar ik noem dit nu zomaar als voorbeeld.

Het gaat natuurlijk ook om andere dingen.

Zo durf ik ook niet meer te schaatsen.Waarom niet schaatsen? Waarom zou je daar te oud voor zijn? Zelfs mijn moeder (60+) gaat elk jaar een paar keer schaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, nou prima toch!

Maar ik durf het niet meer, bang om te vallen.

Een paar collega's van mijn leeftijd zijn afgelopen winter ook geblesseerd geraakt met schaatsen. Oa gebroken hand en iemand met een gebroken pols. Gebroken heup.
Alle reacties Link kopieren
Dit staat op 1 ?



OMG! Wat een vreselijk nummer ! Ik dank god op mijn knieen dat ik de leeftijd heb bereikt dat ik niet meer met de tijd mee hoef te gaan, omdat ik heerlijk te oud ben.



En ook, dat mijn kids een hele andere smaak muziek hebben en er hier in huis gewoon Radiohead, the tallest man on earth, Bush en John frusciante geluisterd wordt



Lucky old me!
Alle reacties Link kopieren
You tube? Wa's da?
Alle reacties Link kopieren
quote:isa33 schreef op 09 oktober 2012 @ 11:33:

[...]





Waarom niet schaatsen? Waarom zou je daar te oud voor zijn? Zelfs mijn moeder (60+) gaat elk jaar een paar keer schaatsen.Mijn opa van 86 ook!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk Ik hou ook heus van goede verantwoorde muziek, maar dit soort liedjes maken het leven nou eenmaal leuker
Alle reacties Link kopieren
quote:beautyfly schreef op 09 oktober 2012 @ 11:37:

Ja, nou prima toch!

Maar ik durf het niet meer, bang om te vallen.

Een paar collega's van mijn leeftijd zijn afgelopen winter ook geblesseerd geraakt met schaatsen. Oa gebroken hand en iemand met een gebroken pols. Gebroken heup.Wat een ander overkomt, hoeft jou niet te overkomen. Ik heb het wel altijd de eerste slagen. Heel onzeker en wiebelig, maar daarna is het weer zoals altijd. Net zoals met skaten. Er is natuurlijk altijd een risico, maar ik zie dat niet in relatie tot 'Help, ik word oud!'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven