Ervaringen BK pannensert Conical Deluxe

19-05-2015 11:27 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Zoals de titel eigenlijk al zegt ben ik opzoek naar ervaringen en reviews over de BK pannenset Conical Deluxe.

Ik ben verliefd geworden op deze pannenset maar ik zou eerst graag nog meer ervaringen willen horen van andere voordat ik eventueel de complete set aanschaf.



Ervaringen met andere pannensets van BK zijn ook van harte welkom!



Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
http://www.fonq.nl/produc ... -pannenset-5-delig/36164/
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de set en ben er blij mee. Deze stond al heel lang op mijn verlanglijstje en heb hem onlangs gekregen bij mijn krantabonnement.

Maar of het nu echt beter kookt dan de (relatief dure) pannenset van de Hema dat vraag ik me wel af.
Ik heb de set ook nu een jaar of 2 en ben erg erg tevreden over en vind de pannen vooral ook érg mooi!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de snelle reacties!



Ik had inderdaad al gekeken bij verschillende websites en daar de reviews gelezen maar ik wilde toch nog meer erover horen/lezen, voornamelijk de ervaringen op langer termijn.

Ik vind ze inderdaad ook super mooi!
Ik heb de set (alleen dan rvs deksels) al jaren. Erg blij mee. Was een huwelijkscadeau en dit jaar (13 juni) ben ik 12jaar getrouwd. Set is nog net zo mooi als toen ik hem kreeg.. (en wordt elke dag gebruikt)
Alle reacties Link kopieren
Mijn vader heeft de pannen en is er erg blij mee! Zelf heb ik de wat goedkopere Herman den Blijker pannen en ben daar ook super blij mee! 🎉
Mijn moeder heeft hem, maar dan niet glanzend maar mat geborsteld, met rvs deksels. Ze heeft ze nu een jaar of 10 denk ik.



Heel fijne pannenset, prettig in gebruik enzo. Maar na een jaar of 4 kwamen er allemaal kleine roestplekjes op, vooral op de deksels. Mijn moeder baalde er gigantisch van. Via klantenservice kreeg ze te horen dat dat kwam door de afwasmachine (maar ze mogen gewoon in de afwasmachine!!!). Uiteindelijk bleek het met een eenvoudig pannensponsje weg te gaan (zo'n staalwolbolletje), maar het was voor mijn moeder toch een beetje een domper bij zo'n dure pannenset. Nu loopt ze ze dus 1-2x per jaar even na om de roestplekjes weg te schuren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven