Ervaringen gezocht Norma boxspring

31-08-2016 15:08 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag allemaal,



Aangezien wij half oktober naar ons nieuwe huis vertrekken ga ik volgende week een boxspring bestellen. Nu ben ik terecht gekomen bij een Norma boxspring bij de winkel Meubelkeus..



Hier dames die op een Norma boxspring slapen en hun ervaring willen delen



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een Norma, volgens mij heet het model Timeless. Ik slaap er heerlijk op, maar ik prefereer sowieso boxsprings.

Ons bed bestaat uit ieder een eigen matras met daarop een gedeelde topper, dat vonden wij zelf de fijnste optie.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
Top dank je wel! En die hebben jullie al tijdje? Wij gaan inderdaad ook voor de aparte matrassen met daarover een topper.quote:Curley schreef op 31 augustus 2016 @ 15:41:

Wij hebben een Norma, volgens mij heet het model Timeless. Ik slaap er heerlijk op, maar ik prefereer sowieso boxsprings.

Ons bed bestaat uit ieder een eigen matras met daarop een gedeelde topper, dat vonden wij zelf de fijnste optie.
Alle reacties Link kopieren
We hebben hem al een paar jaar, ziet er ook nog steeds goed uit. Wel hebben we 1x de topper vervangen, gewoon uit het oogpunt van frisheid niet omdat het versleten was.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
Mag ik vragen wat hij kost en wat je daarvoor hebt?



Norma is wel een degelijk merk voor de rest.
Alle reacties Link kopieren
Omdat ze zoveel jaar bestaan is er nu een jubileum prijs. Dit is 1499,- voor een normale boxspring met 2 matrassen.. normaal is deze 2200 geloof ik. Wij zijn makkelijke slapers, niet veel gewicht en eigenlijk vind ik elk matras hetzelfde haha. Ben nu gek op mijn Ikea matras al 4 jaar maar het frame valt uit elkaar.quote:mafalda schreef op 31 augustus 2016 @ 16:14:

Mag ik vragen wat hij kost en wat je daarvoor hebt?



Norma is wel een degelijk merk voor de rest.
Alle reacties Link kopieren
Oké nou wel een reële prijs toch!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu ruim vier jaar een Norma boxspring. Erg tevreden over, maar wij zijn allebei makkelijke slapers zonder bijzonderheden.

Ik herinner me dat we ook rond de €2000 hebben betaald.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook een Norma boxspring met 2 aparte matrassen (1 stevig, 1 zacht) en een latex topper. We slapen er nu 1,5 jaar op. Het valt me wel een beetje tegen dat de topper ingezakt is op de plekken waar we liggen. Maar verder is het een fijne boxspring. Wij hebben flink afgedingd in de winkel, terwijl het al een actieprijs was, dus gewoon proberen zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Ja zeker, maar dacht dat het misschien iets te klein prijsje was voor een boxspring. Dan ga ik hem morgen toch maar bestellen =Dquote:mafalda schreef op 31 augustus 2016 @ 16:37:

Oké nou wel een reële prijs toch!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde inderdaad ook wat verhalen over inzakken. Kan je de topper ook omdraaien of is dat geen goed idee? Dan ga ik nog maar is even proberen er wat af te praten ( ben er niet zo goed in )quote:Moondancer schreef op 31 augustus 2016 @ 16:59:

Wij hebben ook een Norma boxspring met 2 aparte matrassen (1 stevig, 1 zacht) en een latex topper. We slapen er nu 1,5 jaar op. Het valt me wel een beetje tegen dat de topper ingezakt is op de plekken waar we liggen. Maar verder is het een fijne boxspring. Wij hebben flink afgedingd in de winkel, terwijl het al een actieprijs was, dus gewoon proberen zou ik zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven