Er is een rat in de wc geweest!!!

20-11-2013 12:44 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit helemaal te shaken. Vanochtend was ik de wc aan het schoonmaken. Plots stuitte ik op iets vreemd op de vloer. Een donkerbruine korrel. Ik ben gaan googlen en het moet een rattenkeutel zijn geweest! Er is een rat uit de wc geklommen! En weer teruggegaan, want de wcdeur zat bijna zeker weten dicht. Ik het Waterschap gebeld en na mijn omschrijving concludeerde een deskundige hetzelfde. Hij komt straks langs om rattengif in de straat te plaatsen. Maar in de wc kan ik niks doen! Straks komt ie terug! Ik ben echt in alle staten. Heb de klep dicht gedaan, want volgens de deskundige gaat ie dan weer terug, als ie tenminste terugkomt. Maar o mijn god! Ik durf niet meer naar de wc. We hebben er boven nog een, maar daar kun je alleen plassen (is een sanibroyeur). Ik had al eens gehoord van iemand die hetzelfde meemaakte, maar hoopte stiekem op een broodje aap-verhaal. Maar volgens de Waterschapman komt het weleens voor. O, ik vind het zo erg en eng!!!
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
O ja, ik vroeg de Waterschapman of zo'n klepje in de buis een goed idee is. Maar volgens hem is dat vragen om problemen, omdat die dingen meestal voor verstoppingen zorgen. O, vreselijk! Vreselijk!
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Aaahhh, dat zijn hatske leuke beestjes!!!



Zo zijn ze echt niet





Ze zijn eerder zo







Alle reacties Link kopieren
Neee, niks leuk! Eng vies! Moeten dood!
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, met klep dicht kan hij niet binnen komen en als je op het toilet zit zal hij toch niet knabbelen aan je kont? Denk ik tenminste.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik wist nooit dat zoiets kon. Wat eng joh! Hopelijk dat er snel wat aan gedaan wordt.
Alle reacties Link kopieren
Dit zijn tamme ratten, die in de riolen leven zijn bruin en helemaal niet schattig...
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Schijt hem op zijn kop! Dan laat hij het de volgende keer wel
happines is not about waiting for the storm to pass, it is learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Nee, hij zal niet aan m'n kont gaan knabbelen, het is meer het idee! Gewoon het idee dat zo'n vies beest uit het riool is gekropen om op jouw wc-vloer z'n behoefte te doen. Ik ben zo geschrokken en opgefokt dat ik net een schoenveter van een schoen die achter een gordijntje stond aanzag voor een rattenstaart. Gegild! Haha. Ja, ik ben ook nog gewoon bang voor ratten en muizen. Spinnen doen me niks, maar ratten en muizen: RIL!
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin heeft ratjes, geloof niet allemaal erg tam maar wel allemaal super lief.

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Gooi ff een fles chloor in t toilet
Alle reacties Link kopieren
Jajaja, lief die snoetjes en zo, maar wacht maar: als dit jullie overkomt, schrikken jullie ook hoor! O, ik had zo gehoopt dat die Waterschapsman zou zeggen: 'Welnee mevrouwtje, dat gebeurt nooit, hoe kómt u erbij?' Nee, rioolratten zijn gewoon goor....
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Ja, was al bezig met het chloor! Heb er meteen een paar scheuten aan toegevoegd, haha. Maar vraag me af of dat helpt. Ratten zijn tegen alles bestand, zelf tegen veel soorten rattengif las ik....
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Wat badmeester zegt! Daar zwemmen ze vast niet doorheen
happines is not about waiting for the storm to pass, it is learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Maar dat stinkt toch? Lijkt me dat ze dan liever naar de buren gaan ofzo
happines is not about waiting for the storm to pass, it is learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh jakkes wat vies!! Komt die man vandaag al? Klep dicht houden en boven plassen. Leef echt met je mee. Ik woon in Amsterdam en zag er laatst eentje op de rand van de gracht lopen. Ik viel bijna van mn fiets van schrik.
Alle reacties Link kopieren
Ja Luiwammes, erg he? Dank voor je meeleven :-) Ik zag er laatst ook een op straat lopen in Rotterdam. Dan schrik je echt wel. En dat zijn dus echt geen lieve beestjes hoor. Bah!
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Oh wat erg! Echt een nachtmerrie, met recht.



Ik zou echt de deksel vastzetten met iets erop.
Alle reacties Link kopieren
Kan mij voorstellen dat je geschrokken bent, maar vergeet niet dat zij eerder bang voor jou zijn dan andersom.



Hou de klep dicht en als je naar het toilet moet, spoel eerst door met de klep dicht en ga dan zitten.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
O ja, goeie tip Sunny81. Weet je dat ik daar helemaal niet aan heb gedacht? Had al helemaal in gedachten om heel snel onder de klep te kijken of het veilig is, haha.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Gadver nu moet ik denken aan het boek de Reuzenkrokodil van Roald Dahl, waar de krokodil in de wc pot wacht op een hapje bil .



Dit lijkt me echt zo goor, ik wist niet helemaal dat ratten dat deden. Sterkte Pingu!
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn mss wel bang voor Pingu, maar ze zijn nog steeds vies en ziekteverwekkers.



Ik zou echt niet onder de klep durven kijken hoor straks springt er eentje omhoog haha
Alle reacties Link kopieren
Ohhh nee he... Wat erg!!



Moet je voorstellen dat je zo'n etter tegenkomt wanneer je snachts even moet plassen!



Sterkte.
quote:tomatensaus schreef op 20 november 2013 @ 13:12:

Ohhh nee he... Wat erg!!



Moet je voorstellen dat je zo'n etter tegenkomt wanneer je snachts even moet plassen!



Sterkte. ja maak het leuker voor TO...
Oh daar ben ik nou altijd zo bang voor he...

Wij hebben een stoffen zwarte bank en daar komen nogal een wat stukjes stof vanaf.

Dat lijken net muizenkeutels.

Serieus iedere dag pak ik het op en voel of het stof is of een keutel.

Nog nooit is het een keutel geweest maar ik blijf er bang voor!



Kan me jouw angst goed voorstellen.

Weet je zeker dat het een keutel was?

Heb je eraan geroken??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven